Ja taas ollaan matkalla kohti mielenkiintoisia syövereitä tässä ketjussa. Onkohan aika vaihtaa otsikkoa taas?
"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
Höyryttelypäiväkirja
Tää on melkein kuin lukisi päivän uutiset.Aina saa odottaa mikä otsikko on vastassa.
![]()
Seuraavaksi vuorossa päivän sää. Autinko paistaa lämpimästi ja vituttaa työskennellä sisällä!
Höyryttelypäiväkirja
Juu, sen kyllä huomaa. Jotenki taas paljon pirteämpi ku valosaa muutenkin.
Siirtykäämme aiheeseen jota kotiemme pikku mussukat jo varmasti odottavat kädet hikoillen, eli päivän höyrykomboon.
Council of Vapour mini Volt ja nokalla Kangerin Toptank nano. Sisällä vanhan kansan 0.5 ohminen vaakacoiliatopää ja nesteenä diy snake venom.
![]()
Höyryttelypäiväkirja
Hyvä vain kun korjataan, lukihärö ja auringonpaiste kännykän näytössä teki pikku temput![]()
Ja illan kotikombona Joyetech Cuboid ja Obs Crius. Rosterikäämit sisässä ja Pink Spotin Gummibearia tankissa.
![]()
Viimeksi muokannut Tomassino; 29.03.16 kello 19:32.
Höyryttelypäiväkirja
Joillain vaimoilla on se pahempi tapa keräillä romua ja aloittaa mitä ihmeellisimpiä (keräily)harrastuksiaToisaalta viekkaana käärmeenä puhunut miehen ympäri ja repinyt mukaan vähän kaikenlaisiin harrastuksiin. En tiedä onko yhtään parempi asia, kun katsoo rahanmenoa... Eikä tilannetta auta se, että itse vielä menee ostamaan niitä keräilykonsoleita tai vaikka ihan modeja toiselle.
[IMG][/IMG]
Aikalailla samanmoinen laitteisto mullakin päivittäiskäytössä, on tuo crius kyllä paras ja helpoin rta joka ollut käytössä![]()
Omastakin mielestäni Crius on erinomainen RTA, mutta kaikissahan on aina ne niksinsä. Velocity deck on parhaita keksintöjä maailmassa ja tuon koneen wickausominaisuudet ovat kyllä vertaansa vailla. Seuraavaksi kokeiluun rta-puolelta Wotofon Serpent.
Höyryttelypäiväkirja
DTL Dudet on just tollasia. Ne ei ymmärrä, että parhaat tankit on (ei järjestyksessä) Goblin Mini (kumpikin versio) Subtank/Toptank Mini, Lemo 2/Drop/1 ja kaiffari v4 kloonit.
t. nimim. 5x Lemo 2:sta, 5x Goblin Minejä, 4xSub/toptank Mini ja kohta vielä 3x Goblin Nanoa..tosin ei tietoa onko niistä mihinkään.
Kyllä mä goblinia ja subia liputan yhtälailla... mutta en mtl-ominaisuuksien vuoksi. Mä ajan goblinia dualina ja subtankeja claptonilla. Olisko oikea englanninkielinen termi "restricted lung draw". Eli tykkään keuhkovedosta, jossa on kohtuullisen paljon vastusta. Mä oon periaatteessa sitten rld-mies...
Crius on ihan puhtaasti dtl ja siinä hoitaa hommansa erinomaisesti.
Höyryttelypäiväkirja
Nautilus on oiva rld tankki. On muuten restricted.
In MTL We Trust lukee muuten uudessa dollarin setelissäkin ja toisella puolella on kuva vapeilevasta Barak Obamasta.
Hienoa, uusia termejä höyryttelyyn. Lisätään listalle vielä:
sodld - semi open direct lung draw
srld - semi restricted lung draw
srmtl - semi restricted mouth to lung
somtl - semi open mouth to lung
womtl - wide open mouth to lung
wodld - wide open direct lung draw
ja mitäs vielä keksittäsiin? Ihan näin micro-, macro- ja nanocoilien kunniaksi.
#teamStarre
Lähetetty
minunvaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.