ei sielä mikään höyryä jos langat on vedestä märät
Mä olen tehny niin, että lasken yläkautta vettä raanasta sisään...hölskyttelen...ravistan...vettä sisään, hölskyttelen, ravistan. Tätä muutaman kerran ja sitten tippa Fairya ja vettä, ravistelen hetken ja sen jälkeen taas huuhtelu-operaatio. Puhallan ylä-. sekä alapäästä keskiputken kuivaksi.Sen jälkeen tukankuivaimella hetki lämmintä ilmaa yläpäästä ja uudet nesteet sisään. Aikaa kuluu muutama minuutti. Tässä on se hyvä puoli, että voi testailla eri nesteitä. Jos ei tykkää jostain, niin imee ruiskulla nesteet tankista takaisin ja ruittaa takasin pulloon tekeytymään tms. Sitten taas pesu ja uusi kokeilu.
Se idea mikä alunperin mua kiinnosti näissä, on toi atomisaattorin ja wickin vaihtaminen, mutta tuon alkuperäisen tankin takia se on hieman hankalaa... tulikin mieleen, että tuossahan olis jollekin mahdollisuus suunnitella noille tarkoitettu tankki mikä helpottaisi sitten atomisaattorin huoltoa. Mitäs mieltä?
Helpoin tapa tuo tankki toteuttaa näin aluksi taitanee olla se vanhatankkineulajippo...
Tuli ostettua yksi tällainen HCn ale myynnistä. Yhden illan testin perusteella ei paljon kehumista.
Koko ajan keikkuu siinä dryhittien rajoilla vaikka kuinka keikuttelee ja kastelee lankoja.
Samat fiilikset jäin kun PBusardolla. "Why do you like these so much?"
http://www.youtube.com/watch?v=jNlzd...eature=related
Itselläni nyt ollut käytössä reilut kaks viikkoa ja tyytyväinen olen ollut.
Istuu egon päähän todella hyvin ja tankki sopivan kokoinen.
Ainut asia mikä häiritsee on myös tuolla edellä mainittu, nesteen tummuminen.
Itse höyryttelen menthol ja minttu nesteitä pääasiallisesti, mutta silti kun neste alkaa olla lopuillaan on väri kuin joku olisi kaatanut kahvia sekaan.
Onko kukaan saanut tähän asiaan tolkkua mistä moinen voisi johtua?
Jep, samaa mieltä, neljä käytössä egon nokassa ja matkassa mukana, alussa olin aika intona näihin mutta mutta, nyt pariviikkoa mennyt makua ei oikein löydy ja höyryt on vetiset, kaikista kokeilluista parhaimman näköinen härpäke egon nokassa, mutta ei tule olemaan mun juttu!
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
Siis erinomainen laite! Welholta näyttää tuote loppuneen, joten kysäisen olisiko höyryheimolla tietoa, mistä noita saisi nopeasti lisää??
Kyseessä on EGO Vision
KP
Näyttäis Liberty Flights-kaupassa olevan vielä reilusti noita Visioneja jäljellä ja eri värisiäkin. 2.1-2.4ohm sininen näyttää olevan loppu, mutta muita kyllä piisaa. Oma sininen saapui tänään kera 18mg RY4:n ja kyllä nyt taas kelpaa höyrytä. Kyllä TH sen verran tuntuu kurkussa, että ihan ensimmäiseksi aamun höyryavaukseksi taidan mennä vaan ihan carton kanssa. Olen tykänny kovasti tosta Visionista. Visuaalisestikin sopii todella hienosti sininen Vision sinisen 900mAh nokkaan. Vai mitä?
Kiitos tiedosta cisco....tilaus lähti ja yllättävän mukavasti....sitten odotellaan.
Tuo eka visio on kivasti pelittänyt jo harvinaisen pitkään...
KP
Nyt ollut CE4+/Vision/Stardust tjmsp. käytössä kai pari viikkoa, mutta pelkästään töissä.. ja tämä vaikuttaa melko toimivalta 'stealth' höyryttelyyn, koska ei pidä oikeastaan mitään ääntä.
