Sivu 167 / 196 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67117157163164165166167168169170171177 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,321 - 3,340 / 3907

Aihe: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Kiitos esu. Tilattu on

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Kumpi kuivattaa kurkkua enemmän/ laittaa janottamaan? VG vai PG?

Höyrykone höyrypää92's Avatar

Sijainti
    Raisio
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Kumpi kuivattaa kurkkua enemmän/ laittaa janottamaan? VG vai PG?
    PG

Onko kukaan vielä testannut noi supervapen tiivareita? Herkulliset kombot ainakin osassa nesteessä. Pitää varmaa pari ottaa testii
    Imagination is the most important thing the human mind has

Höyrykone Teppa's Avatar

Sijainti
    Vuorentausta
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Macgyver Näytä viesti
    Onko kukaan vielä testannut noi supervapen tiivareita? Herkulliset kombot ainakin osassa nesteessä. Pitää varmaa pari ottaa testii
    Onhan noita maisteltu. Creme Brulee harvinaisen turha, Caramel beurre salee(?) maistuu hunajalta, Arlequin Bonbon murhaa setupit sekunnissa, ja maistuu happamalta Juicy Fruitilta. Ei ollut mun juttuja noi.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

Täällä valmistui ensimmäinen omin kätösin sekoitettu ja kypsytetty tiiviste, Celestialin Alchemist Elixir. Uusi makuelämys sinänsä, koska en varmaan koskaan ole granaattiomenaa edes maistanut! Epäilyt oli vahvat sekoittelusta, mutta hyvin sujui, siispä uusia ostoksia kohti. Stamina Potionin hyvin vahva parfyymimainen maku/haju ei ole viiden päivän kypsytyksellä ainakaan kadonnut, pistin korkki auki huilaamaan.

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Mulla edelleen hakusessa pehmeä tupakkamaku. Ei siis mitään voimakasta eikä lainkaan saa olla parfyymin taikka muuta outoa makua mukana. Pehmeä ja mieluummiin liian mieto kuin vahva. Tiivaria haen siis. Varmillion riverin kentucky blend oli mulla joskus suosiossa mutta nyt siinä on mun mielestä jo liian voimakas maku. Liquan The moment ei myöskään sovi mulle (jokin epämääräinen maku) Perinteinen punainen mallu on jotenkin liian... Liian tylsä ja vähän raaka? Vaikeaa selittää mitä haluan ja makuasiahan tämä taas on. Jostain syystä en ole saanut RY4:jää toimimaan vaikka on aika suosittu. Ehkä sen pitää kypsyä kauan?

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja diabolik Näytä viesti
    Täällä valmistui ensimmäinen omin kätösin sekoitettu ja kypsytetty tiiviste, Celestialin Alchemist Elixir. Uusi makuelämys sinänsä, koska en varmaan koskaan ole granaattiomenaa edes maistanut! Epäilyt oli vahvat sekoittelusta, mutta hyvin sujui, siispä uusia ostoksia kohti. Stamina Potionin hyvin vahva parfyymimainen maku/haju ei ole viiden päivän kypsytyksellä ainakaan kadonnut, pistin korkki auki huilaamaan.
    Pari kertaa oon katsonut että tilaanko tuota alchemist elixiriä mutta en tiedä vieläkään. Snake oilia kokeilin mutta meinasin kirjaimellisesti lentää perseelleen siitä mausta! Siis että saa nyt se kyllä kypsyä korkki auki ja piiitkäään ennenkuin uskallan uudestaan koittaa! Makuasioita... ;-)

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Meneekö jotkut DIY- nesteet (tiivarit) muuten pilalle jos ihan 95 asteiseen vesihauteeseen menee niitä lämmittämään?

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola
    Meneekö jotkut DIY- nesteet (tiivarit) muuten pilalle jos ihan 95 asteiseen vesihauteeseen menee niitä lämmittämään?
    Miks niitä keittämään rupeet? Kuuma vesihaude et notkistuu ja tiivari sekottuu kunnolla.
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Höyrykone arskaxx's Avatar

Sijainti
    Mynämäki
    Jostain syystä en ole saanut RY4:jää toimimaan vaikka on aika suosittu. Ehkä sen pitää kypsyä kauan?
    Minkä firman RY4:sta olet kokeillut ??? Niitä on erilaisia, riippuen kenen valmiste...

