Prototyypissä ilmeni ongelma, ja oli pakko tehdä uusi väliaikainen päätycäppi. Nyt tekniikka toimii bueno, mutta tuo cäppi on törkee. Niin teinhän myös driptipin.
Rokulipäivän iltana;
![]()
iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
...olen aina IFK !
1.5C on tainnut jossain olla mainittu suosituksena, mutta yläraja se ei ole eikä tuon yli meneminen akkua myöskään haittaa niin että sillä olisi käytännön merkitystä. Esim. MV boksilla MDCC:lle 10W, akuista revitään 2.5A, ongelmitta. Tai no, jos boksin lämpeämistä ei lasketa ongelmaksi. Tuossahan puolet tehosta menee käteen... :P
En ole kyllä boksin tahi minkään lämpeämistäkään huomannut, itse menen normilla boge str+tankki kombolla(3,5ml mielestäni paaaaljon mukavampi) ja
noin 5,2v taulussa, yleensä noin 2-3 piiiiitkääää imua riittää nautintoon ja näin ne liekit toimii siinä missä AW IMR:n.
Hieman tuntuu menevän välillä tuo akkujen paremmuus homma tuonne näytönohjain hifistelyyn(ju nou), sorry offtopic.
iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
...olen aina IFK !
No mitä ainetta ?
Modit: Ea Mod#93 / Smok Natura / Gus telescop / Gus16 / Poldiac#159 / Sun Pipes
Atot: Somnium / DID / Dream BT804 / AGA-T2+ / Oddy / Picasso / Kayfun mini
Toppi-sedän Golden 9mm's
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Musta kostaja...eiku HH.357 minilavan nokassa.
![]()
Tuossa kuvassa se on 16340 akulla. Kyseessä siis Orion v2, tässä versiossa on valmiina Pailpoen sähkönen kytkin, sisällä tupla vastukselle tehty Genesis systeemi, voi käyttää meshiä taikka lasikuitu wickkia. http://nosmoker.net/ Mukana tässä uudessa eulee myös 18650 putki, itelle isoon käteen mahtuu mukavammin toi pitkä putki mutta tuo lyhytkin on loistava stealth vapotukseen.
Alkaa tietokoneen käynnistäminen olla aika veivausta niin piti hommata vaihtoehtoinen kapistus foorumilla notkumiseen. Tuossa screenshotti näkymästä:
kuvalinkki
Samalla laitteella itse aika usein täällä notkun, kun tuo avokki on viimeaikoina käyttänyt aika ahkerasti läppäriä opinnäytetyön viimeistelyyn.
Mutta tuo softa näytti aika pätevältä, tapatalk kenties?
Köyhän miehen Darwin
Uploaded with ImageShack.us