Feissarimokista kopsattu:
vaalikeskustelu.jpg
Tuo nyt "liittyy" pressanvaaleihin, mutta vähän samanlaista vänkäämistä täälläkin ajoittain.![]()
"Not a bad life really"
"Töörttölsuup tunait!!!"
"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
Hiilihapotettu juoma oli tosi fiksu idea, jos ei polttanut chili tarpeeksi ennestään.
Tässä 1 vanha pätkä barruksen alkuajoilta https://www.youtube.com/watch?v=Jvog...ECyeQRGsTT8yxI (puke warning)
"Seksin ja kuoleman välinen ero on siinä, että kuolla voi yksinään, eikä kukaan tee siitä pilaa."
Höyryttelyyn käytetty 767€ (11.3.2015-20.2.2016)
Jos istusitte pöytään ja siinä olisi tälläinen
normal_akille.jpg
Maistaisitteko![]()
Banaanin nokkaa vois kyllä haukata. Eiku ei, siis hyi, tai no...![]()
"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
Niin huono että tää on jo hyvä.
Edit. Tyhmä haisunäätäpörri ottaa en tykkäyksen pois tai laulan tota loppuviikon!
Viimeksi muokannut tuittu; 17.02.16 kello 23:28.
Pariskunta kaipasi etelän lämpöä ja niinpä päättivät lähteä lomalle. Miehellä oli vapaata, joten hän matkusti jo päivää aikaisemmin. Saavuttuaan perille hän huomasi että hotellihuoneessa on tietokone ja päätti lähettää vaimolleen e-mailin. Yksi kirjain meni kuitenkin väärin ja posti päätyi papin leskelle joka oli juuri tullut miehensä hautajaisista ja halusi katsoa postin sisältämät suruvalittelut sukulaisiltaan. Lesken poika löysi äidin pyörtyneenä tietsin ääreltä ja luki näytöltä : "rakas vaimoni, olen juuri saapunut perille.Tiedän että yllätyt kuullessasi minusta. Niillä on tietokoneet nykyään täällä ja sähköpostia saa laittaa läheisille ja tutuille. Olen juuri kirjautunut sisään. Kaikki on valmista sinun huomista saapumistasi varten. Odotan innolla tapaamista. Toivottavasti pääset tänne yhtä vaivattomasti kuin minä. Ps. Täällä on helvetin kuuma."
Reilu kaveri...
![]()
"Not a bad life really"