Sivu 26 / 41 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1622232425262728293036 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 501 - 520 / 801

Aihe: SuperTank by Tobeco

Höyrykone AnttiE's Avatar

Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ess0 Näytä viesti
    Ei nää cCell atopäät kyllä iske. Liian tukkosia omaan makuun, eikä myöskään omaan suuhun maku ole mitenkään parempi tobecon omiin atopäihin verrattuna. 0.2ohminen atopää vielä testaamatta supertankin omista, mutta tähän mennessä 0.5ohmiset ollu parhaita
    Vaiha cCellit superin ni-atoihin?

Höyrykone Tomassino's Avatar

Sijainti
    Spoon river County
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Itse itselleni vastaten ei näköjään käy
    Atlantiksen rba käy mut mistä vitusta mä sellasia taion? Hommaan ripakopallisen kostoks stana
    Nopeatekniikka auttaa tässäkin asiassa. Aijaijai, kirosana tuli..
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Nopeatekniikka auttaa tässäkin asiassa. Aijaijai, kirosana tuli..
    Nyt Toma prkle
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Höyrykonkari

Sijainti
    Tampere
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Vaiha cCellit superin ni-atoihin?
    En ottanu kun yhen cCellin testiin heräteostoksena, ei ennakkoonkaan ollu kauhee luotto noihin muuten kyllä olisin voinu vaihtaakin

Höyrykonkari

Sijainti
    Hamina
    Kestääkö cCellin sisäänajo kauankin vai sattuiko levyn eka ato olemaan romu kun jo kaksi tankkia imetty eikä maistu yhtään miltään paitsi ehkä hieman kärähtäneeltä. Höyryä tulee kyllä ihan mukavasti ja uloshengitetty höyry tuoksuu siltä miltä pitääkin.. Tai sitten mun makuaisti on vaan mennyt ihan viduralleen.

Niin ja miten jengi on esikostutellut noita kun ei oikein löydy mitään infoa kyseisestä operaatiosta
    Viimeksi muokannut Vesse; 12.03.16 kello 00:00. Syy: Typojen poistoa

Höyrypää jorpakko's Avatar

Sijainti
    Siilinjärvi
    Kyllä nuo omat cCellit ovat ekan tankillisen jälkeen täydellisessä taistelukunnossa. Ainut mikä kestää pitkään on aton täydellinen kostuminen. Tuota kun ei voi oikein esikostuttaa mitenkään (paitsi jos nakkaat nestepurkkiin), niin ensimmäisen täytön jälkeen on aivan turha alkaa imuttelemaan moneen tuntiin. Omat VG voittoiset mehut vaatii cCellin kostutuksen yön yli/12 tuntia ja sitten pikkuhiljaa pienillä tehoilla (10-15W) lyhyitä reippaita imuja. Tuon kun malttaa tehdä kunnolla, niin makuelämys on taattu.
    Ei siis mikään kiireisen miehen ato, eikä varsinkaan jos käytössä ei ole muita laitteita. Herkutteluvehkeenä lyömätön - kahvin päälle Gremlinssiä cCellistä lähentelee taivasta...

35W tehoilla ajelin kuukauden päivät samaa atoa ennen vaihtoa, enkä mielestäni havainnut maussa muuttumista vanha vs. uusi. Pitää nakata tuo käytetty ultraääneen ja katsoa jos saisi keraamisen osan taas valkoiseksi ja karstat pois.

Höyrykonkari

Sijainti
    Hamina
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jorpakko Näytä viesti
    Kyllä nuo omat cCellit ovat ekan tankillisen jälkeen täydellisessä taistelukunnossa. Ainut mikä kestää pitkään on aton täydellinen kostuminen. Tuota kun ei voi oikein esikostuttaa mitenkään (paitsi jos nakkaat nestepurkkiin), niin ensimmäisen täytön jälkeen on aivan turha alkaa imuttelemaan moneen tuntiin. Omat VG voittoiset mehut vaatii cCellin kostutuksen yön yli/12 tuntia ja sitten pikkuhiljaa pienillä tehoilla (10-15W) lyhyitä reippaita imuja. Tuon kun malttaa tehdä kunnolla, niin makuelämys on taattu.
    Ei siis mikään kiireisen miehen ato, eikä varsinkaan jos käytössä ei ole muita laitteita. Herkutteluvehkeenä lyömätön - kahvin päälle Gremlinssiä cCellistä lähentelee taivasta...

