Uusin tuotos.
Sx350j ja 26650 akku.
Uusin tuotos.
Sx350j ja 26650 akku.
uploadfromtaptalk1464630357088.jpg
Hyvä ilma ulkoilulle.
Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
Sitä juuri . On hieno paikka. Pari vuotta sitten kävin kaljalla ku sukulaisia olin tervehtimässä.
Litkut.jpgPäivän posti. Nyt on DHL Express testattu ja nopeastihan se tuli... tuttua ja turvallista x3, loput uutta ja ihmeellistä. Tuo punainen luultavasti menee roskiin saman tien, koska toistaiseksi ei yhtään postitiivista tai edes neutraalia kokemusta Liquan nesteistä, mutta ku oli halpa.
Laitat yllärinä jollekkin menemään esim. kaupan yhteydessä tai jotakin..
#cream_ass_lyfe
Osaatkos verrata tuota Relaxia saman valmistajan (Eliquid France) Supremeen? Itselläni on 1,5 pulloa jäljellä Supremea ja koska tämä menee aika sujuvasti alas, niin kannattaisiko seuraavaksi testata tuota Relaxia? Kuvauksen mukaan kun vaikuttaisivat aika samanhenkisiltä nesteiltä.
Oletkos muuten testannut myös Dr. Stanley Clark's Snake Oilia? Itselläni on tuota jemmassa vielä useampi puteli 12mg/18mg-vahvuisina, mutta eipä taida mennä enää käyttöön, kun nykyniksat pyörivät tuolla 3-6 milligramman välissä
Sori vaan OT...
Mistäs pullot ovat peräisin?
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Hintaa 10 kappaleelle 3,49£ perille kannettuna. Ei paha!
5pcs-100pcs Empty Plastic Dropper Bottles Eye Liquid Screw Cap Secure Lids 50ml | eBay
Ei ole lapsiturvallinen korkki.
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
Kiitokset linkistä ja tilaukseen menee heti kun muistan eBayn salasanani... Kauankos kesti sulla pullojen tulla Suomeen? Näyttäisivät olevan todella asiallisia pulloja ja koska minulla ei ole lapsia, niin en turvakorkkiakaan tarvitse. Suuri riesa ovat ne. Aikuiselle
Edit: Tilattu 10 putelia...
Päivälleen kaksi viikkoa tulivat.
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.