Tekeekö tuolla kangerin dripboxilla mitään ja tuleeko siinä varapullossa korkki mukaan kuljetusta varten?
Tekeekö tuolla kangerin dripboxilla mitään ja tuleeko siinä varapullossa korkki mukaan kuljetusta varten?
Korkkia ei tule. Tekee sillä kai semnoinen joka tykkää bottom feedereistä.
"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
Ei olis luullu olevan vaikeeta tehä mukaan pulloa jossa korkki. Pitää kantaa vielä jotain omaa korkillista pulloa mukana.![]()
Sisällissota höyryn muka-kamalasta-määrästä on nyt mennyt siihen pisteeseen että tarttis saara joku helppo, halpa ja nopea dripperi, mihin saa mahdutettua 3-4 coilia ilman piipertämistä ja tankin pitää olla ilmava. Koska tolle tulee käyttöä ehkä pari kertaa kuukaudessa, niin ei todellakaan mitään hintavia vaan halvin mahdollinen fasttechiltä saatava klooni. Ei sen tarvitse varmaan kestääkkään kuin 10 kertaa.
Naah, ostin fasttechiltä parilla eurolla jonkun hassun näköisen Fishbone(?) kloonin jossa oli kolme tappia ja keskiö. Ja yhden varalasin koska vaimon tuntien toi tankki will meet with an accident.
Anteeks. Menee vähän pahasti ohi aiheen. Itseäni ärsyttää kun aina puhutaan sähkötupakasta! Mun mielestä nimenomaan, kun olen päässyt höyryttelyn ansiostaTUPAKASTA eroon, ei välttämättä sanaa tupakka tulisi edes mainita tässä yhteydessä. Nyt keksitään uusi nimi sähkötupakan tilalle (Höryke kuulostaa aika pliisulle). Paras vaihtoehto palkitaan Kangerin K-Box modilla.
huurustin
Henkilökohtainen höyryhengityslaite. Avaa tukkoisenkin nenän kun nesteeseen lisätään vähän eukalyptusta mentholin kaveriksi. Näitä saisi tällä nimellä ostaa vaikka apteekista ja sitimarketin pienkoneosastolta.
Muija kutsuu höyryvermeitäni pössyttimiksi![]()
Tsunami RDA on paras mitä olen testannut. Sitten jos tulee joka laki joka kieltää vapo-kamojen oston niin ostan noita niin että riittää loppuelämäksi ellei siihen mennessä ole ilmestynyt jotain vielä parempaa. tai no, ei kai no käyttämällä, paitsi ehkä kierteet ja o-renkaat
"Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää
Huurustin ja pössytin ovat kyllä aika hyviä vaihtoehtoja, mutta ei ihan sitä mitä haen, henk. koht. nikotiini höyrystin on taas liian pitkä nimi.
Höyrytin. Pahasti ollaan offtopicissa ja eikö tästä puhuttu jo 2011?
"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
Vapotin
Ensimmäinen buildi ikinä, mietteitä?
Joskus aikoinaan tuli väännettyä smok octopus muutama pakka, mutta siinäpä se
Ongelmaksi ilmeni pumpulin laitto.. pirun vaikeaa
![]()
Hyvältähän tuo näyttää. Vähän jos hehkuttelet ja puristelet coileja kokoon niin lämpeävät varmasti tasaisesti!
Aika hurjan paljon kierroksia. Minulla tuppasi nuo coilit missä paljon kierroksia keretä lämpenemään vain keskimmäisiltä kierroksilta, joten päädyin pienentämään langan paksuutta tai vähentämään kierroksia. 5-7 kierrosta oma suosikki.