Alunperin hommasin näitä purkaakseni ja omien vastuslankojen testaukseen, mutta en viitsi toimivaa hajottaa/purkaa ja vastus toimii siis ensimmäisessä kappaleessani moitteetta.. tosin tuubi on jo aika kovasti säröillä akkupäästä.
Tämä ei toimii vain eGo akuilla ja ei mitään toivoakaan korkeammista volteista.
Kokeilin Buzziin ja palaneen makua tuuppasi heti jos voltit vähänkin yli 4 volttia.. eGossa tuntuu kestävän melko hyvin.
Höyryn tuotto aika kesyä, kurkkuhittiä tällä saa aikaiseksi vain kiukkuisilla litkuilla..
Tulipa tilattua HC:ltä parisen kappaletta nuita Vision eGo Transparent Clearomizer:ja (http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7994)
Ensimmäinen käyttöönotto eilen, nesteenä Inawera:n VPG base+PinaColada. Toimi mainiosti, hyvät höyryt jne.
Tuossa tovi sitten kippasin sisuksiin VPG base+Cola- sekotusta, parit höyryt ja *räkspoks* säiliö halkes ylhäältä alas asti ja koko alalaita on säröillä.
Liekö ollu joku maanantai kappale vai onkohan laatu kaikissa sama... No mutta toisaalta eipä kai tuohon hintaan (3e/kpl) voi oikein priimaa odottaakaan ???
Lienekö nämä Libertyn myymät (http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=165) täsmälleen samoja kuin nuo HC:n...?
Kyllä nuo säröilee mullaki. En ole näitä ees pitäny menossa mukana, töissä ja pöydällä seisoneet. Ja samoilla mehuilla mitkä ei ole dct:tä 4kk:n aikana hajottaneet. Kyllä nämä mulle oli ainaki pettymys, kauhea hypetys kun nämä oli tulossa. AWESOME!!! THESE THINGS ARE BUILD TO LAST!!! Sano tyypit juutuupissa, Bullshit sanoo Palle.
Säröilee kyllä, mutta appajee kun yritin vasaralla saada tankin rikki et olis päässyt kokeilemaan mahtuuko dct-tankki ympärille niin ei menny muovi rikki vaikka 15min siinä hakkasin vasaralla Akkupään metalli vaan antoi periksi ja vääntyi. :P
Eli vieläkin on omalla kohdalla coilin ja wickin vaihto kokeilematta kun en ole saanut tuota tankkia millään irti kun niin kovasti on kiinni :/
Pari tälläistä tuli testiin HC:lta. Ihmettelen, että miten nämä voivat kenenkään mielestä olla hyviä? Toki jos ei ole paremmasta tietoa. Neste tummuu tankissa todella nopeasti ja rupeaa maistumaan sukkamehulta. Höyryn tuotto tai makukaan ei ole mitenkään ihmeellinen. Dry hittejä rupeaa tulemaan herkästi kun voltit nousevat yli 4,5v vaikka vastus on 3Ω.
Jos jotain hyvää pitää hakea, niin suht. tyylikkäiltähän nuo näyttävät. Vuotojakaan en saanut aikaan.
Arvosana: Roskikseen menivät.
Minä kanssa ostin tommosen suomesta 1,5 viikoo kesti sitten lakkas vaan toimimasta.
Ei menny säröille mutta ei höyrystä.
Modit: Ea Mod#93 / Smok Natura / Gus telescop / Gus16 / Poldiac#159 / Sun Pipes
Atot: Somnium / DID / Dream BT804 / AGA-T2+ / Oddy / Picasso / Kayfun mini
Itse hankin tällaisen myös vasta vähän aikaa sitten, joten vielä en osaa kestosta sanoa, mutta muuten pelittää oikein hyvin.
Aikaisempiin bogeihin ja muihin pumpulicartoihin verrattuna on kyl paljon parempia. Itellä maistui noi aiemmat cartot kaikki jotenkin kauhean kuivilta, vaikka nesteitä ei enää sitoneetkaan. Joten toistaiseksi olen oikein tyytyväinen. ++++