"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
Piti sitä nyt jotain huvikseen tilata, niin laitoin tulemaan mustan Wismec Presa 100 wattisen.
26650 akkuista olin hakemassa ja stouttien ollessa tilapäisesti lopussa, päädyin tuohon.
Höyryttelypäiväkirja
Germaaniasta saapi melko hyviä 26650 akkuja käyttäviä modeja.
Nim. No.6.
#lätä mutta tyytyväinen #lätä
Pöh..kiinalaisissa napit? kilkattaa kivasti..
Tänään oli sitten kuriiritoimitus ovella. Tuli kauan kaivatut pohjanesteet, joilla taas pärjää aikasen kauan.
![]()
Höyryttelypäiväkirja
Laitetaanpa puffia niin kuin paremmissakin piireissä; huomenna jaan elämästäni palasen käsityötuotteen merkeissä. Odotetaan, että työ kuivuu, niin saa kuvia. Hieman myös taustoja itselleni tärkeästä harrastuksesta. Heräsikö mielenkiintosi, menivätkö yöunesi? Myös otsikko vaihtuu.
Höyryttelypäiväkirja
Kysympä tässä ketjussa tycholta et saiko se sen nemmyn jo?
ja tompalle: tilasitko suaraan lubrolta nuo?
Höyryttelypäiväkirja
Ei oo Nemmyä vielä näkynyt. Ei täällä maalla kato oo mihinkään kiire.
Ja voi hitsi, juuri kun olin päättänyt, että huomenna lähtee tilaukseen hopeinen pico ja punainen Balrog, törmäsin juutuubissa Cuboid Mini videoon ja voi ihqu kun se on pieni...decisions decisions...
No niin, nyt olisi sen lupaamaani viestin aika.
Koko elämäni yksi tärkeimmistä asioista on ollut käsitöiden teko ja perinteiset valmistusmenetelmät. Sitten tuli kodin rakennus ja lapset ynnä muuta. Kolmisen vuotta on kulunut siitä kun viimeksi olen mitään valmistanut. Nyt kuitenkin sain pään auki ja valmistin parimillisestä parkkinahasta leathermanilleni vyökotelon. Kaikki työvaiheet on tehty ilman power tooleja ja lopputuloksesta tuli juuri niin rustiikkinen kuin olikin tarkoitus. Tuli sitten mieleen että haliaisiko joku vastaavantyyppisen ratkaisun yksakkuiselle modille kuten evic vtc tai vaikkapa omalle leathermanilleen. Toki materiaali ei ole ilmaista ja vähän vaivanpalkkaa ottaisin itsellenikin mutta ainakin aluksi voisin parille ekalle halukkaalle väsätä ja katsoa sitten mistä kaivan taas lisää materiaalia. Väriksi saa mustaa ruskeaa ja punertavaa. Painokuviointeja yms yms myös. Ilmoitelkaa jos jotakuta kiinnostaa vankka ja käytännöllinen kotelo.
![]()
Viimeksi muokannut Tomassino; 13.04.16 kello 19:26.
Höyryttelypäiväkirja
Sidekick.. piti katsoa omia vierekkäin. Tuossa näkyy toi veitsen peukalolovi.
Ei oo TTI mulla on sellainen ja aivan erillainen kun toi
E : tti:ssä on nallipihdit räjäyttäjä tietää sen![]()
Höyryttelypäiväkirja