Sivu 72 / 95 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 226268697071727374757682 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,421 - 1,440 / 1886

Aihe: Eleaf iStick

Lainaus Alkuperäinen postaaja |foder| Näytä viesti
    Ja näin alkaa olemaan minun ja 50W elämä lähellä päätöstä, näin päätti stikki. Johan tätä riemua kesti vuoden ja pitkälti toista kuukautta.
    Lataus ei tahdo pysyä, eli kai akut sanovat ihan just sopimuksen irti.
    Taidanpa tilata toisen samanlaisen.

Ei ainakaan nopealla vilkaisulla ollut kilpailijaa tälle.
    Edut 50W hyväksi: halpa nähden akkujen kapasiteettiin ja tehoihin. Riittää minulle ja jää kapasiteettia käyttämättäkin.
    Päivitellääs tätä välillä. Ei varmaan ketään kiinnosta mutta silti kirjoittelen.
    En laiskana jaksanut tilata uutta koska varauksen kyykähdys oli väliaikaista. Monet kuukauden on taas toiminut moitteetta. Tai no. Onhan tämä itsekseen tulitellut taskussa. Näyttö kiukuttelee välillä. Ei aina tulita vaikka näyttö päällä, tämä korjaantuu kun käyttää näppäinlukossa ja auki.
    Kuitenkin kaikkea tätä tekee kerran-kaks kuukaudessa ja kaiken tämän kanssa pystyy elämään. Ei kaada mun maailmaa.
    Tikku tippunut tooodella monta kertaa asfaltille ja betonille. Näyttö inan liikahtanut alaspäin. Silti vaan toimii.
    Melkoisen kestävä laitos, sanoisin.
    Yhteiseloa n.1,5v ,kestotesti jatkuu...

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    En ole koittanut istickiä purkaa kun ei ole vielä itseltä hajonnut, mutta eikö tulitusnappiongelmia ym. Pysty itse korjaamaan? Onko ne niin hienomekaniikkaa? Kysyn jo etukäteen että sitten kun mun modit hajoo...

No voi piip.

Nyt jos tankin pyörittää irti nii 510 liitin liikkuu (pyörii)

Lukee kumminkin kaikki atot yms.

Milloha tää mahtaa hajota kokonaan?

Top fill on käytös eli ei tarvii kokoajan ruuvailla irti mutta jos ruuvaa niin 510 liitin pyörii samalla jonkin aikaa

kyseessä siis 100w i stick

mulla istick50w kestäny nyt about vuoden ja ei mitään ongelmia. Paras modi mitä on ollu ja hommasin nyt toiseks modiks kanfer kbox70w joka näyttää aivan istickiltä.

Höyrykonkari

Sijainti
    Kittee
    Kyllähän noita nappeja korjaa, eiköhän siellä joku perus tactile-nappula ole sisuksissa.

Oma 50 wattinen on myös kestäny sen reilun vuoden, taisin silloin ihan pre-orderina hommata. Ei oo mitään ongelmia ollu, paitsi joku aika sitten tippui lattialle ja näyttö hajosi. Hetken aikaa näkyi toisessa reunassa sen verran että juuri ja juuri näkyi se pikkunen wattilukema tulituksen aikana, nyt ei enää sitäkään. Nyt on sitten jatkuva stealth-mode päällä ja perstuntumalla tehonsäätö, taitaa ne vielä siellä 30 watin paikkeilla olla mihin jäikin

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Roelly Näytä viesti
    mulla istick50w kestäny nyt about vuoden ja ei mitään ongelmia. Paras modi mitä on ollu ja hommasin nyt toiseks modiks kanfer kbox70w joka näyttää aivan istickiltä.
    Mulla vasta kaksi viikkoa ollut istick 50W. Tilasin tänään toisenkin nautiluksen ja istickin 40 Wattisen koska halusin hieman pienemmän modin. Nautiluksessa kun ei mtl hommassa voi kuitenkaan käyttää yli 14wattia jos haluaa atoille ikää, eikä minua haittaa ladata akkua vähän useimminkin

Höyrykone Beenari's Avatar

Sijainti
    Hässlinki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähkö2016 Näytä viesti
    No voi piip.

