.
Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 10:15.
Mitäs tapahtuu jos antaa liikaa tehoja?
Kuuluu vaan sihahdus ja atopää lähtee vaihtoon?
.
Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 10:14.
Mulla nesteet on noin 75/25 VG/PG ja käyttelen tehoilla 12-14 wattia ja 1.8 ohmisella atolla. Jos ei tuo wattimäärä riitä niin sitten teen korjauksia nesteisiin. Mutta hyvä että tämä aihe tuli puheeksi kun olen itsekin miettinyt että mitä jos?![]()
Nautilus atopään pohja/keski pinni tiivisteineen näyttää istuvan napakasti joihinkin driptippeihin.Jos tarvetta vähemmälle roiskimiselle.
Koska mtl-tankeissa on aikas heikko tarjonta ja säätövapaa mtl kiinnostaisi, jonka hukkaaminen ei harmita, niin kertokaas miten hyvin Nautilius suoriutuu, lähinnä viskositeetti/max tehot.
KGO & Twist
Max vg taisi olla 90% mitä tuolla tuli ajeltua ja hyvin wickaus pelasi. Mitään raivoimuttelua en kokeillut. Tehot noilla 1.6-1.8ohmisilla oli 13.5-14.5. Tuosta korkeammalle kun joutui nostamaan se kertoi aton hyytymisestä.
Jotkut kertovat, että olisi korkeilla vg pitoisuuksilla tullut dry hittiä, mutta epäilen vähän tehoja joilla atoa on kiusattu.
OT: Tottelee se, layout on vain mallia US. /OT
#teamStarre
Lähetetty
minunvaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.
Vuorokauden kokemuksella tätä voi todellakin suositella ainakin röökistä irti pyristelevälle. Aika montaa erilaista viritystä on tullut vuosien varrella kokeiltua, mutta tällä alkaa päästä wattisäädöllisen modin kanssa niin lähelle analogista, kun näillä vehkeillä varmaan ylipäänsä on mahdollista.
Sellaisen eron huomasin tuohon Tobecon Minitankkiin, että neste ei anna ehkä ihan yhtä paljoa makua. Vai johtuisiko ihan sitten vaan siitä, että tuolla Tobecon tankilla 40w käräytti sitä jokaisella hatsilla sen verran isomman määrän, että makunystyrätkin olivat ihmeissään. Aiemmin suht. neutraalilta maistunut muijan Paulsaar menthol maistui Tobecolla pirun makealta, ja tällä jopa aika pliisulta, joka nyt tässä nimenomaisessa tapauksessa ihan ok. Pohdin vaan kun itsellä Liquan mentholia, joka ollut aika hirveää ja nimenomaan suht. mautonta paskaa edellisillä värkeilläni (paulsaaren s1 ja f1), niin viitsiikö sitä höyryttää tällä ollenkaan.
Kyllähän noi sub ohmiset antaa enemmän höyryä ja sitä kautta makua kuin Nautilus, mutta parempaa valmisatoja käyttävää mtl tankkia ei ole.
Itse aloitin PS:n F1:llä ja näin jälkikäteen ajatellen se oli kyllä niin aneeminen nuhapumppu että ihmetyttää välillä miten vapeiluun pääsi edes sisään. Jos toi Liquan menthol maistuu Nautiluksella niin tokihan sitä voi höyrytellä.
Itse olen päässyt vertaamaan vain Nautilusta ja siinä kiinni olevaa iStickin 50W modia ja eGo One VT laitetta. eGo One VT antaa vähän kovemmat löylyt mutta minun valintani on tuo nautilus silti. Olen kyllä todella tyytyväinen nautilukseen. Nestettä voi aina säätää kovemmilla niksoilla ainakin. Itse kun harrastan (aloittelijana vasta tosin) DIY liemiä niin nesteitä on helppo säätää omalle laitteelle sopiviksi. Välillä tiputtelen jopa tankkiin suoraan vähän tiivistettä, pohjanestettä taikka nikotiinia sen päivän maun mukaan mikä kulloinkin on![]()
Kenelläkään tiedossa kauppaa, joka myy Suomeen Aspiren varaosia. Joku muu kuin Aspiren oma putiikki (ostos 1 $, postikulut 29 $!)? Ne mitä löysin suht helposti, eivät toimita Suomeen. Olisi tarvis Nautiluksen alemmalle tiivisterenkaalle, tai muutamalle sellaiselle.
Aspire Nautilus lower seal
Jari
Fasttechiltä mä olen noita katellut https://www.fasttech.com/category/0/...words=nautilus
Osta sit sen verran et myyt mulle muutaman
Tosin noita orkkis valkoisia ei ole, värillisiä vaan.
Miten noita ei ole Minille vai onko noi jotain one-size-fits-all :O. Pitäisköhän yksi kierros punaisia sealeja tilata varalle.
Onko muuten kenelläkään kokemusta näistä Fasttechin Nautilus atoista eli onko niistä mihinkään? Huono kokemus Tritonin klooniatoista.