Uskaltaisin sanoa että sosiaalinen tausta vaikuttaa paljon tuohon ruohonjuuritasovalistukseen. esim. itse töissä terveysasemalla, missä analogista polttavia on oman laskuopin mukaan 7. Jokainen kysynyt mikä tuo on, uskaltaako sitä käyttää, sehän on vaarallista (räjähdykset, popcorn keuhkot jne.). Valistustyötä tehnyt, saanut yhden jopa kokeilemaan ja luopumaan höyryttelyn tuon pelon vuoksi. Olen aika varma, että toisella ta:lla jonka asiakkaat ja eteenkin työntekijät ovat varakkaampia ja koulutetumpia tuo valistustyö voisi oikeasti toimia. Sairaanhoitaja/terveydenhoitaja saa keskenään suhteellisen samanlaisen koulutuksen, mutta sitten tuo sosiaalinen tausta/kaveripiiri on varmasti erilainen Munkkiniemessä asuvan vrt. Kontulassa asuvan.
Yksittäisen ihmisen vaikutus minun tapauksessa on nolla ja uskoisin että FinnVapers julkisemmalla toiminnallaan voisi noista seitsemästä tupakoijasta saada tuon yhden yrittämään uudelleen. Itselläni ei ole valistustyöhön tarpeeksi tietotaitoa tai innostusta. Tuon takia uskon että monta on parempi kuin yksi.