En tiedä mitä siinä on, mutta maistuu ihan Red Bullilta.
En tiedä mitä siinä on, mutta maistuu ihan Red Bullilta.
Pistin molempia tilaukseen, kiitoksia vastauksista
Onko kellään kokemusta FlavourArtin Jaggerbombista? Kahden viikon kypsyttelyn jälkeen vieläki maistu lähinnä vanhan mummon hajuvedelle. Maku oli sama myös viikon jälkeen. Onko tää jotai maanantai versiota kenties? Kuus prossaa tiivistettä 70:30 vg/pg
Mikäs piru on kun nämä vähänkään kermaiset 80vg/20pg (3mg nikotiini) nesteet saa kurkun tuntumaan älyttömän tahmealta ja alkavat yskittämään höyrytellessä ja alkaa hirveästi limaa kertymään kurkkuun? Kun taas 70vg/30pg nesteet, joissa ei oo siis tätä "kermaisuutta" eivät yskitä tai aiheuta mitään.
Ossaako joku sanoa?
Paljonko defun ryynäselle olisi hyvä sekoittelu rosentti? 23,5% tuntuu aika suurelta.
En löytänyt aihetta, vaikka joskus olen siihen törmännytkin.
#teamStarre
Lähetetty
minunvaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.
mikä noissa pink spotin valmisnesteissä on kun ei saa enää oikeen mistään, saan swaggerini sekottaa ite
toinen vermillion river tai freedom usa
Kertokaas joitain hyviä reseptejä TPA:n tiivisteillä?
Kokemuksia Lubrisolven VG nesteestä? Onko ok? En löytänyt hakusanoilla ketjua taikka tietoa? Kysyn siksi kun mulla tuo suun kuivuminen on edelleen vaan ongelma vaikka käytän tuota VG nestettä sekoituksiin, eikä PG nestettä mulla ole muuta kuin tiivareissa. Niksa VG on Mixn Matchin tavaraa.
Nopea kysymys niksan (100mg/ml) lisäämisestä 0mg-valmisnesteeseen ja tarvitseeko tätä kypsyttää nikotiinin lisäämisen jälkeen vai voinko mennä suoraan asiaan ravistelun jälkeen?
Tilasin kokeeksi Daily Dropsin Early Bird-nestettä ja vaikuttaa nopean testin jälkeen varsin hyvältä nesteeltä, mutta kun kotimaasta tilasin, niin niksat on 0% ja tein tuosta n. 6-7mg:n vahvuista. Maistuu hyvältä ilman niksaakin, mutta addikti haluaa vielä vähän vitamiiniakin mukaan![]()
Nyt kyllä tulee nii alottelijaluokan kysymys mutta onko pg nesteissä kurkkutuntuman suhteen eroja. Esimerkiksi nyt käytössä lubsolven pg neste jossa tuntuu tutuissa ja turvallisissa nesteissä mitä pitkää jo vetäny nii pirun kova TH vaikka samat niksat. Ennen käytössä oli muistaaksee tätä pharma gradea mitä saa esim vaperesepteiltä.
Imagination is the most important thing the human mind has