Tuli ostettua tämä Cleito Vape resepteiltä kivijalkamyymälästä viime torstaina. Nyt on siitä lähtien tullut höyryteltyä pääasiassa tällä. Olen erittäin tyytyväinen, höyryä ja makua riittää. Tosin onhan tämä aika janoinen. Nestettä on mennyt n. 50 ml tänä aikana ensi asennuksena olleen 0,4 ohmin atopään läpi. Ensimmäinen puoli tankkia maistui suoraan sanoen paskalta, mutta sen jälkeen on tuntunut että paranee vaan koko ajan. Tehoja on ollut alun 30 watin jälkeen yleensä n. 45-50 wattia. Nesteeni on n. 85% VG, eikä mitään ongelmia ole ollut. Muita tankkeja jotka ovat ennen tätä olleet jokapäiväisessä käytössä ovat Subtank mini (3 kpl) ja Kanger Nebox. Aion liksapäivänä ostaa toisen Cleiton, on tämä vaan niin hyvä laite. Tämä 0,4 ohmin atopää tuntuu kestävän hyvin ja tuntuu, että paranee vaan koko ajan. Atopäät kustantaa n. 4,8 € kpl. Jos atopää kestää vaikka viikonkin, niin on kyllä hintansa arvoinen. Kesäkuussa meni vielä 2 isoa askia punaista Smarttia päivässä ja se maksoi n. 6,40/aski. Ihan vaan sillä näitä hintoja, että se ei voi olla este sähköröökiin siirtymiseen. Itselläni on mennyt viimeisen puolen vuoden aikana näihin höyryttely juttuihin (Modit, tankit ja nesteet) ainakin 800€ ja olen erittäin tyytyväinen siitä, että en enää polta tupakkaa. Olen 54-vuotias ja olen aloittanut säännöllisen tupakoinnin 14-vuotiaana.
I rest my case!
ps. Apossium, oliko liian paljon kielioppivirheitä? Kappalejakoa en katsonut tarpeelliseksi...