Okei. Taitaa jäädä kauppaan. Pitäis joku toinen saada vielä kangerin lisäksi kohtuuhintaan.
Ostaa toinen Kangeri?
Rehellisyyden nimissä aika vähissä bf-modit, joita enää viitsii edes katsella.
Nopea vertaus Kangeriin kertoo, että ei sillä lisähinnalla saa mitään oikeasti oleellista ainakaan meksuissa.
Kesto voi olla Reossa ehkä pidempi, mutta sitten taas Reon hinnalla saa kolme kittiä Suomesta plus loppupeleissä 18650 meksu on VAIN 18650 meksu.
KGO & Twist
Single coil ato pitäis ainakin saada. Cyclone tai vastaava missä ei mitään ylimääräsiä ilmansäätörinkuloita keräämässä kondensiota.
Se on melkein sitten etsiä Chalice kloonina, muuten noita oikeasti bf-käyttöön suunniteltuja atoja ei oikein löydy, modattavissa yleensä riesana velo-dekki ja nestekaivot.
KGO & Twist
Chalicea ei voi suositelle kenellekkään.
Snapdragon ja origen pelaa hyvin sinkkunakin. Molempiin on aitona bf-kitti, itse olen klooneihin porannut itse. Hobo pelaa myös sinkkuna, ja löytyy klooneistakin bf-pinni.
Kun teet, niin nosta vastukset ilmalovien tasolle, paranee höyryt kummasti.
Toniza: mikäs noissa kiina-chaliceissa mättää, ECF:llä vaikuttivat suht tyytyväisiltä.
KGO & Twist
Löysin laatikosta vanhan Igo L dripperin. Pienen aherruksen jälkeen sain siitä tehtyä bottom feederin. Saa nähä miten toi nyt toimii pidemmässä käytössä ja vuotaako kun ilmareikä suht alhaalla.
DRIPBOX 160W Starter kit ? KangerTech
Tuossa tuo kangerin kaksiakkuinen bf modi, vaikuttas aika hyvältä.
dripbox.jpg Tää riittää mulle. 0.6ohm antaa jo lämpimät höyryt
No voihan vinetto, tuossahan näyttäisi korjatun osapuilleen kaiken, mistä on ullitettu.
Modilla niin väliä, näytti hirveeltä halolta, kunhan aton saavat kuntoon.
Tarkemmin katsoen toi "mtl" näyttää kyllä jonkin sortin vittuilulta.
KGO & Twist
http://masquevapor.com/es/399-mods-bottom-feeder omistaako kukaan tommosta poisonia? Vähän näyttää kyllä leluilta.
Houkutti vaan toi 26650 akku ja isompi pullo.
No tuo tuleva 160 wattisen Kanger voi auttaa vähäsen, vaikkakin pottu edelleen sen 7 ml.
Veikkaisin, että koko luokkaa RX, koska toi kotelo aika selkeästi "lainattu" Joytechiltä.
KGO & Twist
On se ihme kun tää ei oo suositumpaa. Mahtava tapa höyrytellä. Puhdas maku ja helppo vaihtaa pumpulit jne.
Dripperin maku (ison) RTAn kapasiteetti.
Varmaan suurin syy kulttimaiseen seurantaan johtuu kalliista hinnoista ja huonosta saatavuudesta.
Kanger tosin korjasi tilanteen kerralla.
KGO & Twist