Sivu 173 / 196 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 73123163169170171172173174175176177183 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,441 - 3,460 / 3907

Aihe: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

Höyryttelijä

Sijainti
    LTI
    Mom's sweet boobs aivan mahtava neste

Onks toi Psycho Vapen Illusion Night muuttunu jotenki? Muistan ku aikasemmin se oli sellanen hyvin dumlemainen kermatoffee mut nyt ku ostin ja maistoin ni tulee mieleen pipari, siis sellanen kanelinen keksi

Onko kukaan käyttäny noita Capellan makuja myös leivontaan tai mihinkään muuhun?

Höyrykone Teppa's Avatar

Sijainti
    Vuorentausta
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mufraver Näytä viesti
    Onko kukaan käyttäny noita Capellan makuja myös leivontaan tai mihinkään muuhun?
    Juomia olen maustanut. Beenari teki viikonloppuna ryynäs shotin. Capellan sivuilla oli ainakin ennen jopa reseptejä.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Juomia olen maustanut. Beenari teki viikonloppuna ryynäs shotin. Capellan sivuilla oli ainakin ennen jopa reseptejä.
    Okei. Pitää varmaan testailla kans jossain vaiheessa!

Höyrykone WonderC's Avatar

Sijainti
    Kerava
    Lettutaikinaan olen heittäny. En nyt muista oliko juuri Capellaa. kermavaahto maustuu noilla myös.
    -Gerstensaft über alles!

Höyrykone esu's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Kermavaahtoon capuccinoa, vissyyn vaikka mitä makuja. Ja on meillä oikeesti tehty viinikumi-tyyppisiä karkkejakin fa:n kirsikalla maustaen.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

Tervakeuhko

Onko kukaan kokeillut tilata CBD.tä (Kannabidiolia) sisältäviä nesteitä? Onko laitonta tilata Suomeen?

Höyrykone Teppa's Avatar

Sijainti
    Vuorentausta
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zska Näytä viesti
    Onko kukaan kokeillut tilata CBD.tä (Kannabidiolia) sisältäviä nesteitä? Onko laitonta tilata Suomeen?
    Tuli kans Toscana Mall läävästä mainos noista nesteistä. En suosittele tilaamaan, mutta jokainen tekee elämällään mitä haluaa.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

Olen nyt about viikon höyrytellyt itse sekoiteltuja nesteitä (Capella, niksa ja 50/50 vpg)... Pari päivää olen miettinyt, että mikä ihmeen maku mulla on suussa... En osaa sitä kuvailla sen tarkemmin, mutta voisiko johtua nesteistä? Tuli vasta äsken mieleen, että tälläinen muutos tapahtunut viime aikoina.

Muilla vastaavanlaisia kokemuksia?

Pese hampaas joskus ja käytä suuvettä -> problem solved.
    Imagination is the most important thing the human mind has

Höyryttelijä

Voi olla jotain tekemistä jonkun allergeenin kanssa. Itse olen saanut aikoinaan huonoista brenkuista joskus oudon maun suuhun, thaimaalaisesta Mekhong-viskistä ja jostain venäläisestä vodkasta, vaikea kuvailla. Samalla myös pulssi on korkeemmalla, henki ei kulje ihan normaalisti ja iho punottaa. Sama ilmiö on tullut muutaman kerran jostain e-litkuista ihan selvinpäin.

Vermillion riverin Premium Blend suosikki allday vape. Sitä ei vaan enää taida saada ETA-maista kun ecigwizard lopetti jälleenmyynnin?

Lainaus Alkuperäinen postaaja Keksimonsteri Näytä viesti
    Vermillion riverin Premium Blend suosikki allday vape. Sitä ei vaan enää taida saada ETA-maista kun ecigwizard lopetti jälleenmyynnin?
    Älä innostu liikaa, mutta..

Seuraa miten siirtymäaikasäännökset menee kun uusi laki tulee voimaan. Alustavasti on kuultu että siirtymäajalla poistuisi ETA-rajoitus, sehän tulee lääkkeiden puolelta, ja jatkossa sähkötupakkanesteet ei ole lääkelain piirissä.

Mutta ensin siis odotetaan uusi laki voimaan.

Kuin tää Capellan Juicy Lemon maistuu niin hiton kuivalle? 70/30 vgpg suhde, tiivaria 20% (liikaa?)

Höyrykonkari

Sijainti
    Mikkeli
    Minkäslaiset sekotussuhteet pitäs olla? Heitin äsken 85ml pohjaa ja 10ml makua. Onko riittävä, tohtiiko edes kokeilla?
    Kun ajan, en ota. Kun otan, otan koko ajan.

Höyrykone arskaxx's Avatar

Sijainti
    Masku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja rVapes Näytä viesti
    Minkäslaiset sekotussuhteet pitäs olla? Heitin äsken 85ml pohjaa ja 10ml makua. Onko riittävä, tohtiiko edes kokeilla?
    Riippuu siitä makutiivisteestä. Mulla on eri tiivareita ja niiden suhde vaihtelee välillä 1%-23.5%...

Höyryttelijä

Mistäs jengi suosittelee ostamaan makuaineet ja kannattaako ostaa suomesta vai muualta? Premium nesteitä siis hakusessa.

Höyrykone Kynä's Avatar

Sijainti
    Tuusula
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hsugr Näytä viesti
    Mistäs jengi suosittelee ostamaan makuaineet ja kannattaako ostaa suomesta vai muualta? Premium nesteitä siis hakusessa.
    Ai valmiita tiivarisekoituksiako? Näihin suosittelen kotimaisia yhteisönesteitä. Katot vähän revikoita ja funtsit mikä sopis sun suuhun. Sen jälkeen pullo jokaista kiinnostavaa maisteltavaksi.
    Ja näitähän löytyy monesta kaupasta!

Höyryttelijä

joo tosiaan tiivarit hakusessa kun oon aika uus tässä ite sekottelussa. Osaatko sanoa onko noissa hirveesti eroja esim. capellan mansikka vs. Perfumer's Apprentice mansikka.

Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •