Juu, oldschool ratkaisu, mut mun mielest silica on ihan jees😂
Silica dryhit, kuin miljoona aurinkoa keuhkoissasi.![]()
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Ei oo ollu ongelma, ku joskus jossakin mini dripperis joka mul oli K100 nokas, siin oli niin pieni nestetila. Nii ja muistetaan laittaa nestettä ennen kuin o kuiva.
Kuinkas tuohon Hasturiin saisi soivan pakan yksiakkuiselle meksulle?
Kahdella claptonilla 0.3 paikkeilla menee ikä ja terveys coilin lämpiämiseen.
Tupla .25 rinnan?
KGO & Twist
Makudripperi hankinnan alla. Pitäis löytyy ainaki singlecoil mahdollisuus. Makua siis haikailen en pilviä. Snapdragonia vähä jo silmäilin vai oisko parempia ehdotuksia mikä se kannattas hommata?
Itse maun kannalta olen tuosta velocitystä (klooni tosin)tykännyt, toinen mikä ollut nokalla on indestructible rda.
Laitetaan tämä nyt tännekki.
Velocityn pohja, custom made putki ja Aeoluksen korkki.
Jos ja kun joku kuitenkin kysyy niin ite tein tuon putken just äsken.
Tuo on muuten kuin velocityn oma putki mutta 3mm pidempi ettei korkki ota tolppiin kiinni ja korkin puoleisesta päästä halkaisija on 0,1mm isompi.
Ensitunnelmat on ihan lupaavat.![]()
Melko tod.näk vuotamattomuutta, kun ilma otetaan yläkautta![]()
Vuotamattomuutta kloonivelocityyn tai oikeastaan enemmänkin mieluisempaa dekkiä klooniaeolukseen.
Tuohon on mukavempi rakennella käämit symmetrisesti kuin aeoluksen näkemykseen.
Pohja on nyt niin tiivis että uskaltaa kaataa vaikka 5ml lientä kerralla ilman pelkoa että aamulla on modi märkä.
Suunnittelin jo yhdessä välissä koko dripperin tekemistä itse mutta luovuin ideasta aika pian...
Mulla kun on vain pelkkiä manuaalityöstökoneita niin ei noiden tekemisessä olis mitään järkeä, edes itselle.
Kun vielä rosteri on aika haastava työstettävä harrastajabudjetin terillä niin antaa vaan kiinalaisten suoltaa aihioita CNC-koneillaan.
Muokataan sitten itse loppuun jos joskus sattuu keksimään jotain jännää.
Nyt ollu freakshow mini parisen päivää käytössä ja oon kyllä tykänny. Makua antaa kyllä pirun hyvin varsinki single claptonilla. Löyty hyvä dripperi vihdoin nesteiden maisteluun ei voi ku suositella!
Dripperi on kyllä mahtava kapistus. Voi tyrkätä 100% vg - 100% pg ja kaikki siltä väliltä eikä vuoda ja aina wikkaa. Samaten setupin tehtyään voi huoletta tyrkätä haluamansa watit heti, ilman että tarviis pikkuhiljaa nostella kuten clearoissa. Tämä on kuin tehty miehelle, joka kulkee omia polkujaanAinoa miinus on tuo höyryn tiivistyminen ulkokuoreen(siis ilmanottoaukoista pukkaa ulkopuolelle höyryä joka jää siihen aukkoon ja sen ympärille). Mutta sen kun muistaa pyyhkäistä pois aina sillointällöin, niin ei taskukaan kastu.
Ei kyllä toho freakshow minii tyrkätä 3mm claptoneja. 2mm menee kyllä. Noo samapa tuo ku makua antaa silti hyvi.
Viimeksi muokannut Macgyver; 05.03.16 kello 16:13.
Mullakin olis hakusessa hyvä makustelu dripperi.
Useita olen testannut, mutta tuntuu, että ne kaikki on liian ilmavia ja ne kuumenee liikaa eli huulet palaa enkä ole saanut ehkä tehtyä kunnon set uppia, kosks usein vaikka ohmit on ok, niin silti ei tule kunnolla höyryä eikä juurikaan makua.
Dripperin vaatimukset: höyryntuotto kohtuullinen, kunnolla makua, ei liian ilmava, ei kovin herkkä vuotamiselle, set upin teko helppo tai vaikea (tämä ei ongelma).
Onko tuollaita olemassa?
Testatut, mutta ei jatkoon: Velocity (liian ilmava, enkä saa tehtyä set uppia jolla tulis sopivasti höyryä), Derringer (huulet palaa), Fishbone (huulet palaa), Freakshow (huulet palaa yms.), Revolt (huulet palaa), Teapot (ei höyryä, hankala käyttää, muuten idea hyvä).
Jeah
En oo huomannu freakshow minissä kyllä tuota huulten palamista tosin en oo ajanu sitä kovin suurilla tehoilla. Makudripperinä toimii hyvin enkä näe tarvetta hirveille virityksille.