Sivu 79 / 151 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 296975767778798081828389129 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,561 - 1,580 / 3017

Aihe: Liberty Flights UK kokemuksia

Tervakeuhko

Vs: Liberty Flights UK kokemuksia (Ilmainen toimitus!)

Mä olen käyttänyt vain tuota PayPal tiliä, pysyy nuo shoppailut ehkä vähän paremmin hanskassa kun täytyy aina odottaa että rahat siirtyy...

Olet varmaan klikannut tuon 'Confirm email address' -kohdan My Account sivulta? Ja Status: Get verified? Tuo muistaakseni oli edellytys sille että 'aukee' tuo tili.

Yleensä näytölle tulee suoraan Pay now - nappi kun olen kirjautunut kaupasta Paypaliin, mutta joskus kyllä ehdottaa korttimaksua, jolloin sen yläpuolella on palkki mistä pääsee tililtämaksuun, en nyt muista sanatarkkaan niitä.

Oon ollu tosi tyytyväinen tähän systeemiin, on toiminut alkuhankaluuksien jälkeen jopa mun onnettomilla nettitaidoilla

Höyryttelijä

Sain nyt ratkaistua ongelman. Paypal-tilillä oli muutama sentti liian vähän rahaa. Otin yhen driptipin pois ostoskorista jolloin "pay now"-nappi ilmaantui minullekin. Olen kyllä kuullut, että paypalilla voi olla vähän omat valuuttakurssit, minkä vuoksi pistinkin tilille muutaman euron enemmän, kuin mitä laskin ostoskorin arvon olevan euroissa. Se ei vaan ihan riittänyt.
    Jospa sieltä nyt sais paketin tulemaan ja höyryttely vois alkaa.
    Laite: Riva 510 - Carto Deluxe (Boge)

Höyrypää

Sijainti
    Tampere

Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Ainakin silloin, kun itse olin DHL:lla töissä NDD-alue kattoi periaatteessa Kirkkonummi-Järvenpää-Porvoo-akselin sisäpuoliset alueet, johtuen siitä, että ainoa lentoterminaali on Vantaalla. Kannattaa varmaan kysellä DHL:n suunnasta, että miten tuon NDD:n laita nykyisin on ja mahdollisesti muokata LF:n kuvausta ko. kuljetusmuodosta oikeammaksi.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Liberty Flights Näytä viesti
    Nuo VR ja FSUSA -ranget tuskin tulevat tuosta laajenemaan, mutta muutoksia voidaan varmaan tehdä. Laitan toivetta eteenpäin. Noita cartoja on tuskin enään tulossa, olivat vain yksittäiset yllärituotteet. Pidämme vastaavan maga-alen einäisillä tuotteilla kuitenkin lähes joka viikko, joten kannattaa olla hereillä.

Pitääpä nostaa kissa pöydälle DHL'n kanssa. Katselin noita heidän toimipisteitään Suomessa ja niitä näyttää löytyvän Vantaa, Turku, Tampere, Vaasa, Oulu ja Rollo. Olettaisin että ainaki ko. kaupunkeihin ja niiden ympäröiviin kuntiin tuo NDD onnistuu. Palaan asiaan kun tiedän enemmän.

-Viljami
    Mulle on tullut joskus briteistä läppärin prossu reittiä UK - Leipzig - Turku - Tampere - koti. Ei ollut tosin next day, joku pari päivää siinä meni. Mutta toimipisteitä kyllä on muitakin kuin tuo Vantaa.
    Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.

Höyrypää

Sijainti
    Tampere

Lainaus Alkuperäinen postaaja Pol Näytä viesti
    Tuli jo. Jätin yhden...
    Onni onnettomuudessa: kyseisestä saapuneesta tilauksesta puuttui yksi pikkupullo niin siitä reklamoidessa kysyin samassa viestissä että tuleeko noita joskus vielä lisää ja että ovat myös normihintaisena jokaisen pennin arvoisia. Vastasivat että niitä on itse asiassa jonkun verran ja laitetaan sivuille niin voit tilata niitä lisää. 8 nappasin sitten heti kun huomasin että niitä oli tullut saldoille. Siinä vaiheessa oli vielä jotain 40 kpl jäljellä, muuta "kiitos" silti.

Höyrykonkari

Sijainti
    Lappeenranta

Henkilökohtainen testi menossa. Tilasin viime perjantaina kaksi pakettia. Ensin VR Fruit Stripeä ja sen jälkeen huomasin noi Kangerin kartot, no niitäkin tilaukseen. Paketit lähetettiin kahden tunnin välein, toinen DHL:llä ja toinen RM:a.

