Väärille kierteille menny, näin ainakin oli omassa. Voi olla myös tiiviste menny.
Itse en tätä miniä nyt parin kuukauden käytön aikana ole saanut vuotamaan, vaikka välillä on pumpulointi ollut sitä tasoa, että tankin täyttäessäni olen suu ammollaan ihmetellyt vuodon puutetta. Ensimmäinen tankki minulla, jossa top feed toimii ilman vuotoa. Nestekkin tosin on aika jykevää, noin 80-85vg.
Ainoa asia joka mielestäni pudottaa muuten täydellisen rta:n pisteitä, on kammion kierteet. Yläpään täyttökannen kierteet ovat hintaluokassaan loistavat, joten tuntuu oudolta, että kammion kierteet ovat suoraan sanottuna luokattoman huonot. Ikävää, kun hitain vaihe setpoinnissa on kammion kiertäminen paikoilleen.
Tällä hetkellä 4x28g twisted SS pakka 3mm sisähalkaisijalla lukemissa 0.4 ohm, pumpulit puolessa välissä kanavaa eikä vuotoja.
Onkos muilla tullut vastaan, että Serpent hikoilisi nestettä tankin ulkopuolelle? Minulla on käytössä kaksi Kärmestä (musta + teräs) ja molemmilla on sama vaiva ja jatkuvasti saan olla pyyhkimässä tankin pintaa kuivaksi.
Tankit eivät kuitenkaan laske alleen (ilma-aukoista ei lientä tule ulos), vaan tuo neste näyttäisi jotenkin kondensoituvan tankin yläosasta ja valuvan siitä alas. Olen testannut erilaisia pumpulointeja, mutta kaikilla tullut sama ilmiö. Ei tuo mikään maailman suurin ongelma ole, mutta vähän vatuttaa kun on kädet töfnässä tovin höyryttelyn jälkeen ja sitten pitäisi räplätä kännykän/tabletin näyttöä...
^ jep, näin tuntuu tekevän.
Puhutaanko nyt tästä isommasta Serpenttiinistä? Ei mulla ole yllä kuvattuja ongelmia.
Olen huomannut, että tämä hikoilee hyvin herkästi nimenomaan basen ja tankin välistä. Kun se lasi ei itseasiassa painaudu alas tiivistettä vasten, vaan se tiiviste puristuu lasin kylkeen, niin sitten se neste pääsee jotenkin hikoilemaan lasin ja basen välistä välillä.
Ei auta, vaikka yläosa on varmasti oikeilla kierteillä kiinni asti. Tiivistekkään ei näytä huonolta/venyneeltä tai mitään. Lasi puristuu kyllä hyvin tiivistettä vasten, todisteena jo yksi särjetty lasi...
Lievää hikoilua kyllä. En ole antanut haitata.
Mulla haittaa kun tuo riittävästi hikoilee niin tahmaa näpit (niin pieni tasku, ettei tahdo näpit mahtua modin ympärille niin nostan tankista modin taskusta) ja työpaita takin povarin läpi... Ei kiva taksia ajaessa. Pitää koittaa uudelleen wickailla tässä kun jossakin vaiheessa on luppoaikaa. Tällä hetkellä Griffin ja Toptankin rba kovassa ajossa. Tuo Kangerin toptankki ei kyllä vuoda, vaikka mitenpäin on pyörinyt taskussa.
Taas on leikitty serpent minillä ja en mä käsitä mikä tässä on, ettei maku oo oikein ihan kohdallaan. Wickaa kyllä, ajeltu 25-40watilla ja maku ei oo lähellekkään yhtä hyvä kuin kangerin toptank mini rba:lla tai tolla Griffinillä. 0.77 ohminen spaced 26g kanthaalicoili sisässä. Kangerilla tuli paremmin makua sen omalla 0.4ohmisella tehdaskanthaalilla. Griffinillä tulee paremmin makua. Coilin nostin niin ylös kuin se meni, tämä vähän paransi makua. Wickit on niin lyhyet kuin uskaltaa, ettei vuoda. Coili ei sihise tai mitään muutakaan ja skottirullattua team vape labin king of cottonssia on sisässä. Griffinissä samaa, kangerissa native wicksin platinumia.
Jokin tässä mättää, en vaan hoksaa, että mikä. Coili hehkuu tasaisesti ja moitteettomasti. 45watillakaan ei antanut kuivaa, mutta höyry on liian lämmintä. Perhana mikäköhän tässä nyt on se juju... Pitää testailla seuraava tankillinen jotain eri nestettä. Eri tipillä maku vähän parani kun pistin ijust kakkosen pidemmän tipin paikoilleen.
Hoksasin muuten myös, että hikoilu loppui. Nesteenä tosiaan Happyjuicen Viettelijätär, josta tykkään kyllä.
Minä olen jättänyt coilin suhteellisen alas oisko kaksi tai kolme milliä reiän päällä. Maku melkein kun subtank muttei kuitenkaan ihan yhtä maukas. Subtankissa tosiaan on imuvastusta enemmän kuin tässä.. sisällä 6/7 26/32clapton micro 3mm tappiin (0.79ohm) 29w ajoa. cotton beconia pumpulina
Osaako kukaan sanoa,mitä on vahvuudeltaan serpentinin mukana tulevat tvistatut coilit. Vape Meshilltä tilaisin vastaavaa lankaa.
En vanno, mutta sellainen kutina että se ois ollu 0.3mm. Mulla on twistattua 0.25mm tuossa ja se on ohuempaa.
Olisi tarkoitus tilata Vape Meshiltä twistattua ja claptonia, jotka olisivat hyviä Serpentiniin sekä Subtankkiin. Maltilliseen höyryttelyyn pienehköillä tehoilla.
Clapton vaatii tehoa, enemmän kuin normaali kanthal tai twistattu kanthal, jos ei ollut jo tiedossaMenisin itse tuon kanssa sellaisella coililla, jossa on kaksi 0.3-0.35mm lankaa twistattu yhteen.
No nyt on viimeinkin saatu serpent miniin maku kohdilleen. Uusi 0.85ohminen claptoni sisässä ja jätin sen tosiaan sen 1,5-2milliä ilmaröörin yläpuolelle ja wickaus neste-reiän päälle, ei yhtään itse reikään. 40-wattia ja viimeinkin puskee makua.
Saihan tätä yrittää miljoona kertaa, aina kyllä wickas, vaan makua ei juuri tullut. Nyt maistuu ska liquidsin smooth death juuri siltä miltä pitääkin (salmiakkijäätelö). Kuluu tosin nestettä niin pirun nopeasti....