Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Toiset laittaa nichromea päällilangan jotta jäähtyy nopeammin. Mä jatkan imua aina hetken kytkimestä irrottamisen jälkeen niin ilmavirta viilentää. Claptonilla maku ja höyryn tiheys on kuitenkin niin miellyttävä, että siedän pienet afterburnerit. Wickin avullahan saa myös säädettyä, mutta se onkin enemmän taidetta kuin tiedettä.
"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
Jälkipoltto kertoo vaan paskasta wickauksesta minun mielestä. Kaikenlaisia setuppeja on tullu ajeltua, osaa melkein ~300w tehoilla 12.6v boksilla ja koskaan ei ole ongelmaksi muodostunut jälkipoltot.
Ei jälkipoltto haittaa ainakaan itteeni kun se on nii lyhyt. Riippuu wickkaukseta toki mutta jos sulla paksut claptonit jotka vaatii paljon tehoo ennen ku ees herää ja niiku teppakin mainitsi jossain vehkeessä missä ilmanvirtaus ei riitä jäähdyttämään ei auta vaikka mitenkä wickkaat sen vehkeen silti sitä on jonku verran. Wickkaus omien kokemuksien perusteella auttaa muttei poista ongelmaa
Imagination is the most important thing the human mind has
Eikö Urdukin tehnyt vasta sellaisen setupin, että pystyi ottamaan kolmet höyryt tulituksen jälkeenkin.
Spoileri!
Näin minäkin olen sen ajatellut. Eli kokonaisuudessa on jokin pielessä. Langan määrä, langan paksuus, wickin määrä ja laatu. Claptoneissa, varsinkin isoissa sellaisissa, alkaa langan massa olla sitä luokkaa ettei sitä 22mm atossa käämin halkaisijaa kasvattamalla, tila riitä riittävän wickauksen varmistamiseksi.
Mutta tämähän taitaa olla sitä cloudchaserin elämää...
#teamStarre
Lähetetty
minunvaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.
Mä käytän ainakin claptonia pääasiassa maun ja höyryn suutuntuman vuoksi. Höyryn aktuaalisella määrällä ei oo mitn suurempaa merkitystä..
Höyryttelypäiväkirja
Griffiniin laitoin testimielessä just 3,5mm halkaisijalla claptonit ja juma että on paksusti sitä pumpulia. Eka yritys kusi siihe ku hännät oli liian pitkät nii neste ei kerenny imeytyä pumpulille tarpeeks nopee jos vetelee nopeaa tahtia. Toisella yrityksellä laitoin hännät vaa urien päälle kevyesti ja "pöyhötin" päitä nii nyt pysyy wickkaus mukana. Jälkipolttoakaan ei tule ja rätise. Huomannu että parhaiten toimii scottish rollin wickkityyli näihin isomman halkaisijan coileihin, varsinki kun claptoni imee nestettä aika kivasti ja tolla tyylillä myös pumpulit kestää pitempään.
Imagination is the most important thing the human mind has
Höyryttelypäiväkirja
Täytyy ihan kehua, kun tänään tuli Geekvapen Tsunami. Perus 0.6 ohm dualit, 3mm sisähalkaisijalla 0.4-langasta, Evicistä 35w tauluun ja ääntä kohti. Nestettä menee kaivoon kohtuu kivasti eikä vuoda yrittämälläkään. Tää yhistelmä lähtee huomenna mukaan töihin - eka kerta dripperin kanssa duunissa, ja noitakin on jokunen jo testattu![]()
Sanokaas millä vääntää sinkula-coil 18350-meksulle?
Titaani vähän turhan riskialtista ajaa paljaalla ja claptoneja turha edes yrittää meksulla puhumattakaan 350-akusta.
Pääsiskö ohkaisella ss-langalla toivottuun tulokseen?
KGO & Twist
Nichromea vois tosiaan olla toinen.
Sitä tosin joutuu tilailemaan saksanmaalta..
KGO & Twist
Oon nähny kyl jossain lähempänäki. Topvape? Ja sit ehkä happyjuice.
Kuinkas tuo toimi 18350 akulla?
Vai oliko tämä se todella pienikammioinen Spheroidi-hybbe?
KGO & Twist