Kiitos esu. Tilattu on![]()
Kiitos esu. Tilattu on![]()
Kumpi kuivattaa kurkkua enemmän/ laittaa janottamaan? VG vai PG?
Onko kukaan vielä testannut noi supervapen tiivareita? Herkulliset kombot ainakin osassa nesteessä. Pitää varmaa pari ottaa testii![]()
Imagination is the most important thing the human mind has
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Täällä valmistui ensimmäinen omin kätösin sekoitettu ja kypsytetty tiiviste, Celestialin Alchemist Elixir. Uusi makuelämys sinänsä, koska en varmaan koskaan ole granaattiomenaa edes maistanut! Epäilyt oli vahvat sekoittelusta, mutta hyvin sujui, siispä uusia ostoksia kohti. Stamina Potionin hyvin vahva parfyymimainen maku/haju ei ole viiden päivän kypsytyksellä ainakaan kadonnut, pistin korkki auki huilaamaan.
Mulla edelleen hakusessa pehmeä tupakkamaku. Ei siis mitään voimakasta eikä lainkaan saa olla parfyymin taikka muuta outoa makua mukana. Pehmeä ja mieluummiin liian mieto kuin vahva. Tiivaria haen siis. Varmillion riverin kentucky blend oli mulla joskus suosiossa mutta nyt siinä on mun mielestä jo liian voimakas maku. Liquan The moment ei myöskään sovi mulle (jokin epämääräinen maku) Perinteinen punainen mallu on jotenkin liian... Liian tylsä ja vähän raaka? Vaikeaa selittää mitä haluan ja makuasiahan tämä taas on. Jostain syystä en ole saanut RY4:jää toimimaan vaikka on aika suosittu. Ehkä sen pitää kypsyä kauan?
Pari kertaa oon katsonut että tilaanko tuota alchemist elixiriä mutta en tiedä vieläkään. Snake oilia kokeilin mutta meinasin kirjaimellisesti lentää perseelleen siitä mausta!Siis että saa nyt se kyllä kypsyä korkki auki ja piiitkäään ennenkuin uskallan uudestaan koittaa! Makuasioita... ;-)
Meneekö jotkut DIY- nesteet (tiivarit) muuten pilalle jos ihan 95 asteiseen vesihauteeseen menee niitä lämmittämään?
Minkä firman RY4:sta olet kokeillut ??? Niitä on erilaisia, riippuen kenen valmiste...
Tuon ketjun oot tietty lukenu läpi ? http://www.e-savuke.com/vb/diy-e-nes...iiviste-8.html
.
Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 04:40.
Makuaisti on jokaisella niin erilainen ettei hirmusti kannata muiden mielipiteiden perässä peesailla. Jotkut tykkää rimmingistäkin.
Older men declare war. But it is youth that must fight and die
Etkö malta oottaa kypsymistä? Aika harva neste vaatii mitää viikon kypsyttelyjä. .. Ainakaan pelkkää tiivaria ei suositella säilytettäväksi pakkasen puolella eikä kuumassa paikassa. Veikkaan et noissa lämmöissä saattaa aromit lähtee kälppimään.
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Sitä oon itsekin miettinyt että ehkä aromit karkaa liian kuumassa kun en ole saanut defuntan RY4 toiminaan? Muut nesteet ei oo kyllä mielestäni pelästyneet korkeaa lämpöä ainakaan siten että maku olisi karannut. Tätä RY4:sta en vain saa maistumaan hyvältä. Tosin voi olla että se ei sovi mun makuun... Tiivari tuoksuu kyllä ihan hyvälle mutta valmisnesteestä puuttuu maku. Siis DIY valmisnesteestä puuttuu maku.