Räxä näyttää akkujen varauksen, olikos se molemmat säätönapit offissa pohjaan ?
Ei, mikäs prkl se oli?
Räxä näyttää akkujen varauksen, olikos se molemmat säätönapit offissa pohjaan ?
Ei, mikäs prkl se oli?
Virrat pois, ja kaikki napit pohjaan.
Mulla näyttää toi rx oma varaustila 0.3V heittoja välillä mutta kun lyää opukseen latautumaan niin 0.01-0.02V ollu heittoja.
No just, kiitos![]()
Opus on näköjään uusi jumala![]()
Todella tasaseen käyttää akkuja. Mulla toi alin vasemmalla kuormittuu vähiten. Niinpä kierrätän akkuja, muistaessani, paikasta toiseen.
Hyvä peli tämä on, mutta pientä kyllästymistä on havaittavissa, eikös se ole normaalia höyryskenessä![]()
olin huomaavinani wismecin sivuilla tuon tcr arvo kaavan jokaiselle langalle sielt saa ladattuu sen zip tiedostona
Tuli kans tämä laite pistettyä kiinasta tulemaan, ja nyt muutama päivä hypistelty. Valmiina oli 3.00 firmis sisällä. Täytyy kyllä sanoa että parhaiten sopii käteen modeista mitä tullut kokeiltua! Listalla siis yläpäästä sigelei 100w, sigelei 150w ja tesla 160w tc red wood erikoispuuhärveli ennen tätä (uskomaton kokoero tuon teslan kanssa! pitäisi melkein ottaa kuva).
Starre pron kans tulee tätä ajettua 0.2 normi kanthali atolla, ja tuntuu että akkukesto ei kyllä kohtaa kolmen akun laitteeksi. Tuli haukuttua jo efestin akut alimpaan hevilettiin ennemmin, mutta käsitinkin että tulee ilmeisesti höyryteltyä niin perkeleesti ettei ne akut vaan kestä sitä kokonaista päivää (~16h /15-20ml @30-40w) käytössä. Nyt siis ajossa uudet 2x3kpl sony vtc5, ja about samaan tahtiin tulee vaihdettua kuin Teslassa(2x2kpl efest 2800mAh 35A). Katsellaan nyt minkälaiseksi tämä oikeasti osoittautuuNuo efestit kyllä taisi olla viimeiset, foorumeilta luetun perusteella, mitä tähän taloon asteli
![]()
Itse ainakin ollut tyytyväinen laitteeseen, vähän yli kuukauden ollut nyt käytössä. Sopii hyvin käteen, paino ei ainakaan itselle ole ongelma (eihän se nyt oikeesti edes paina paljoa...), akun kesto on hyvä kun saa tulittaa TFV4:sta 65-70w aamusta iltaan ja käyttää akkuja tosi tasaisesti. Wattisäätö vasta ollut käytössä, seuraavaksi lähtee tilaukseen SS-atopäät ja sextupletCuboidia koittaneena, itse ehkä tykkään enemmän tästä RX200:sta ja ei se painoerokaan näiden kahden välillä mikään hirmuinen ole. Suosittelen.
Samaa mieltä ylläolevan kanssa.
Nämä kolmen akun Wismecit löytyy useammin kädestä kuin Cupoidi.
DNA-malli Rx:ää hiukan useammin aavistuksen miellyttävemmän tuntoisen tulitusnapin takia.
Cupoidin muotoilu painoon nähden ei ole ehkä ihan paras mahdollinen ja mun mielestä tulitusnappi naksahtaa liian terävästi.
Hyvä vehje se silti on mutta Wismecit on mukavempia.![]()
Tilasin tämän gearbestiltä hintaa 43e. Vähä jäi mietityttään tuleeko ehjänä perille kummiski ekaa kertaa tuolta modeja tilannu?
"Not a bad life really"
tollanen osu silmään netin syövereistä.. itellä huomasin saman uwell crownin kanssa, välillä häviää kontakti kokonaan tai lukee aton väärin.. ton mukaan karsii aika paljon atoja pois pelistä
https://www.reddit.com/r/electronic_...izers_damages/
Tilasin noita ja tarkoitus on iskeä joka modin nokkaan ihan jo keikkumisen ja naarmuuntumisen estämiseksi.
FastTech:illä olis ennakoitavissa valkosta ja punamustaa...
RX200 fontin voi vaihtaa päivittämällä muokattuun firmwareen. https://www.reddit.com/r/electronic_cigarette/comments/49f759/download_rx_200_new_geometric_font/
rx200-uusi-fontti.jpg
Löytyy myös editori jolla pääsee itse sörkkimään Joyetech/Wismec firmware-tiedostoja. Omalla vastuulla tietenkin. https://github.com/TBXin/NFirmwareEditor
DSC_0049.jpg
Rupesin ottamaan RX:stä akkuja irti että paan lataukseen. Ei vissiin kehtaa enää akkuja laittaakkaan koneeseen......
Reilu 2kk vanha, lientä ei ole päässyt sisälle eikä ole heitelty lattialle.
Täytyy kysellä mitä mieltä kauppias on asiasta.