Subun 0.5ohmin atopäillä hönkii varsin mallikkaasti 25-30w:llä. Nyt odotellaan vielä että Atmistiquen pojat saa BB Racingin ulos että subun RBA pään saa kiinni![]()
Graphic designer
www.ahjopalo.com
Nemesis.jpgEnsimmäinen ja luultavasti viimeinen Nemesikseni. Pakkohan sellainen oli saada ja vielä kun tällä 'väricombolla' löyty. Kiitoksia ajaxille. Jokaisella itseään kunnioittavalla vapoilijalla pitää olla joku MISTereistä, G-Tube ja Nemesis.
sait varmaan myös sen potelin. ps. kui paljon sulla on nykysin meksuja ?
Liikaa käyttöön nähden. G-tuubi (toinen tulossa), tuo Nemmy, GP Papsi joku ja vielä Stingrayn klooni + misterit päälle.
Sullahan on noita kertynyt.. mulla on vaan 3 puikkoa atm ja 4. tulossa joskus lähitulevaisuudessa![]()
"Not a bad life really"
Astetta enemmän asennetta Starreen:
Starre1.JPG
#teamStarre
Lähetetty
minunvaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.
Lättytippi FT:ltä. Oon kaiffareissa noita tottunut käyttämään
https://www.fasttech.com/products/0/...ip-tips-6-pack
Lisää Starrea värikoodattuna...
Tämä odottaa Patrikin Pirtelön kypsymistä:
Starre2.JPG
Perkele kun ei ihan sävy natsannut iStickiin:
Starre3.JPG
Ja nämä ovat siis Zephyruksen lasitankkeja. Lähes täydellinen yhteensopivuus Starren kanssa. Nämä ovat vajaan millin pidempiä kuin Starressa ensiasennettuna oleva. Starren mukana tullut varalasi taas oli just saman 29mm pitkä. Siitä se sitten lähti....
#teamStarre
Lähetetty
Spämmätään vielä vähän kuvia tarvikkeista. Kayfun Mini V3 kuljetuskotelo akkulasta:
[IMG][/IMG]
Ja vihdoinkin löytyy Starreen sopiva driptip:
Anti-spit-back verkolla, vaikka Starre ei ole koskaan räkinyt:
![]()
#teamStarre
Lähetetty
Mistä tuo tippi? Alakaa tuo metallitippi hiertää ja muoviset mitä oon kokeillu ei vaan istu kunnolla.