35W tehoilla ajelin kuukauden päivät samaa atoa ennen vaihtoa, enkä mielestäni havainnut maussa muuttumista vanha vs. uusi. Pitää nakata tuo käytetty ultraääneen ja katsoa jos saisi keraamisen osan taas valkoiseksi ja karstat pois.
    Pitänee vielä vähän aikaa seurailla tilannetta paraneeko maku vai meneekö ato vaihtoon. Voi olla että meni siinä pieleen kun en antanut kostua kun pari tuntia ennen ekoja imuja ja nekin 20W hujakoilla. Seuraavalla atolla yön yli kostutus. Neljä tankkia kierrossa niin eiköhän tuon ajan jaksa odotella.

Gremlinsit kypsymässä, pitänee kokeilla sit tuolla jos kerran lähentelee täydellisyyttä 😃

Itse en ole ees raaskinut lähteä testailemaan muita atoja.

Nää superin omat 0.2 ja 0.5 toimii kummatkin aina kun unelma.

Mulla on tämmöinen Kbox 70:n kaverina, ja lähes kaikin puolin tyytyväinen ollut yhdistelmään. Ensimmäinen tämmöinen ns. nykyaikainen laitteeni menossa ja ainoa pieni miinusmerkki 28v tupakointihistorian jälkeen on lähes olematon imuvastus vrt. rööki. Saako näihin jotain. ns. suppilomaisempaa imupäätä kiinni, jolla saisi tuon suutuntuman lähemmäksi sitä analogista virkaveljeä josta pyrin eroon. Mulla on sellaisia halpisvehkeitä joskus ollut, jossa tuo puoli kunnossa, mutta niitä sai vastaavasti imeä tauotta 24/7 jos halusi saada L&M -askin pysymään poissa taskusta.

Höyrykone AnttiE's Avatar

Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kiikkala Näytä viesti
    Mulla on tämmöinen Kbox 70:n kaverina, ja lähes kaikin puolin tyytyväinen ollut yhdistelmään. Ensimmäinen tämmöinen ns. nykyaikainen laitteeni menossa ja ainoa pieni miinusmerkki 28v tupakointihistorian jälkeen on lähes olematon imuvastus vrt. rööki. Saako näihin jotain. ns. suppilomaisempaa imupäätä kiinni, jolla saisi tuon suutuntuman lähemmäksi sitä analogista virkaveljeä josta pyrin eroon. Mulla on sellaisia halpisvehkeitä joskus ollut, jossa tuo puoli kunnossa, mutta niitä sai vastaavasti imeä tauotta 24/7 jos halusi saada L&M -askin pysymään poissa taskusta.
    Osta sisään cCellin 0.9ohm atoja. Ei se mikään nortti oo imuvastukseltaan, mutta paljon tiukempi!

Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Osta sisään cCellin 0.9ohm atoja. Ei se mikään nortti oo imuvastukseltaan, mutta paljon tiukempi!
    Kiitoksia vinkistä. Mulla nyt toi 0,2, joka siinä oli kiinni pakasta vedettynä. Vähän hakusessa vielä nämä systeemit, mutta toimiiko homma siis siten, että jos imen laitetta kuten röökiä ja käytän höyryt suussa ennen keuhkoihin vetämistä, niin vähän isommat ohmit soveltuvat hommaan paremmin. Eli tuolla ns.drip tipillä ei asian kanssa mitään tekemistä kuten ensin luulin

Sijainti
    Spoon river County
    Ilmansäätörenkaan kuristuksella ja atopään ilmaoton koolla sekä vastusarvolla on kaikilla tekemistä asian kanssa. Ilmansäätö tiukalle, ohmit korkealle ja vielä tiukkaimuinen atopään rakenne = hyvä suusta keuhkoon - laite. Edit: = aspiren nautilus...