Nyt jos tankin pyörittää irti nii 510 liitin liikkuu (pyörii)

Lukee kumminkin kaikki atot yms.

Milloha tää mahtaa hajota kokonaan?

Top fill on käytös eli ei tarvii kokoajan ruuvailla irti mutta jos ruuvaa niin 510 liitin pyörii samalla jonkin aikaa

kyseessä siis 100w i stick
    Jos on ihan uusi vehjes, niin yhteyttä myyjään ja takuuvaihtoon koko laitos.

Itselle kävi ekassa 100w iStickissä ihan samalla tavalla. Hätäkorjauksena laitos pöydälle pystyyn ilman atoa ja peukalolla voimakkaasti painaen liitintä. Ja jatkossa sitten ei kannata roikottaa laitosta atosta kiinni pitäen. Siinä liittimessä on ulkopuolella pystysuunnassa spoorit ja sen on tehtaalla prässätty siihen köykämiiniseen kanteen. Rosterinen liitin ei anna periksi mutta se köykämiinistä valmistettu kansi antaa periksi..

Kun se liitin pyörii snadisti niin se pyörittää samalla niitä piuhoja siellä alla ja ennenpitkää ne murtuu. Eli takuuseen ja heti. Jos takuu ei enää voimasssa, niin Fat Daddya askartelemaan tilalle. Tai sitten myyt sen pilkkahinnalla, esim. allekirjoittaneelle ja ostat uuden.
    #teamStarre

Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Jos on ihan uusi vehjes, niin yhteyttä myyjään ja takuuvaihtoon koko laitos.

Itselle kävi ekassa 100w iStickissä ihan samalla tavalla. Hätäkorjauksena laitos pöydälle pystyyn ilman atoa ja peukalolla voimakkaasti painaen liitintä. Ja jatkossa sitten ei kannata roikottaa laitosta atosta kiinni pitäen. Siinä liittimessä on ulkopuolella pystysuunnassa spoorit ja sen on tehtaalla prässätty siihen köykämiiniseen kanteen. Rosterinen liitin ei anna periksi mutta se köykämiinistä valmistettu kansi antaa periksi..

Kun se liitin pyörii snadisti niin se pyörittää samalla niitä piuhoja siellä alla ja ennenpitkää ne murtuu. Eli takuuseen ja heti. Jos takuu ei enää voimasssa, niin Fat Daddya askartelemaan tilalle. Tai sitten myyt sen pilkkahinnalla, esim. allekirjoittaneelle ja ostat uuden.
    Tilipäivää ootellessa jos tää 2 viikkoa suuripiirtein kestäis vielä hengissä.

Onha tää käytössä ollut jo jonkun 3-4 kuukautta.

Lienekköhä kestää kun en mä atoa ruuvaile irti

Edit. mitäs ihmettä tapahtu painoin peukalolla liitintä " kuulu naps " ja meni alemmaks

Höyrykone Beenari's Avatar

Sijainti
    Hässlinki
    Istick 100w osaa kertoa akkujen jännitteen. Laite pois päältä, tulitus ja miinusnappi pohjaan 5 sekunniksi.
    #teamStarre

Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    No niin. Enpä taas ymmärrä. iStick TC 40W tuli tänään postissa. Elikkä modista kysyn vaikka lontoonkieliset ohjeet luin niin en ymmärrä. Kun modi nappulaa pitää pohjassa niin näyttöön tulee 450 faarenhaittia ja Ni merkintä. Saako tuo olla tuolla tavalla päällä kun käytän kanthal atoja? En osaa saada tuota lämpötilanäyttöä muutettukaan VW:ksi. Normisti kyllä näyttää watit ja voltit kun painan tulitusnappia mutta eikö tuota Ni merkintää tarvitse saada pois päältä tosiaan? Jos se saa siinä olla niin mikä on oikea faarenheit luku kanthal atoille?

Höyrykone heimo's Avatar

Sijainti
    Suomenniemi
    Siinä ylös/alas nappien välissä olevaa pikkunappulaa pidät pohjassa niin vaihtaa vw puolelle. Lämpösäätö ei toimi kanthaalilla.

Höyrykone Teppa's Avatar

Sijainti
    Vuorentausta
    Paina sitä Mode nappia, eli sitä mikä on nuolten välissä niin pääset wattipuolelle. Kanthal atoja ei käytetä/ne ei toimi Ni tai Ti modessa.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    No ei tää mun mielestä mitään vaihda mutta pääasia on kait se että kun nyt höyrytän kanthal atolla ja painan tulitusnappia niin näytössä näkyy watit, ja merkintä VW. Eiks hyvä nyt näin?

Höyrykone Teppa's Avatar

Sijainti
    Vuorentausta
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    No ei tää mun mielestä mitään vaihda mutta pääasia on kait se että kun nyt höyrytän kanthal atolla ja painan tulitusnappia niin näytössä näkyy watit, ja merkintä VW. Eiks hyvä nyt näin?
    Pääasia että toimii. Sitä nappia tosiaan painetaan hetki että tulitustila vaihtuu. Tää oma iTikku 100tc tajuaa vaihtaa toimintaa itse jos yrittää kanthalia käyttää lämpösäätötilassa. Tosta vanhemmasta mallista en osaa sanoa tajuaako se mitään.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

Höyrykone Tomassino's Avatar

Sijainti
    Spoon river County
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Pääasia että toimii. Sitä nappia tosiaan painetaan hetki että tulitustila vaihtuu. Tää oma iTikku 100tc tajuaa vaihtaa toimintaa itse jos yrittää kanthalia käyttää lämpösäätötilassa. Tosta vanhemmasta mallista en osaa sanoa tajuaako se mitään.
    Ei tunnu nelikymppinen ihan tajuavan.. Pitää ihan ite vaihtaa se moodi.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    kiitos vastauksista. Uskon että tämä on nyt kanthal asetuksella ja tiputin varmuuden vuoksi faarenheitit kolmeensataan. Tuntuu että samalla tankilla höyryää aivan samalla tavalla 13 watin asetuksella sekä istick 50 w kuin tämä istick 40 w. Kummankin modien säädöt ja tehot mitä todennäköisemmin kunnossa siis.

Höyrykone Tomassino's Avatar

Sijainti
    Spoon river County
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    kiitos vastauksista. Uskon että tämä on nyt kanthal asetuksella ja tiputin varmuuden vuoksi faarenheitit kolmeensataan. Tuntuu että samalla tankilla höyryää aivan samalla tavalla 13 watin asetuksella sekä istick 50 w kuin tämä istick 40 w. Kummankin modien säädöt ja tehot mitä todennäköisemmin kunnossa siis.
    Jos sulla on wattimoodi päällä, niin sä pystyt silloin säätämään watteja. Silloin sulla ei näy taulussa mitään lämpötiloja.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Jos sulla on wattimoodi päällä, niin sä pystyt silloin säätämään watteja. Silloin sulla ei näy taulussa mitään lämpötiloja.
    Näin se nyt toimii kyllä juurikin. Jospa tää onkin niin fiksu että tää tunnistaa lämpöatot itse..? Lukee sen ohmimäärästä? Vaan mulla ei oo sellaisia yhtään kotona.

Tuollainen video löytyi, kun youtubea selailin. Pikkaisen taitaa olla piiri sekaisin, eritoten kohdasta 1:50 alkaen. Eipä taida olla enää kovinkaan turvallista tuollaista boksia kanniskella mukana, ja tuskin ns. turvasuojatkaan toimii oikein.

"Not a bad life really"

Höyrykonkari Krrk's Avatar

Sijainti
    Lahti
    Ei pelota vaikka onkin harmaa tulossa valkoisen kaveriksi.
    Jotainhan tuossa on pahasti kärvähtänyt kun noin sekoilee.
    Itse vetelen lämpösäädöllä ja maltillisilla wateilla niin ei pahemmin piiri rasitu.

Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •