Siinä päivän Höyryhärpäkkeitä. tuoreimmat 011.jpg3 lämpösäädöllä ja pari siggeä.
Siinä päivän Höyryhärpäkkeitä. tuoreimmat 011.jpg3 lämpösäädöllä ja pari siggeä.
Kohta saa ostaa kakkua, kun Akun boksinhuolto täyttää pian vuoden.
Hyvät Vuoden vaihtumiset kaikille.
13 Kuukautta odoteltu boksia takaisin Akulta. Nyt ei tarvi enää vaihtaa piiriä paikoilleen. Ehkä saan vaihdettua myös itse. Katsotaanpas tuleeko se takaisin ilman piirin vaihtoa, vai tarviiko käydä hakemassa. Periaatteellinen kysymys. Nätisti sitä jokusen kerran kyselty ja kärsivällisyys se minultakin joskus loppuu. Uskoisin kuitenkin sen sieltä laatikkoon tulevan. Olenkohan liian optimistinen jos niin uskon.
Taidat olla liian optimistinen
Mulla 2 vuotta possupiippu ollu huollossa...
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Pistin viestin ettei tarvi vaihtaa piiriä. Tulee takaisin rikkinäisenä tai sit ei. Sen tiedän et tulee, tai sit se tuodaan mulle. Periaatteen ihminen olen.
Vai Kotkan keikka
Prkle ku ei ois niin korvessa niin kävisin ite hakemas
höyryä 17.1.2012 alkaen.
"Not a bad life really"
tänään 002.jpg Tänään käyteltyjä.
"Not a bad life really"
Luottopeli ja kulunut. Mutta sehän ei haittaa Höyryjä yhtään.Pinnoite lähtee irti, kun sormella pyyhkäisee.
"Not a bad life really"
Mun uudempi kuorii. Vanhemmassa kaikki ok. Ja nyt forkka ei huoli edes kuvaa.
Eikös luottolaitteiden kuulu olla ton näkösiä Oma cloupor mini, joka kulkee vieläkin välillä töissä on mielenkiintonen. Aluks harmaan pinnan alta alkoi paistamaan kupari, ja se kun kului niin alko tulla todella tummaa metallia vastaan
Tehoa pukkaa: stout, cuboid, VTC mini, Kbox mini, cloupor mini, cloupor mini+, IPV D2.
Höyryä työntää: Muutama Velocity(mini), mad hatter, derringer, coblin mini, griffin
Varalaitteen varalaitteet: M60, Vamo v5, cthultu 1&2, Lemo 2, pari subtankkia, atlantis 2 ja paljon muita sekalaisia laitteita..
Eipä nykyään paljoa kiinnosta mikä laite kädessä, kunhan puskee höyryä riittämiin.
Hellurei tännekin. Valitettavasti vieläkin henki pihisee sitkeästi. Höyryissä pysytty ja ei mulla muuta.
Alkaa nesteet menemään aika notkeaksi näillä ilmoilla. Ukko ei mene enää notkeaksi, kun termostaatti toimii.
Perjantai tampesteri?
antivegaani
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Antivegaani? Mähän pitkäkorvainen nykyään..