Höyryttelypäiväkirja

Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Ilmansäätörenkaan kuristuksella ja atopään ilmaoton koolla sekä vastusarvolla on kaikilla tekemistä asian kanssa. Ilmansäätö tiukalle, ohmit korkealle ja vielä tiukkaimuinen atopään rakenne = hyvä suusta keuhkoon - laite. Edit: = aspiren nautilus...
    Täytyy testata tota Nautilusta. Tää on tosiaan ihan helmi tohon suoraan keuhkoihin vetämiseen, mutta jotenkin sitä jää kaipaamaan röökin rauhallista imailua ja tällä vehkeellä alkaa pidemmillä hatseilla pukkaamaan kohtalaisen kuumaa tunnelmaa huuliin. Taitaa myös nestemenekki olla tuolla Nautiluksella vähän pienempi. Tuntuu ainakin, että tätä saa täytellä jatkuvalla syötöllä.

Höyrähtänyt

Tuli tänään vaihdettua ekaa kertaa Atlantis coilin tilalle SuperTankin oma ''oikea'' vastus. Mites te muut, kuinka kauan te ootte ampunu pienillä wateilla tuota orkkis vastusta (.5 ohm), ennenku pystyy nostaa tehot oikeisiin lukemiin? On tuo vastus ollut jo useamman tunnin nesteissään, eikä vielä oikein uskalla mennä yli 15w, ettei koko coili mee reisille. Onko tässä se 12 tunnin sääntö, että ainakin sen ajan pitäisi antaa vastuksen olla oikeastaan kokonaan siihen koskematta?

15w mä luulin et mä oon varovainen ku lähens jostain 25 ja nostelen sen aika nopsaa kyllä sinne 45-50

Höyrypää jorpakko's Avatar

Sijainti
    Siilinjärvi
    Kyllä noita pumpuliatoja voipi kurittaa kunnolla jo ihan pian. Jos alkukostutuksen on tehnyt aton paikoilleen laiton yhteydessä, niin itse olen tehoja nostellut alun 20-25W:n jälkeen 5W:n askelin sinne 50 wattiin ihan muutamaan minuuttiin ilman ongelmia.
    Noissa Vaporesson cCelleissä se keraaminen "ydin" ei ime nestettä niin sukkelaan, joten niiden kanssa saa olla tarkkana.

Höyrykone Teppa's Avatar

Sijainti
    Vuorentausta
    Täytyypä ottaa taas Superin omia atoja satsi. cCell atoissa sattui kohdalle todellinen maanantaisatsi. Ei kestä tehoa yhtään yli 25w, ja mä tykkäsin noista siinä +35w tehoilla. Titaania vois koittaa uutena, ja läjä maukkaita 0.2 ohmisia.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Löytyykö samasta kotimaan kaupasta sekä normaaleja että titaani 0.2ohm? Pössyllä on titaaneja mutta ei normaaleja, elektrosavulla on normaaleja mutta ei titaaneja.

No ei oo monta vaihtoehtoa jälellä. Vandalilla ei oo kun yhtä. Venemiehen kaupasta tuskin tilaat...

Sijainti
    Spoon river County
    Miten mulla pikku hiljaa alkaa mieleen hiipiä, että tää kone on mun makuun jopa liian avoin vedoltaan. Superia saa imailla ihan työkseen. Olenko luonteeltani kuitenkin jonkinlainen mtl-dtl-hybridi? Että semisti saa ottaa poskeen jos ei kukaan näe... Ainakin tällä hetkellä se rauhallinen keuhkoimu, jonka voi subtankilla ja goblinilla toteuttaa, on se miellyttävin.

Höyryttelypäiväkirja

Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •