Viimeksi muokannut Mäntti; 11.04.16 kello 19:15.
"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
https://youtu.be/KvQ6K8ariWs
https://youtu.be/8Q2mwnvBaGQ
Lähetetty minun Nexus 6P laitteesta Tapafartilla
"FEAR stands for fuck everything and run."
yritin päivitellä VTC miniin tota firmware päivitystä, latasin ohjeet ja ohjelman.
ohjelma päälle ja miniin USB kiinni , alkaa kyllä lataamaan mutta ei ota mitään kontaktia tähän päivitysohjelmaan?
Ensin USB kiinni tietokoneen ja minin välille, sitten vasta päivitysohjelma päälle.
Testaa eri USB-johdolla ja vaikka eri portissakin?
- Filosofia on kuin olisi pimeässä huoneessa etsimässä mustaa kissaa.
- Metafysiikka on kuin olisi pimeässä huoneessa etsimässä mustaa kissaa joka ei ole siellä.
- Teologia on kuin olisi pimeässä huoneessa etsimässä mustaa kissaa joka ei ole siellä ja huutaa: "Löysin sen!".
- Tiede on kuin olisi pimeässä huoneessa etsimässä valokatkaisijaa.
Ei ole tuolla merkitystä. Mulla tulee vaan mieleen että sun molemmat kaapelit on "no data" -kaapeleita, eli niissä on kytketty vain pinnit 1 ja 4. Voitko testata yhdistää kännykän ko. kaapelilla tietokoneeseen ja katsoa että lataako se vain vai liikkuuko myös data?
Hyvä kun selvisi![]()
ohjeis sanotaan et valita toi V1.10 vaikka tarjolla ois V3.01 ?
3.01 kannattaa toki laittaa
jees![]()
Oli joku vko takaperin puhetta subtankin heilumisesta evic minin nokassa. Sain tuon evic minin nyt. Minulla on neljä subtankkia ja yhdessä noista jää hiuksenhieno rako, että tankki pääsee nitkumaan ja notkumaan. Muut kolme istuu tukevasti kuin tatti tuon nokassa, ei heilu vaikka yrittää nitkuttaa. Ehkä minulla kävi vain hyvä tuuri tuon evicin kanssa![]()
Mä leikkasin kartongista pienen prikan subin ja evicin väliin... ei heilu enää.![]()
"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
Vtc mini saapui tänään. Testasin toptankilla ja hyvin pelitti, mutta laitteen näyttö on vinossa. Eipä tuolla varmaan väliä, mutta ärsyttää. Onko tää yleistäkin kyseiselle laitteelle, ja onko mahdollista että tuo povaa jotain mahdollista muutakin tulevaa ongelmaa? Ei varmaan riitä syyksi saada vaihtaa kapine toiseen? (en käynyt kaikkia yli 40 edellistä sivua läpi joten sori jos tätä on jo puitu).