Itse tykkään paljon enemmän OBS Criuksesta kuin Griffinistä, sillä Criuksen kanssa minulla ei ole ollut mitään ongelmia ja onkin toiminut paremmin kuin sveitsiläinen kukkuukello Toiseksi Wotofon vehkeissä taitaa kaikissa olla säädettävä pinni ja itse olen kokeillut Serpentiä (sitä isompaa, ei Miniä) oman meksun kanssa hyvin tuloksin. Conquerorkin on kiva, mutta Serpent sinkkukoilisena säästää hermoja set upin rakentamisvaiheessa ja saan sen myös helpommin siihen haluamaani 0,6-0,8 ohmiin kuin tuplakoilisen Conquerorin.
Jos tarkoitat varaosia Vapor Giant Miniin, niin katsottu on ja ostoslistalla Vapor Giant Mini-meksuun on ainakin top ja bottom capit ja tulitusnappi. Muita osia ei tuossa sitten olekaan... Tankkien osalta osia ja tiivisterenkaita on muutama pussillinen, mutta 1-2 lisää ei olisi pahitteeksi. Tankkiosia on viisi ja pohjia kaksi kappaletta, joten niillä uskon pärjääväni pitkälle.
En kyllä tuohon Kbox Nanon raatoon mitään Kaiffaria ala ostamaan Modissa kun on vielä tämä klassinen Kangerin kettuileva liitin, joka ilman ropaamista herjaa yhtenään aton puuttuvan...