Tuon ketjun oot tietty lukenu läpi ? http://www.e-savuke.com/vb/diy-e-nes...iiviste-8.html

Höyrykone ajax universal's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Mulla edelleen hakusessa pehmeä tupakkamaku. Ei siis mitään voimakasta eikä lainkaan saa olla parfyymin taikka muuta outoa makua mukana. Pehmeä ja mieluummiin liian mieto kuin vahva. Tiivaria haen siis. Varmillion riverin kentucky blend oli mulla joskus suosiossa mutta nyt siinä on mun mielestä jo liian voimakas maku. Liquan The moment ei myöskään sovi mulle (jokin epämääräinen maku) Perinteinen punainen mallu on jotenkin liian... Liian tylsä ja vähän raaka? Vaikeaa selittää mitä haluan ja makuasiahan tämä taas on. Jostain syystä en ole saanut RY4:jää toimimaan vaikka on aika suosittu. Ehkä sen pitää kypsyä kauan?
    Itse maistoin joskus freak vapersin smooth tobaccoa ja se oli tosi hyvää, tiivisteenä kun sais vastaavaa niin ostasin välittömästi.

.
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 04:40.

Makuaisti on jokaisella niin erilainen ettei hirmusti kannata muiden mielipiteiden perässä peesailla. Jotkut tykkää rimmingistäkin.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Miks niitä keittämään rupeet? Kuuma vesihaude et notkistuu ja tiivari sekottuu kunnolla.
    Ajattelin että kypsyis nopeammin höyryttelykuntoon.

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Miksi haluaisit tiivaria lämmittää ?

Valmista e-nestettä toki voi lämmitellä että kypsyy nopeammin, ehkä vähän hellemmin kuitenkin.

DIY-Snake Oil vaatii kunnon kypsytyksen. Bavarian Cream sen tekee. Hirveää jos sekoitettuna höyryttää, mutta annas olla kun pari vko kypsynyt.
    Siis korjaan: En pelkkää tiivaria lämmitä vaan DIY sekoituksen jälkeen oon koittanut laittaa sen valmiiksi tehdyn nesteen 95 asteiseen veteen jopa koittaakseni nopeuttaa kypsymistä.

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola
    Etkö malta oottaa kypsymistä? Aika harva neste vaatii mitää viikon kypsyttelyjä. .. Ainakaan pelkkää tiivaria ei suositella säilytettäväksi pakkasen puolella eikä kuumassa paikassa. Veikkaan et noissa lämmöissä saattaa aromit lähtee kälppimään.
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajax universal Näytä viesti
    Itse maistoin joskus freak vapersin smooth tobaccoa ja se oli tosi hyvää, tiivisteenä kun sais vastaavaa niin ostasin välittömästi.
    Tilasin 30 ml just äsken. Toivottavasti maistuu mulle :-D

Höyrykone ajax universal's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Tilasin 30 ml just äsken. Toivottavasti maistuu mulle :-D
    Laita viestiä jos et pidä

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Etkö malta oottaa kypsymistä? Aika harva neste vaatii mitää viikon kypsyttelyjä. .. Ainakaan pelkkää tiivaria ei suositella säilytettäväksi pakkasen puolella eikä kuumassa paikassa. Veikkaan et noissa lämmöissä saattaa aromit lähtee kälppimään.
    Sitä oon itsekin miettinyt että ehkä aromit karkaa liian kuumassa kun en ole saanut defuntan RY4 toiminaan? Muut nesteet ei oo kyllä mielestäni pelästyneet korkeaa lämpöä ainakaan siten että maku olisi karannut. Tätä RY4:sta en vain saa maistumaan hyvältä. Tosin voi olla että se ei sovi mun makuun... Tiivari tuoksuu kyllä ihan hyvälle mutta valmisnesteestä puuttuu maku. Siis DIY valmisnesteestä puuttuu maku.

Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •