Sivu 76 / 191 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 266672737475767778798086126176 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,501 - 1,520 / 3802

Aihe: Tupakkalaki uudistuu - lausuntokierros 28.9. asti

Nyt mä oon ihan pyörällä päästäni...vaiko en jotain ymmärrä, voisko joku vääntää rautalangasta. Eli sain eräästä suositusta suomalaisesta nettiliikkeestä tällaisen vastauksen, kun kysyin nikotiinillista nestettä:

Suomessa ei toistaiseksi saa myydä nikotiininesteitä.

Oon nyt vaan tyhmä kun en tajuu?
    Viimeksi muokannut Jauhis73; 29.02.16 kello 08:53.

Höyrykone WonderC's Avatar

Sijainti
    Kerava
    Mitä ymmärtämistä tuossa on?
    Suomessa ei saa myydä nikotiininestettä. Tai jos hiuksia aletaan halkomaa, niin kyllä apteekit sitä tietyin edellytyksin saisivat myydä, mutta eivät halua koska paha myrkky.
    -Gerstensaft über alles!

Höyryttelijä

Lainaus Alkuperäinen postaaja blazerr1337 Näytä viesti
    Jengi puhuu täällä niksan pakastamisesta niin jos oletetaan, että ovat 100ml pulloissa niin kokkaatteko koko määrän kun on sulanut vai pakastatteko uusiksi kun olette ottaneet tarvittavan määrän?
    Pg niksa ei jäädy kiinteäksi.

Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Mitä ymmärtämistä tuossa on?
    Suomessa ei saa myydä nikotiininestettä. Tai jos hiuksia aletaan halkomaa, niin kyllä apteekit sitä tietyin edellytyksin saisivat myydä, mutta eivät halua koska paha myrkky.
    Mutta siis miksi muut kaupat myyvät, näitä nesteitä, itse käytän 18mg, mutta tämä liike myy vain 0mg, ja valmiista makunesteestä siis kyse...

Höyrykone Tomassino's Avatar

Sijainti
    Spoon river County
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jauhis73 Näytä viesti
    Mutta siis miksi muut kaupat myyvät, näitä nesteitä, itse käytän 18mg, mutta tämä liike myy vain 0mg, ja valmiista makunesteestä siis kyse...
    Ne jotka myy nikotiinillista toimivat joko virosta, ruotsista tai epsanjasta käsin.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Ne jotka myy nikotiinillista toimivat joko virosta, ruotsista tai epsanjasta käsin.
    Aaah, okei! Taas viisastui

Höyrykonkari steampunk's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Jonkun pitää aloittaman pelkkään nikotiiniin perustuvan hyönteismyrkyn valmistaminen. Wanhan keksinnön uudelleen tuleminen. Ja luomua myös.
    Eikös Berner tuollaista myynyt vielä muutama vuosi sitten. Taisi olla sellasta poltettavaa nauhaa kasvihuonekäyttöön... Huomasin just että mun basilikoihin yrittää pesiytyä sellaisia pieniä valkoisia otuksia. Osaisiko joku kertoa miten ne voisi hätistää nikotiinilla ja kauan pitää odottaa ennenkuin voi pistää naamariin.

Höyrypää

Sijainti
    Oulu
    Purat saunan kiukaan, asetat vastuksen termostaatin kera laakeaan astiaan ja kaadat lorauksen niksanestettä vastuksen päälle? Tosimiehen dripperi.

"Find your own gods, not in dreary chapels and decimal shrines, but under the stones and streams, in faint mist on familiar hills, through soft morning light, behind the shadow of trees..."

