Sivu 323 / 349 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 223273313319320321322323324325326327333 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 6,441 - 6,460 / 6969

Aihe: Humutusketju! (Everything went better than expected)

Höyrykone IcedForce's Avatar

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja t0n1 Näytä viesti
    Juuri kun aioin alkaa humuttelemaan omilla päivityksillä niin täällähän on jo muut kerenneet aiheen aloittaa

Pitkään suunnitellu ja kituutellu vanhalla kombolla mikä sisälsi AMD Phenom II x2 560 prossun, Club3D 6970HD, 4gb Z3 1333Mhz RAM, MSI 770-C45 emon ja touhgpowerin 650w virtalähteen ja 500gt samsungin kovon. Alkoi vaan niin rassaamaan ku menee peleistä jo pikkuhiljaa nykyvaatimuksilla mielenkiinto tuon kokoonpanon FPS:llä.

Nyt on päivitetty emo - Gigabyte 78LMT , Muistit 1x8gb Kingston HyperX Fury 1600mhz ja 2Tb Seagate Barracuda. Postissa matkalla fx-6300 ja GTX950 (joka todennäköisesti vaihtuu hetimmiten 960:n jos jonnekkin saan hävitettyä tuon viiskympin).

Enää virtalähde, nestesäiliö ja prossun ja näytönohjaimen blokit tilaukseen ja sitten on taas köyhdytty vähäksi aikaa tarpeeksi tietokoneen osalta. Letkut pumppu syyläri ym. löytyykin vanhojen rojujen sisästä.

Nesteet kun on sisässä alkaa visheran ultimaatinen ylikellotus toivottavasti lähemmäksi 4,3ghz ja luoja tietää mitä tuosta gtx:stä saa irti (tuskin kummoisia), mutta eiköhän se fps ala kohtapuoliin olemaan siedettävällä tasolla pelissä kuin pelissä.

Rahaa meni/menee, mutta hyvältä tuntuu
    Itse odottaisin suurempaa näyttispäivitystä vielä kuukauden pari, kun GTX 1070 ja GTX 1080 jälleenmyyjä versiot tulee markkinoille. Mitä tietoa tällä hetkellä on niin toi Pascal-arkkitehtuuri on aivan järjettömän tehokas verrattuna nykyisiin ja mitä hinnoista tällä hetkellä on tietoa (eli Nvidia suositukset), niin GTX 1070 on todella houkutteleva kortti siinä ehkä ~400€ hintaluokassa. Tällä hetkellä tosin ei mitään varmoja testejä ja tietoja 1070:stä vielä ole, mutta nyt jo Nvidian ulkopuolisissa testeissä ollut 1080 on todellakin suuri päivitys aikaisempaan.

E: Niin ja humutusta. Kone kellotettu kuntoon, FX-8350 päätyi sitten tykkäämään 4,6Ghz kelloista tällä jäähdytyksellä Paska on paskaa, mutta isllä tullaan toimeen mitä on

Höyrykone tuittu's Avatar

Sijainti
    Uleåborg
    Tietokoneteemaan sopivasti pakko humuttaa kun mulla on nyt ekaa kertaa elämässäni kunnon kone! Acer nimittäin teki viimeisen temppunsa asentamalla väkisin Win10 ja mulla rasahti rusinat siinä vaiheessa koska oon ollut aina tarkka siinä etten ole vahingossakaan antanut sille lupaa asentua, mutta sitten se ihan ilman varoitusta vaan tuli ja raiskasi mun koneen. Talvesta asti miettinyt mikä olisi seuraava läppäri, ja onneksi järki voitti ja se oli Apple.

Joten nyt kuulun omppujoukkueeseen eikä ikinä enää tota wintoosa paskaa!

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Jos Windows ei taivu, on vika aina käyttäjässä.

Höyrykone Tomassino's Avatar

Sijainti
    Spoon river County
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Se on sitten sama kuin subtankin rba-pää.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

Sijainti
    Uleåborg
    Ei mulla koskaan ole mitään valtavia ongelmia ollut wintoosan kanssa, ja onhan Appleissa hinnat sitä luokkaa että helposti sitä päättää että pärjää sitä huonommallakin. Mutta nyt kun pääsi tutustumaan tähän omppuun huomaa kuinka paljon järkeämpi ja sujuvampi tämä on. Ja kone itsessään hämmentävän ohut, kevyt, viimeistelty ja kaunis. Kaikin puolin pidempää elinikää odotettavissa kuulemma. Retinanäyttö on käsittämättömän tarkka. Oikeesti tää on juhlaa, ei sitä tajua ennen kuin saa oman ompun syliin. Macbook Pro <3

Höyrykone zkys's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Se vika on kyllä lähtökohtaisesti käyttäjässä jos haluaa taivutella kun sen voi jättää kokonaan välistä. Tai jos jaksaa katsella sitä kaatuilua ja sovellus lakkasi vastaamasta touhua.

Sijainti
    Uleåborg
    Suomalainen menee läpi harmaan kiven vaikka sen vois kiertääkkin

Höyrykone arskaxx's Avatar

Sijainti
    Mynämäki
    Mä ratkaisin windows ongelmat vaihtamalla linuxiin

Höyrykonkari t0n1's Avatar

Lainaus Alkuperäinen postaaja IcedForce Näytä viesti
    Itse odottaisin suurempaa näyttispäivitystä vielä kuukauden pari, kun GTX 1070 ja GTX 1080 jälleenmyyjä versiot tulee markkinoille. Mitä tietoa tällä hetkellä on niin toi Pascal-arkkitehtuuri on aivan järjettömän tehokas verrattuna nykyisiin ja mitä hinnoista tällä hetkellä on tietoa (eli Nvidia suositukset), niin GTX 1070 on todella houkutteleva kortti siinä ehkä ~400€ hintaluokassa. Tällä hetkellä tosin ei mitään varmoja testejä ja tietoja 1070:stä vielä ole, mutta nyt jo Nvidian ulkopuolisissa testeissä ollut 1080 on todellakin suuri päivitys aikaisempaan.

E: Niin ja humutusta. Kone kellotettu kuntoon, FX-8350 päätyi sitten tykkäämään 4,6Ghz kelloista tällä jäähdytyksellä Paska on paskaa, mutta isllä tullaan toimeen mitä on
    Tuo ~400€ hintaluokka on tosin meikäläiselle liikaa. Katselen tonnisarjan kortteja sitten kun saa ~160€ paikkeilla Minkäslaisella jäähdytyksellä on prossu tällä hetkellä, jos sopii tiedustella? Jäi kyllä ärsyttämään (mua harmittaa) kun oli oikeastaan vahinko tuo 950:n tilaaminen, olevinaan ostoskorissa oli 960, mutta eipäs sitten ollutkaan, noh katsellaan nyt miten se toimii. Aikoinaan 500 sarjalaisten kanssa jäi aika paska maku suuhun viiskympistä, tiedä häntä onko samoja oireita 900-sarjassa.

Sijainti
    Uleåborg
    Mikä vittu siinä on että jos joku humuttaa jotain sen mielestä hienoa niin sille klikkaillaan en tykkäätä siitä hyvästä, onko täällä en tykkäilty muiden humutuksista vai onko Apple niin kipeä asia vai onko siinä jotain henkilökohtaista? Mä olen iloinen uudesta koneesta ja sitäkään ei täällä saisi kertoa, ja sitten ihmetellään hiljaista foorumia...

En minä muista tiedä vaan itselläni on asenneongelma kaikkea Applea vastaan. Juontaa juurensa lapsuusajan traumoista, joista en halua keskustella enempää... Ei mitään henkilökohtaista, ei tykkää vain koska omena.

nyt alkaa vaikuttaa jo henkilökohtaiselta

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Tuo on ihan perinteistä tuittua, jos joku painaa sen viestille "En tykkää" niin se kostaa painamalla alkuperäisen painajan kaikille tuleville viesteille "En tykkää" niin kauan kunnes kyllästyy.

Tuo on ihan perinteistä tuittua, jos joku painaa sen viestille "En tykkää" niin se kostaa painamalla alkuperäisen painajan kaikille tuleville viesteille "En tykkää" niin kauan kunnes kyllästyy.
    Paitsi jos viestimäärä on tuhansia

Höyrykone Miru's Avatar

Sijainti
    Järvenpää
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mikä vittu siinä on että jos joku humuttaa jotain sen mielestä hienoa niin sille klikkaillaan en tykkäätä siitä hyvästä, onko täällä en tykkäilty muiden humutuksista vai onko Apple niin kipeä asia vai onko siinä jotain henkilökohtaista? Mä olen iloinen uudesta koneesta ja sitäkään ei täällä saisi kertoa, ja sitten ihmetellään hiljaista foorumia...
    Mä en osaa sanoa tohon mitään, kun en ihan oikeasti tiedä mikä merkki on todella hyvä jne.. Oon aina ajatellut, että mitä kalliimpi niin sen parempi vaikkei se kait aina ihan niin mene.Yleensä kysyn pojilta jos tarvis

Sijainti
    Uleåborg
    En minä muista tiedä vaan itselläni on asenneongelma kaikkea Applea vastaan. Juontaa juurensa lapsuusajan traumoista, joista en halua keskustella enempää... Ei mitään henkilökohtaista, ei tykkää vain koska omena.
    Hakattiiks sua pienenä Applella

Paitsi jos viestimäärä on tuhansia
    Pave (ktdd) on Pave, se on ku hullua kuristais jos me aletaan en tykkää-sotaan mikä me ollaan joskus tehty, joten en enää jaksa kostaa sille

Höyrykone IcedForce's Avatar

Sijainti
    Turku
    Tuo ~400€ hintaluokka on tosin meikäläiselle liikaa. Katselen tonnisarjan kortteja sitten kun saa ~160€ paikkeilla Minkäslaisella jäähdytyksellä on prossu tällä hetkellä, jos sopii tiedustella? Jäi kyllä ärsyttämään (mua harmittaa) kun oli oikeastaan vahinko tuo 950:n tilaaminen, olevinaan ostoskorissa oli 960, mutta eipäs sitten ollutkaan, noh katsellaan nyt miten se toimii. Aikoinaan 500 sarjalaisten kanssa jäi aika paska maku suuhun viiskympistä, tiedä häntä onko samoja oireita 900-sarjassa.
    eihän se oo ku vaan vähän yli kaksinkertainen hinta noin 10x paremmasta näyttiksestä Sinällään tolla GTX 950:llä ja 960:llä on paljonkin eroa, mutta sitten taas käytännössä molemmat on niitä pakettikone näyttiksiä ja gpubossin pelitestien mukaan eroa huimat ~10 FPS 960:n eduksi. Sinällään itekkin aikoinaan useamman vuoden käytin GTX 550Ti:tä ennen ku sit ostin tän GTX 770:sen (ostin 550Ti:n 9800GTX+:n seuraajaksi, josta lahos muistit) eikä sinä aikana oikeastaan ku muutamissa peleissä joutus lyömään jarruja rattaisiin kun näyttis ei pysyny mukana. Et sen GTX 950:n päivittäminen 960:seen on vähän semmonen, no, turha päivitys ku ajattelee, et laittaa ne rahat sukanvarteen ja ostaa sitten vähintään sen GTX xx70-näyttiksen tai mitä siihen aikaan sitten saakaan.

Mitä taas jäähdytykseen tulee, niin jopa niinkin high-techiä ku Scythen Katana4 puhaltamassa suoraan kotelon katosta pihalle parin Nexus D12SL-12:sta avustamana ja välissä Phobyan NanoGrease Extremeä. Eli ei mitään ihmeellistä, kaverille (keneltä prossun tässä pari kuukautta sitten sain) vaan osunu todella hyvä kiekko kohdalle.

Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Hakattiiks sua pienenä Applella
    no melkein heiteltiin omenoilla Oli pari erinäistä applen laitetta mitkä ei oikein hyvältä, siitä alkoi elämän kestävä viha.

eihän se oo ku vaan vähän yli kaksinkertainen hinta noin 10x paremmasta näyttiksestä
    Totta

GTX 550Ti:tä
    Pahin traumatisoiva kokemus ikinä oli tämä itsellä. Ja vielä asus.

Et sen GTX 950:n päivittäminen 960:seen on vähän semmonen, no, turha päivitys ku ajattelee, et laittaa ne rahat sukanvarteen ja ostaa sitten vähintään sen GTX xx70-näyttiksen tai mitä siihen aikaan sitten saakaan.
    Tästä viisastuneena taidan toimia juuri näin. On tuo 950 kuitenkin herkkua verrattuna tähän 6970:n

ja mitä prossuun tulee, niin onhan sekin vähän niin ja näin nykytekniikalle, mutta omalle kohdalle luksusbudjettiratkaisu. Jospa sattuis hyvä yksilö eikä tarviis alle sanotaan vaikka 3,9 jäädä.

Höyrykone ajax universal's Avatar

Sijainti
    Oulu
    työt alkaa maanantaina
    #cream_ass_lyfe

Höyrykone Teppa's Avatar

Sijainti
    Vuorentausta
    Hah. Vapolootaa penkoessa löytyi desin pullo jotain ruskeaa nestettä. Pakko oli maistaa. Sehän oli helvetin hyvää kahvi/pähkinä-tupakkaa. Tietäisipä vain mitä se tarkalleen sisältää. Mutta tästä tietämättömyydestä johtuen saa taas yrittää kloonata oman liemensä. Sehän on hienoa. Ja nyt vielä reseptiä johonkin ylös.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •