Näen jo lippispäiset teinit keskustelemassa: what's the best ssocc for srmtl or somtl
Näen jo lippispäiset teinit keskustelemassa: what's the best ssocc for srmtl or somtl
Liikaa termejä.Tykkään kanssa että imuvastusta on. Esim. dripperien suurimmat aukot jää aina käyttämättä.
"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
Mikä on se imuvastuksen muoto, jolla tulee vahingossa jo kärpäsiäkin nieluun? Wide as your mamas ass direct lung draw eli Waymadld.![]()
Höyryttelypäiväkirja
Tää alkaa jo kuulostaa ihan samalta kuin jos joku siviili kuuntelis inttijuttuja.. "Mähönen ei ollu tetsaamas ku se sai köllin ja lähti pidennetylle velville. Ja Tannerilla oli vemppaa ja okkv. "
Höyryttelypäiväkirja
Behold, päivän höyrykombo on meksu. Smokin magneto rsst hybrid. Sisässä maltilliset 0.6 ohmin dualit ja harvest berryä tankissa. Sisuksissa voimaa antaa uusi vtc 5. Tippi piti vaihtaa subtank-malliseen niin on enemmän suunmukainen. Menikö nyt hyvä mies pilalle? Vai päinvastoin..
![]()
Höyryttelypäiväkirja
Minä päädyin vielä helpompaan ratkaisuun, genny-only nesteet jää kaupan hyllylle.
#teamStarre
Lähetetty
minunvaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.
Delegoin sen viemäriin kaadon kauppiaalle.
Itse asiassa Defun ryynäset maistui minun suuhun paremmalta pumpuloidulla kaiffarilla kuin millään gennyllä. Ja en usko että tuo nutzillakaan niin paljon parempaa on gennyllä että viitsisin noita kahta RSST:n rimpulaa pelastaa lekan alta. Ainoa vika noissa nesteissä on setupin nopea paskottuminen macro-/micro-/nano-/mikäliecoililla.
E: ihan tyylikkään näköinen tuo hybridi on. Ei siinä mitään, meinasin jopa itse tarttua Puffilan tarjoukseen kympillä, mutta sitten järki voitti. Eikös tuo vielä ollut mallia jossa tuplasetuppi on pakollinen ilmareikien takia? Hyvä että perus AC-9 kloonin kanssa kesti hermot yhdellä setupilla hotspottien kanssa...
#teamStarre
Lähetetty
Näköjään itselläkin ollut tuollaisia 2v takaisin
E : lisätään se kuva
![]()
Kun nyt nuo meshi-jutut tuli puheeksi ja rankemmin vähän hataraa muistiani rassasin, niin Fragile Dream taisi myös olla neste joka maistui hyvälle ainoastaan meshillä. Helsingin miitissä sitä taannoin maistelin IkenVapen IO6 dripperillä ja sehän oli kanssa meshivehje. Ilmankos sitä tuli tiivaripullo ostettua. Ja pumpulilla maisteltuna aivan pahaa kookoslientä. Eli olisiko nämä hehkutetut Snake Oil/Venom/Blood DIY-viritykset myös semmoisia että vain katiskalla hyvää ja pumpulilla paskaa? Snake Oili nyt muutenkin paskaa koska TPA:n päärynä. Siihen vielä kookosta sekaan....![]()
#teamStarre
Lähetetty
Flavour artin päärynällä muuttui snake oil ehdottoman lempeäksi.
Höyryttelypäiväkirja
Hrr mä saan kauhuväristyksiä tosta RSST tankista. Julmetun kokoinen kammio vei puolet mausta, hotspotitettu mesh toisen.
Näistä kärmesöljyistä suosittelen Toverin Baby Oilsnakea. Stanley Clarke's oli ihan hirveetä.
Mulla mitään kuristeosia ollut, joten tungin kattilan täyteen pumpulia toiselta puolelta ja vaihtelin parin millin jälkeen. Ilmarööriä tuli isonnettua sillä seurauksella että oho, vähän lipsahti ja sitten se olikin jo turhan ilmava. RSST-C:n ongelma taas oli liian löysä imu yhdelläkin reiällä (en tosin tiedä miltä nyt tuntuu kun on totutellut lepsumpaan vastukseen). Mutta pyörikööt nyt vielä hetken Mappi Ö:ssä ennen kuin seuraavan suursiivouksen aikana varmaan siirtyvät tankkien taivaaseen, missä jokainen mesh tankki saa 50 kiiltävän karheaa iskemätöntä mesh palaa omikseen ja pumpulitankit pääseevät lepäilemään puuvillapelloille lintujen siritystä kuuntelemaan ja viettämään ansaittuja eläkepäiviä. Tai no... noi pari valmisatollista diipadaapa tankkia lentävät kyllä roskikseen.
Hmmm. hyvä kun muistutitte taitaa laatikon pohjalla olla pari killun kuripalaa. Täytynee laittaa samaan pakettiin AnttiE:lle.
#teamStarre
Lähetetty