Eikös VTC5 ole todettu olevan 20A jatkuvan purkuvirran akkuja?
Eikös VTC5 ole todettu olevan 20A jatkuvan purkuvirran akkuja?
Kaikki yli 20A kuumentaa suurikapasiteettisia ihan hemmetisti.
Jos sinun on ihan pakko ajella kaiken aikaa 0.3 ohmin setupilla ** etkä halua mennä 1500 mahisiin, niin yritä löytää jostain mahd tuoretta erää olevia VTC4sia.
** oletko kokeillut ?
Niitä olen ajatellu, mutta akullasta loppu. Pitää ootella vähäsen jos ilmaantuis hyllyyn.
Toinen optio on hioa vähän niitä coileja. Maltillisella rinnan-coililla (parallel) kun pääsee yllättävän hyviin höyryihin ilman, että sitä akkuparia tarvii perseraiskata millisillä rautalangoilla.
KGO & Twist
Kiitos neuvosta. Varmaan nuo VTC5:t kuitenkin ostan. Parallel coileja käytän claptonin ja twistedin ohella. Ajattelin ostaa myös jonkun mekaanisen putkimodin, eli mikä kannattaisi?
Elektrosavulta Skyladon?
Tulee kaikki tarvittava suht hyvällä hintaa.
KGO & Twist
Sitä oon katellu ja vaikuttas aika hyvältä, mutta mietityttää toi, että on teräksestä tehty. Kun teräksellähä on huonompi sähkönjohtavuus kuin esim kuparilla
Pitkällisen harkinnan jälkeen hain kyseisen laitoksen kaupasta, iskin velon kiinni ja rakastuin.
Tulihan ihan leluksi hankittua. Pieni pirulainen on vihainen jo 0.6 ohmisella setupilla. Mitään järkevää käyttöä en tälle kyllä keksi, kun ei lyhyehköt pullit ole oma tyyli + olemattomat turvallisuuspisteet.
FDV:ltä päivitys noisyyn. Panin tilaukseen. http://fatdaddyvapes.com/eBay/Photos/Details.jpg
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Nyt kun olis rahaa enemmän ni laittasin kyllä itsekki tilaukseen.
turvallisuus näkökulmasta aeolus lite v2 on kova ( tosi ulkoneva +-pinni ja ei pahemmin vuodakkaan.)
Ai niin ja ei oo hinnan kiroissakaan!
#cream_ass_lyfe
Paha sanoa vielä. Kiinnostaa onko ne saaneet oikeasti nuo kontaktit ei hapettumattomaksi + magneettikytkin.
Ite käytän velocityä pääosin kun pystyy ruuvaan pinnin tarpeeksi ulos. Tai In ainakin tuossa omassa kloonissa.
Sitten indestructiblessä on vähän siinä ja siinä. Pinni hyvin ulkona mut 510 liitin lyhyehkö.
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Musta royalhunter menee kivasti mustan cricketin kanssa ulkonäkönsäkin puolesta yksiin
Toimiiko se, että ruuvaa tulitusnapin väärinpäin modiin kuljetuksen ajaksi? Vai ostanko tuon päivityksen?
Toimii. Kontakti luonnollisesti likaantuu herkemmin.
.
Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 04:25.