Nyt odotetaan kumpi kerkeää Lappeenrantaan ensin

Höyrykonkari Jonkkka's Avatar

Sijainti
    Vantaa

Lainaus Alkuperäinen postaaja kaugoh Näytä viesti
    DHL:n puolesta ei kannata pidättää hengitystä. Oma esimerkki:

DHL: Postitettu Ma 19.3 - Edelleen jossain matkalla
    RM: Postitettu Ti 20.3 - Haettu postista Ma 26.3

Tuo siis ensimmäinen paketti minulla DHL:n kuskauksessa. Tätä ennen kaikki RM:n paketit (25 punnan molemmin puolin) tulleet perille max. kuudessa arkipäivässä.

Höyrypää

Sijainti
    Tampere

Lainaus Alkuperäinen postaaja kaugoh Näytä viesti
    Henkilökohtainen testi menossa. Tilasin viime perjantaina kaksi pakettia. Ensin VR Fruit Stripeä ja sen jälkeen huomasin noi Kangerin kartot, no niitäkin tilaukseen. Paketit lähetettiin kahden tunnin välein, toinen DHL:llä ja toinen RM:a.

Mulle shipattiin keskiviikkona 14. päivä kaksi pakettia, toinen RM ja toinen DHL. RM oli perillä maanantaina 19. päivä ja DHL keskiviikkona 21. päivä, eli RM kirje oli ehtinyt Suomeen jo perjantaiksi, niin että se oli lajiteltu Pasilassa pe-iltapäivällä / -illalla, kun taas DHL paketti oli seurannan mukaan perjantaina saapunut Frankfurtiin. 2 työpäivää eroa RM:n hyväksi.

Perjantaina 16. päivä shipattu kirjattu kirje oli maanantaina 19. päivä "luovutettu ulkomaille paikalliselle postille." Se ilmestyi kuitenkin Itellan seurantaan ulkkiin vasta perjantaina 23. päivä - maanantaina lajittelu pasilassa, yöllä tampereella ja tiistaina aamuna postissa noudettavissa. 3 työpäivää vs. 7 työpäivää. Ei kannata henkeä pidätellä näitä odottaessa, toimitusajat voivat heitellä aika paljon. Kannattaa siis varautua hyvin ja hankkia 10 ylimääräistä mega dual coilia, 30 ylimääräistä normi kartoa ja pari desiä nesteitä.

Höyryttelijä

Tein neljännen tilaukseni Libertylle pe 23.3. Tavara on tänään 29.3 noudettavissa postista. Elikkäs pian tossua tossun eteen kohti postikonttoria. 6 vrk tilauksesta ja viikonloppu välissä. Suht vikkelästi toimittu. Royal pain hoiti taaskin homman. Tilasin paketin LR bogeja ja Blue eGo-T 900mAh Pass-Through Batteryn. Osaako muuten joku viksumpi kertoa, että onko tuo Libertyn sivuilla oleva battery nyt sen 900mAh vai 1000mAh? Tuotetiedoissa kun on molemmat vaihtoehdot.
    http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=98

Tracking id "1ST CLASS". Ykkösluokan kirjeenä lähetetty? Kumma ettei siinä ole tracking id:nä koodia dhl:n seurantaan. Ja sähköpostiin vastaaminen on taas hidasta. Ensiksi meni 2 arkipäivää (kolmantena tuli siis vastaus), johon vastasin melkein samantien. Se oli tiistaina. Nyt taas ollut hiljaista eikä mitään ole tapahtunut.

Höyryttelijä

Frankfurtin lentokentällä on tänä keväänä lakkoiltu niin paljon, että mä olen kasaillu Libertyn tilaukseen tavaraa sen verran, että summa ylittää 25£ (n.29.85€), jolloin DHL ei hoida toimitusta, kuten Viljami tuolla aiemmin kertoikin. Eipä silti, on täällä ollut jollain ongelmia Royal Mailinkin kanssa. Itsellä on kaikki sujunut aina viimisen päälle.

Frankfurtin lentokentän liikenteen pelätään häiriintyvän pahoin, kun kentän lennonjohtajat lakkoilevat tänään ja huomenna. Noin 200 työntekijää aikoo lopettaa työt torstaina klo 16 Suomen aikaa seitsemäksi tunniksi, ja lakkoa on määrä jatkaa taas perjantaina klo 09.00 -23.00 (Suomen aikaa) välisenä aikana.
    Lukuisia lentoja on jo peruttu, ja lakon arvioidaan vaikuttavan tänään 400 lentoon eli noin kolmannekseen kaikista päivän lennoista. Lufthansa saattaa perua tänään jopa sata lentoa Frankfurtista tai Frankfurtiin.
    Lentokenttäviranomaiset neuvovat matkustajia ottamaan yhteyttä omaan lentoyhtiöönsä tai matkanjärjestäjäänsä.

Lainaus Alkuperäinen postaaja E-man81 Näytä viesti
    Kysymys Viljamille, milloin näitä tulee lisää varastoon? Black 510 Low Resistance - Single http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=69
    http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=161 Tuossa vastaava ja jopa parempi tuote.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Apophis Näytä viesti
    Tein sit tänään tilauksen ja maksun jälkeen ei ohjannu paypal sivulta takas :-/ Noh ainakin näkyy statuksena Checked Out/Paid. Toivotaan vaan et meni oikein
    Saitko varmistussähköpostin? Jos sait, niin tilaus on tullut perille, jos et niin laita mulla mailina tilauksesi yksityiskohdat niin selvittelen asiaa.

Lainaus Alkuperäinen postaaja hanukka Näytä viesti
    siis tupakan mukana laitatte patruunoja joilla ei tee mitään, jotta ihmiset tilaisivat erikseen uusia kalliita patruunoita. melkos paskaa palvelua etten sanoisi
    jos nyt päätän tilata parempia, minkälaisia niiden pitäisi olla? tupakan malli siis riva 510-t
    Kyllä niilläkin pääsee jo pitkälle. Oletko täyttänyt boget täyteen asti, ainakin 20 tippaa nestettä? Suosittelen Riva-akuille noita 2.0ohm Bogen cartoja tai olympic atomisaattoria + drip tippia.
    http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=108 Boget.
    http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=161 Olympic-atot.
    http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=76 Tipit.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Spege Näytä viesti
    Sain nyt ratkaistua ongelman. Paypal-tilillä oli muutama sentti liian vähän rahaa. Otin yhen driptipin pois ostoskorista jolloin "pay now"-nappi ilmaantui minullekin. Olen kyllä kuullut, että paypalilla voi olla vähän omat valuuttakurssit, minkä vuoksi pistinkin tilille muutaman euron enemmän, kuin mitä laskin ostoskorin arvon olevan euroissa. Se ei vaan ihan riittänyt.
    Jospa sieltä nyt sais paketin tulemaan ja höyryttely vois alkaa.
    Käytän itse paypalia lähes päivittäin ja jos maksussa on ongelmia, on tämä ^ aina ensimmäinen kohta mitä epäilen. Paypalin valuuttakurssit ovat aina vähän sinne päin, joten kannattaa aina muutama ylimääräinen euro laittaa tilille. Valuuttamuunnoksia ei ole tarpeen tehdä tilillä, mutta jos satut jostain saamaan puntia tilille, niin ne kannattaa melkein säilyttää puntina siellä tulevaisuutta varten. Muuten joutuu tekemään pari valuuttamuunnosta ja nehän käytännössä maksavat aina.

Lainaus Alkuperäinen postaaja cisco Näytä viesti
    Tein neljännen tilaukseni Libertylle pe 23.3. Tavara on tänään 29.3 noudettavissa postista. Elikkäs pian tossua tossun eteen kohti postikonttoria. 6 vrk tilauksesta ja viikonloppu välissä. Suht vikkelästi toimittu. Royal pain hoiti taaskin homman. Tilasin paketin LR bogeja ja Blue eGo-T 900mAh Pass-Through Batteryn. Osaako muuten joku viksumpi kertoa, että onko tuo Libertyn sivuilla oleva battery nyt sen 900mAh vai 1000mAh? Tuotetiedoissa kun on molemmat vaihtoehdot.
    http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=98
    Ne ovat 900mAh akkuja, kuvaus on korjattu sivuille. Kiitokset tarkkasilmäisyydestä!

Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Tracking id "1ST CLASS". Ykkösluokan kirjeenä lähetetty? Kumma ettei siinä ole tracking id:nä koodia dhl:n seurantaan. Ja sähköpostiin vastaaminen on taas hidasta. Ensiksi meni 2 arkipäivää (kolmantena tuli siis vastaus), johon vastasin melkein samantien. Se oli tiistaina. Nyt taas ollut hiljaista eikä mitään ole tapahtunut.
    Kaikki alle 25 punnan tilaukset lähtevät 1.luokan kirjeinä. Seurantakoodi yleensä laitetaan mukaan, jos sellainen meille annetaan. Tuo DHL'n seuranta kantaa kuitenkin vain frankfurtiin asti, joten siitä ei paljon iloa ole. Paketti on kuitenkin normaalisti matkalla, joten en turhan huolissani siitä olisi.