Höyrykone ajax universal's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smegmake Näytä viesti
    Purat saunan kiukaan, asetat vastuksen termostaatin kera laakeaan astiaan ja kaadat lorauksen niksanestettä vastuksen päälle? Tosimiehen dripperi.
    joskus kaadoin sähkökiukaaseen niksanesteitä ja siittä seurasi vain liekkejä kiukaasta

Ehkä ubohdetaan nämä et kaadetaan nesteutä kiukaalle joku vielä tekee ja sit on isolööppi tyylii il et sähkötupakka räjähti kiukaalle

Mitenköhän tarkasti btw alettu jo nyt seuraamaan lähetyksiä? pitää varmaa seuraava niksatilaus tehdä jo vaimon nimissä ni voi hyvällä omalla tunnolla sanoa että eka kerta ikinä kun hän tilaa x)) no mut eiköhän tämä tästä! Pysytään yhdessä vapoperheenä ja taistellaan! Kyllä ainaki niksaa piisaa ja kiinankirjeitä ei oo kyllä itellä pahemmin tullattu koskaan ellei tilaa global speedpostilla toki vois melkee alkaa itse koneistaa drippereitä

Höyrykonkari Kawa's Avatar

Sijainti
    Varkaus
    Toopella on kyllä asenne kohdallaan... periksi ei anneta vaikka mikä tulisi...

kawa oon juuri se tyhmä keski-suomalainen verkkarit jalassa oottamassa sitä ilmasta ämpäriä Mut perkele ku periksi mie en anna ikinä! Meen saatana sit vaikka modi kourassa hautaan ja viel'kin joku huutaa akkuturvallisuudesta No lähti omissa nimissä taas yks pullo tulemaan Ja tänää vapemail day muutenkin

Kaks 100ml pulloo tuli tänää ainaki itelle perille vielä on ne kaks jossai tulossa ja toivottavasti tulee.. 😂

Sit on litra kasassa ja saa luvan riittää..

Höyrykone arskaxx's Avatar

Sijainti
    Masku

Höyrykonkari Krrk's Avatar

Sijainti
    Lahti
    Tupakkatuotedirektiivin 20 artiklan 10 kohdan mukaan komissio raportoi täytettäviin sähkösavukkeisiin liittyvistä mahdollisista kansanterveysriskeistä viimeistään 20 päivänä toukokuuta 2016 ja sen jälkeen tarpeen mukaan.
    Tuota odotan mielenkiinnolla.

macgryver joo ehkä menee itsellä yli mut parempi niin kun ei tuosta virkamiesten pelleilystä tule kuin kaheliksi tässä.. no ainakin kivijalka liikkeessä riittää töitä jos joutuu aina tuotteet tiskin alta ottamaan. taino lasitiskinhän saa tummenettua sen verta hyvin että jos on slaidit niin saa vedettyä levyn esille ja näytettyä tuotteita. toki olishan se siistiä ku niksan sais suoraa kivijalasta mut siis taas jos makujen tuontia rajotetaan -.- toki flavorartin tiivarit riittää vaikka mailman loppuun koska menee niin vähän.. itsellä mennyt puoli pulloa fujia ja siitä tehty jo 450ml litkua mikä ollut herkkujen herkkua.

Siis kyllähä sinä jatkossa voit tilata flavourart ja capella makuja. Ei niitä tarvii hamstrata. TIETÄÄKSENI toi makurajoitus koskee vain valmiita nesteitä, korjatkaa joku jos olen väärässä?

Lainaus Alkuperäinen postaaja Macgyver Näytä viesti
    Siis kyllähä sinä jatkossa voit tilata flavourart ja capella makuja. Ei niitä tarvii hamstrata. TIETÄÄKSENI toi makurajoitus koskee vain valmiita nesteitä, korjatkaa joku jos olen väärässä?
    Siinähän menisi mammat ja mummot sekaisin, kun leipomistarvikkeet kiellettäisiin. Aika vaikea niiden on tarkkailla sitä, vaikka kiellettäisiin höyryttelyyn käytettynä. Ehkä myyntiketju voi katketa hetkeksi (mahdollisesti joidenkin tulee uudistaa pullot, markkinointi, myyntiväylät yms).

No näin minäkin ymmärsin. Lisäksi vastuslankat ja pumpulit on semmosia mitä ei tarvii hamstrata. Oon tämän jo moneen otteeseen kyllä jo maininnu mutta ite keskityn hamstraamaan pelkästää laitepuolta eli modeja ja rba vehkeitä niin että pärjää ja varaosia kiinasta voi tilata niihin sitten jos jotai hajoo.

Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •