Ei tua mistään ongelmista puhuta, vaan kehuskellaan kilpaa kuinka ihanaa elämä minien kanssa on.
Ei tua mistään ongelmista puhuta, vaan kehuskellaan kilpaa kuinka ihanaa elämä minien kanssa on.
"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
... eLeafin pitäis tehdä Lemo Mini... sen nimi voisi olla vaikka Lime tai Kumkvatti
Ai niin minilistasta unohtui toi kaffari mini...mutta se on jo pakattu mappi z:n pois silmistä.
Ihan hienosti on sanakirjaprojekti kolmessa päivässä saanut jo aivan mukiinmenevän kattavuuden ja nousipa jopa ihan pääotsakkeen välilehdeksi. Kyllä tässä kaipasikin ainaisen paskanjauhamisen lisäksi jotain hyödyllistäkin touhuttavaa itselleen täällä forkalla. Nyt lisäillään sitä mukaa, kun putkahtaa sanoja mieleen ja nousee keskusteluissa terminologiaa esiin.
Höyryttelypäiväkirja
Näitähän ei ihmisen pojalla voi koskaan olla liian montaa jemmassa. Piti täydentää ku meni yks vaihdossa.
Viimeksi muokannut Tomassino; 15.03.16 kello 19:22.
Höyryttelypäiväkirja
Kyllä tuo tuosta irtoaa vaikka heti.. laita yv jos kiinnostaa.
Höyryttelypäiväkirja
lahjontaa! Mulle voi laittaa pari VTC Miniä ja Mini Volttia sitten tulemaan
Juu nyt kaikille tiedoksi, että Vapetalolla on niin halpoja Criuksia , että taloudellisin teko on tilata suoraan sieltä ja auttaahan se nyt kauppiastakin kun kaikki ostaa oman!
Höyryttelypäiväkirja
Höyryttelypäiväkirja
Jos hyvät hinnat saa, niin hyvä diili. Pääsee ostamaan ite lisää.
Mun kohdalla ei oikein ole enää järkeä mitään myydä kun niitä on kerännyt tiettyjä samoja ja hyväksi havaittuja pahan päivän varalle. Tarkoittaa sitä, että hinta pysyy kovana.
Jos menis iteki jotain taas netin syövereihin ostelemaan niin kauan kuin se on laillista.
Höyryttelypäiväkirja
Tossa on myös se homma ettei ole mitään järkee olla montaa eri tankkia ja kaikissa eri atopäät...
Itsellä käytännös kaikki tankit syö samaa atopäätä. Helpompi ottaa varastoon reilusti tulevaisuutta varten, rba päitä jokunen vielä niin rupee olemaan maailmanlopun setti kasassa... Niin kauan kuin releet kestää mut niitäkin todnäk. tulee saamaan jatkossakin. Jos ei niin meksujen kultakausi on back
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Mä tartten tasan subtankin nollavitosia ja supertankkiin sopivia atoja. Niihinkin löytyy rba.t toki.
Höyryttelypäiväkirja
Mulla kaikki käyttötankit syö samaa kanthal narua ja pumpulia . Jos mulla olisi jonkun tankin atopää kestänyt edes 2 vko, niin ehkä noita valmisatollisia tulisi käytettyä.
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Postintäti polki mulle mad hatter MINIn...
Myyjälle kiitokset!
Höyryttelypäiväkirja
Kaikki multa ollaan viemässä!
Höyryttelypäiväkirja