Sivu 172 / 196 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 72122162168169170171172173174175176182 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,421 - 3,440 / 3907

Aihe: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

Lainaus Alkuperäinen postaaja Macgyver Näytä viesti
    Nyt kyllä tulee nii alottelijaluokan kysymys mutta onko pg nesteissä kurkkutuntuman suhteen eroja. Esimerkiksi nyt käytössä lubsolven pg neste jossa tuntuu tutuissa ja turvallisissa nesteissä mitä pitkää jo vetäny nii pirun kova TH vaikka samat niksat. Ennen käytössä oli muistaaksee tätä pharma gradea mitä saa esim vaperesepteiltä.
    Varsinaiseen kysymykseesi PG-nesteiden TH:n mahdollisista eroista en osaa vastata, mutta voisiko olla niin, että kroppasi on alkanut hylkimään aikaisempaa nikotiinimäärää? Itse olen nyt huomannut, että vuodenvaihteen jälkeen vapotusta aloittaessani ostamani nesteet ovat aivan liian vahvoja (12mg-18mg) ja näitä samoja nesteitä voi kuitenkin höyrytellä mainiosti alemmilla pitoisuuksilla (n. 4mg-6mg, riippuen onko DIY- vai valmisneste).

Sinänsä vähän lämmittää mieltä, kun ostin useammalla huntilla valmisnesteitä isommilla pitoisuuksilla ja nyt näitä sitten uhkaa viemäröinti Tosin voisin yrittää höyryttää pois joko AIO:lla tai Cubiksella, niin voisi saada nämäkin käytettyä. Toisaalta tässä on sitten se hyvä puoli, että jemmaan ostetut niksapohjat kestävät sitä kauemmin mitä vähemmän niitä tarvitsee käyttää

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Macgyver Näytä viesti
    Nyt kyllä tulee nii alottelijaluokan kysymys mutta onko pg nesteissä kurkkutuntuman suhteen eroja. Esimerkiksi nyt käytössä lubsolven pg neste jossa tuntuu tutuissa ja turvallisissa nesteissä mitä pitkää jo vetäny nii pirun kova TH vaikka samat niksat. Ennen käytössä oli muistaaksee tätä pharma gradea mitä saa esim vaperesepteiltä.
    Parin kuukauden vapottelun jälkeen osaan vain sanoa että mulla kurkkutuntumat ja maut heittelee aika rajusti jostain syystä. Mulla kuitenkin viidessä tankissa eri nesteet ja yleensä jokin niistä sopii aina edes kohtalaisen hyvin. Kurkun kutinaa mulla kyllä tahtoo olla nesteistä riippumatta... Vaihtelee mulla ainakin aika rajusti että mikä minäkin päivänä taikka viikkona sopii ja mitä sietää...

Höyryttelijä Kk85's Avatar

Sijainti
    Jyväskylä
    Ootteko käyttäny makunesteitä paraste ennen päiväyksen jälkeen? nimim. just huomasin että laatikollinen makuja menny vanhaks .11.2015...

Mulla on 2010 ostettuja FA-tiivareita eikä niissä edelleenkään ole mitään vikaa havaittavissa millään aistilla. Tietenkin jos 100% varman päälle haluaa mennä niin vanhentuneet roskiin...

Eikö nuo makunesteiden päiväykset ole laitettua siten kun pgeen solut kuolee vuoden jälkeen sillä perusteella ja se ei vaarallista pitäisi olla. Ainakin itellä olisi sellainen käsitys.

Ois tarkotus nyt kokeilla ryynäsiä kun ei pahemmin niitä oo tullu vedettyä. Eli ryynärit lyökääs pöydälle teidän mielestä ne parhaat (hands down), nii pistän tilaukseen ja katon osuuko mikään omaan suuhun. Ainakin pitää TPA Ry4 doublee kokeilla kun porukka sitä kehunu mutta onko muita kenties jopa parempia?
    Imagination is the most important thing the human mind has

Höyrykone Beenari's Avatar

Sijainti
    Hässlinki
    Tuosta vielä nuo kaksi: http://www.e-savuke.com/vb/diy-e-nes...-defuncta.html

Spessua saa vapetalolta tuon toisen joudut kokkaamaan ihan ite. Toki samoilla aineilla saa kasaan.
    #teamStarre

Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.

Höyrykonkari Astronautti's Avatar

Sijainti
    JKL
    Hakusessa olisi hyvä kahvi- ja absinttitiiviste. VapeResepteiltä Supervapen Arabica Supreme kahviksi ja TPA Absinthe absintiksi osui silmään. TPA:n tiivareista on hyviä kokemuksia itsellä, mutta SuperVapesta ei mitään hajua, ilmeisesti tuo on aika lähellä mustaa kahvia? Molinberryn Fresh Coffee oli erittäin iso pettymys kahvisarakkeella.

Höyrykone Beenari's Avatar

Sijainti
    Hässlinki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Astronautti Näytä viesti
    Hakusessa olisi hyvä kahvi- ja absinttitiiviste.
    Kahvista en tiedä, mutta Decadent Vapoursin Absinthe - the one and only.
    #teamStarre

Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Decadentin Cafe Brasiliano hyvä kahvi.

Höyrykonkari Astronautti's Avatar

Sijainti
    JKL
    Decadenttia ei oo tullutkaan kokeiltua, ilmeisesti heidän omilta sivuiltaan tilaus kannattaa, ainakin jos enemmän ostaa tiivisteitä?

Protolow menthol! Ei piru miten hyvää. Tulee mielee ne lidlin candymexin eucalyptus karkit. Kahrilta taas onnistunut neste
    Imagination is the most important thing the human mind has

Onko tuo mehupoikien arctic menthol tiiviste tehty noista niidenkin myymistä kiteistä vai?
    Alkaa maistumaan päivä päivältä paskemmalta koko sotku ja jotain muuta tarttis vissiin kokeilla.
    Kidepurkki olis odottamassa tuossa,mutta en vielä viitsiny kokkailla jos siitä samaa paskaa tulee
    Millä reseptillä pääsis mahdollisimman liki vihreetä marlboroa?
    Aika hakuammuntaa Tämä Makujen haku ku tuntuu että kaikki mitä tuonne tötteröön kaataa maistuu pahalta...tai ainaki eriltä mitä pitäis

Piti sitten lähteä kokeileen avoimin mielin uusia makuja vaikka luulin että nuo eri sekotukset ei ole mun juttu...
    Muutama yö tiukkaa lukemista mitä kannattaa kokeilla ja putelitilaus sisään,tänään pate kantoi putelit laatikkoon ja pikakypsytyksellä capellan Harvest Berryt tankkiin ja yllätys oli iloinen...sehän oli sairaan hyvää!
    Jalipon nallekarkit,ryynäset ym."varmat"saa kypsyä rauhassa...kyllä Tämä vielä iloksi muuttuu.Annetaan mentholien olla hetken tauolla..

Lainaus Alkuperäinen postaaja Pörri Näytä viesti
    Piti sitten lähteä kokeileen avoimin mielin uusia makuja vaikka luulin että nuo eri sekotukset ei ole mun juttu...
    Muutama yö tiukkaa lukemista mitä kannattaa kokeilla ja putelitilaus sisään,tänään pate kantoi putelit laatikkoon ja pikakypsytyksellä capellan Harvest Berryt tankkiin ja yllätys oli iloinen...sehän oli sairaan hyvää!
    Jalipon nallekarkit,ryynäset ym."varmat"saa kypsyä rauhassa...kyllä Tämä vielä iloksi muuttuu.Annetaan mentholien olla hetken tauolla..
    Jos menttoolista tykkäät, mut litkuna ei o toiminu ni koklaa Capellan Cool Minttiä, saatanan hyvvää

Suosittelen myös Mountbakervaporin Thug juicea. 15%- 17.5% on sopivahko sekoitussuhde.
    Olen myös viritellyt tätä meloonimentholmarja kompoa itse topvapen florahh? wild- ja cantalope melooneilla. Tullut mukavan karkkisia raikkaita melooninesteitä.

Toinen saman valmistajan: Solar flare, sitrushedelmämix kevyellä menthoolilla. Raikas eikä älytöntä kurkkutuntumaa. Uppoa kesät talvet

Höyrykone ajax universal's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Olikos tämä cap hb paljon parempi meshillä, vai muistelenko väärin?
    #cream_ass_lyfe

Höyrykone höyrypää92's Avatar

Sijainti
    Raisio
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajax universal Näytä viesti
    Olikos tämä cap hb paljon parempi meshillä, vai muistelenko väärin?
    Ei sitä pumpulilla ees pysty vetämään. Eli on

Höyrykone ajax universal's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Kerran pumpulilla kokeiltu ja ei vakuuttanut, onneksi ei tullut kuin reilu 200ml tilattua puffilta joskus...Noh jos squapeen kokeilis meshiä ja mahdollisesti ostaisi vielä jonkun gennyn
    #cream_ass_lyfe

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Se on meshillä maailman toiseksi paras neste, heti Jalippo Bearsin jälkeen. Pumpulilla molemmat sama kun pultsarin persettä nuolis.

Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •