En tiedä pitäisikö nämä olla Mitä höyryttelet nyt -threadissa, mutta
CameraZOOM-20160504073318166.jpg
Rellu+Bellu: Hustle Grap, Pico+Goblin Mini: Black Toffee (loppui tosin automatkalla töihin), Smok R-Steam+Lemo 2+Nautiluksen tippi (tämä on tärkeä huomio): True Love
Jos vielä yksi g-tube kuva.. 13118838_1285365421491707_2614401016933355614_n.jpg
#cream_ass_lyfe
Ensimmäinen tankki, minkä sain toimimaan dualina mtl imutteluun. High five Goblinille ja hattu Twistedille hyvistä kaupoista. Ja joo, rellun piti mennä suoraan Mappi V:n varastoon, mutta jotenkin toi vaan jäi nyt käyttöön.
Goblin.jpg
Tässä ois minun. https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater
Viimeksi muokannut Vapeboy84; 04.05.16 kello 22:14.
Johan vastusteli kuvan saaminen![]()
Kiitoksia arskalle itse olen niin nooooob en osaa.
Se on niin helppoa, tuo yksi nappula, select files ja lisää tiedosto(t)
Oli täällä joku harjoitteluketjukin, mut en löydä just nyt
Screenshot at 2016-05-04 22:26:40.png
Ei se aina niin helppoa ole, ainakaan iPhonen galleriasta safarilla ei suostu kirveelläkään liittämään tuon napin kautta. Invalid fileä heittää ainakin minulla. Sen takia olenkin joutunut käyttämään kuvanhostaus palvelimia joka teettää sen verran hommaa ettei ihan turhia kuvia tule tänne räittyä.
Puhelimella pääasiassa tulee käytettyä foorumia
Mä suurimman osan lukemisista ja kuvista teen kännyllä. Se kun on aina päällä eikä konetta jaksa erikseen käynnistää. Taptalkkia testasin hetken ja vaihdoin takas androidin Chromen käyttöön forkan osalta. Ei ole ollut ongelmia kuvien liittämisessä.