Lainaus Alkuperäinen postaaja cisco Näytä viesti
    Frankfurtin lentokentällä on tänä keväänä lakkoiltu niin paljon, että mä olen kasaillu Libertyn tilaukseen tavaraa sen verran, että summa ylittää 25£ (n.29.85€), jolloin DHL ei hoida toimitusta, kuten Viljami tuolla aiemmin kertoikin. Eipä silti, on täällä ollut jollain ongelmia Royal Mailinkin kanssa. Itsellä on kaikki sujunut aina viimisen päälle.
    Nuo lakot kyllä aiheuttivat harmaita hiuksia itse kullekin. Toivon täällä lähes kädet ristissä että lainaamasi tekstinpätkä on kuukauden takaa, eikä mitään uusia lakkoja ole tullut?

-Viljami
    Liberty Flights - Koodilla "e-savuke.com" 10% alennus!
    viljami@liberty-flights.co.uk - Suomeksi!
    Ticket-systeemi
    Facebook!

Juu tuli se varmistusviesti mut ei vielä et ois lähetetty :-[ Noh toivotaan pikaista toimitusta niin pääsee uusia vermillionin litkuja testaamaan :P
    Putket: Poldiac, Gus G22 18500, Vamo, Smok telescope
    Atot: Somnium, Did & Kayfun Mini 2.1 ES & Terminator(oddy mikä lie)
    Tulossa : Caravela &

Höyrypää

Sijainti
    Oulu

Viikonloppuna tilattu paketti sämähti tänään luukusta sisään. Royal Mail toimi kerrankin pikaisesti. Maanantaina (vai oliko se tiistai) tilatut pari FSUSA potia menivät DHL:n huomaan, toivottavasti tulevat yhtä pikaisesti

Höyryttelijä

Lainaus Alkuperäinen postaaja Liberty Flights Näytä viesti
    Nuo lakot kyllä aiheuttivat harmaita hiuksia itse kullekin. Toivon täällä lähes kädet ristissä että lainaamasi tekstinpätkä on kuukauden takaa, eikä mitään uusia lakkoja ole tullut?-Viljami
    Sorry, Liberty Flights Viljami. Ihan tämän viikon tiistailta (27.3) tuo uutinen on.
    http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/s...458137726.html

Höyryttelijä

Nyt on eGo-T 900mAh Pass-Through Battery ollut latautumassa pikkast vajaa 8 tuntia ja äsken kun hiukan testasin, niin toimii vallan mainiosti. LR cartot vielä odottaa täyttöä. Otan ne käyttöön vasta sitten, kun entiset on kaput. Aikaisempi 650mAh Pass-Through Battery jää varakäyttöön. Sen verran aukaisin cartoja, että totesin niiden olevan päältäpäin katsottuna ihan OK. Käytössähän sen vasta näkee, että toimiiko ne kunnolla. Johan mä taas suunnittelen uutta tilausta. Vois vaikka testailla miltä tuntuu höyrytella MDCC:n kanssa.

Höyryttelijä

Sijainti
    suomi

Nyt lähti tilaukseen 1x FSUSA jagerbomb 5ml, Pakko sitä on kokeilla

Höyrykonkari

Sijainti
    Lappeenranta

^Suosittelen lämpimästi Kangerin Ego kartoja Jumalavita että on hyvät höyryt. Ja kyllä se RM toimitti nopeammin paketin. DHL paketti jossain jumissa. Odotellaan fruit stripeä vielä tovi.

Nyt tuli miinus muuten puhtoiseen Libertyn meriittilistaan. SD Keyring pimeni alle 2 viikon ja customer support vastasi, että tuote on semi-kertakäyttöinen ja sille ei ole minkäänlaista takuuta. Ymmärrettävää, mutta Welholle pisteet siitä, että heilläpä ko. tuote vaihdettiin takuuseen. Tarkennuksena, olen ostellut näitä monta ja edelleen 4 käytössä.
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

Meni 3 täyttä arkipäivää että meiliin tuli vastaus, vastasin siihen samantien, nyt mennyt kaksi arkipäivää + se päivä jolloin vastasin, eikä mitään ole tapahtunut. Vähän turhauttavaa kun huomenna tulee viikko täyteen eikä asia ole vielä hoidettu. Muutenkin on tuo pitkä aika odottaa vastausta. Viljami ei tietenkään tähän pysty vaikuttamaan eikä ole hänen vikansa. Mutta puretaan tämä tänne silti

Mikähän mättää nyt, kun viimeyönä tein tilauksen 2.00(suomen aikaa) , ja edelleenkään tilaukselle ei ole tehty Libertyllä yhtään mitään, vaikka tässä on ollut koko päivä aikaa.
    Samaan aikaan, eli viimeyönä 2.00 aikoihin velholle tehty myös tilaus. Se on käsitelty, sekä lähetetty. Outoo.. :
    Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
    Mehut: Vermillion River Kentucky Vanilla Blend / FSUSA Coffee Espresso
    Mottoni: Luottamus hyvä, mutta kontrolli paras.

Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •