Noin se meni myös Flavoursin puolella, illalla tilatut (yöllä) aamulla baanalle ...
Eikös e-shishat nyt olleet niitä värikkäitä ja söpöjä tikkuja, joita varmaan yritettiin markkinoida nuorille (naisille). Nesteet oletettavasti sen mukaisia: karkkia, siideriä, mansikoita, poneja, hattaraa ym.
Minä poika se muistin maksaa vasta nyt Onneksi ei ollut isosta summasta kyse.
Kyllä mulle menis all day vapeksi, kunhan olisi Kotivaran pippurivenäläistä.
Onhan toi toisaalta aika selvä peli tuo e-shisha. Paljon eksoottisemman ja turvallisemman kuuloinen nimi kuin e-cigarette. Tupakkaa polttaa vaan vanhat ällöt rakennusmiehet xD. ja sit yx virpi joogasta
Tämä paketti tulee ilmeisesti rekan kyydissä. Eilen illalla jo Latviassa, tänä aamuna Tallinnassa. Eipähän tarvitse pelätä että ilmanpaineen vaihtelut poksuttelisi korkkeja auki lentokoneessa.
#teamStarre
Lähetetty
minunvaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.
13 Saapunut DHL n toimipisteeseen <service area> HELSINKI - FINLAND HELSINKI - FINLAND 18:38 1 Kolli
#teamStarre
Lähetetty
Pieni tiiseri:
Nythän se duuni vasta alkaa.....huoh!
#teamStarre
Lähetetty
Yleishuomiona,että aikas paljon ottaa tilaa tuo muovilipakkeisiin pakattu pullo vrt. entinen tyyli.
Older men declare war. But it is youth that must fight and die
Nyt voi tunnustaa että tein suunnilleen samoihin aikoihin 25 putelin tilauksen tuonne. Oli silloin Beenari kyllä julkaissut jo oman "puoliväkisinkimppansa".
Tulivat perjantaina.
Kaikki ehjänä. Vuotoja ei havaittu, eikä kämppään ainakaan vielä ole mitään huumaavaa tuoksua levinnyt.
Ja sitten kun nämä etiketit on puolaksi..... onko tämä nyt saatana mangoa vai persikkaa???
Kamat lajiteltu pinoihin. Laatikon pohjalle jääneet on sitten vissiin minun? No katsellaan loppuviikosta mitä mulle jäi. Nyt revitään muoveja pois ja osan kanssa mietitään miten vitussa nuo saa kuplakuoreen muoveineen päivineen siten että koko helahoito on maksimissaan 29,9mm paksu.
#teamStarre
Lähetetty