Sivu 33 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2329303132333435363743 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 641 - 660 / 1475

Aihe: bogen cartot

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Vs: bogen cartot

Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    ^Sä teet jotain väärin.
    Mulla on enimmillään 8 reikää Bogessa, eikä vuoda pätkääkään.
    Joo, ei se reikien määrä, kunhan ei se ilmaputki rikkoudu. Ehkä pitää terottaa tota puncherin kärkeä, se on vähän jotenkin kärsinyt. Jos se kumminkin painaa liian syvän reijän, vaikka koittaa olla varovainen. Kolme reikää oon tehnyt vakiona sillä, kiertänyt puoli kierrosta napsahduksen jälkeen.

Slottaus toimii hyvin kyllä. Vähän arveluttaa se metallipöly mikä siinä syntyy...
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Höyrykonkari

Sijainti
    Lappeenranta

Mikä siinä arveluttaa? Ai että vedät keuhkoon? Kova jätkä saat olla jos märän vanun seasta imet ne hituset keuhkoon

Jos noin kova imu on niin kannattaa lähteä kisoihin imemään ladaa pakoputken päästä käyntiin

Tosiaan itse en siihen usko että se "pöly" sieltä kulkeutuu suuhun saakka. Ja jos vaikka viilaamalla tulee sitä pölyä niin ajatteleppa ihmisiä jotka on teräspajoissa töissä.

Ei minusta kovinkaan vaarallista ole tuo.

En myöskään jaksa uskoa että se pöly sieltä kiduksiin asti tulisi.
    Ittellä on nyt mennyt varmaan reilut 15ml nestettä tolla yhdellä Boge XL 3.0 tankin kera, kaks vaakaslottia rautasahalla. Hetken maku on ollut hiukan hennompi, nyt kun tuuttaa semmosta ~5.5 volttia niin höyryä puskee vielä niin pirusti, maku vaan on tosiaan laimentunut aika paljonkin. Normaalisti paahtanut tolla 4.8 voltilla tota.
    Jos vaikka uuden karton vaihtais ton tankillisen jälkeen. Itellä ei oo näistä kartoista valittamista.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    ^Sä teet jotain väärin.
    Mulla on enimmillään 8 reikää Bogessa, eikä vuoda pätkääkään.
    Mulla on 2 reikää tehtynä, ja hyvin on pelittänyt..
    Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
    Mehut: Vermillion River Kentucky Vanilla Blend / FSUSA Coffee Espresso
    Mottoni: Luottamus hyvä, mutta kontrolli paras.

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa

^Kyllähän se vähemmälläkin toimii, mutta kun jotkut valittaa että Boget vuotaa, niin pitäähän sitä kokeilla montako reikää kärsii laittaa ennen kuin alkaa valumaan nesteet suuhun/akkuun.

Höyrykonkari

Sijainti
    Helsinki

mä oon pitäny tota neljää reikää, vähemmällä maistuu herkästi palaneelta.

Höyrykonkari

Sijainti
    Lappeenranta

Täällä rittää 2 reikää, ei palaneen makua havaittavissa

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Ei pala millään. Slottasin vahingossa niin alas, että jäi slotti alatulpan alle piiloon just ja just.

Mutta hyvin höyryää. Ei pala millään. En viitsinyt enää uutta slottia viilalla väsätä, kun olin täyttänyt tankin ja karton siinä. Ei pala. Mmm.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

HöyryGuru Jalippo's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki

Vaikka kyseinen ketju on Bogen cartot, niin suurin osa porukasta käyttää niitä tankissa, jossa ne parhaiten viihtyykin!
    Ehkä juuri siitä johtuen on alkanut tämä mittailu, että montako reikää bogen kyljessä on optimaalisin määrä tankkikäytössä.

Oma mielipiteeni on se, että 1 reikäkin riittää, jos tankkiin muodostuu reilusti alipainetta (tiukka imuvastus), mutta jos taas imuvastusta ei saa aikaiseksi, niin silloin reikiä pitää olla useampi, jotta tankki pitää Bogen riittävän kosteana.

Tankilla ja Lavatubella esimerkiksi tuota on helppo säätää - ruuvataan tankki ihan lavan runkoon kiinni, niin imuilmaa tulee todella niukasti, jolloin alipaine suorastaan vetää sitä nestettä cartoon ja ilmakuplia tulee iloisesti siitä yhdestäkin reiästä..
    Kahdella reiällä menen itse ja säädän imuvastuksen vastaamaan kutakuinkin analogista, eli aika tiukalle. Esimerkiksi eGon akuilla kyseinen säätö ei onnistu ilman asianmukaista shorty conea.

Edit: Tuon alipaineen lisäksi reikien sopivaan määrään vaikuttaa myös nesteen viskositeetti ja se kuinka tiiviisti vanu on tehtaalla Bogeen pakattu.

Höyryttelijä

2.3. HC:lta tilattuja XXL-bogeja (saapuivat 14.3.), hyvin toimii tankissa, provari. Lievää rätinää.

331,88 laitteisiin, 193,79 nesteisiin = 525,67 käytetty sähkötupakkaan ---

Joku hemmetin huono erä oli kun viimeksi tuli lähetys. Samat slottaukset ku ennenkin mutta jonkun aikaa pelittää ja sitten alkaa kurluttaa ja päästää nestettä liikaa.Kokeillu huvikseni tosi pienellä viillolla mutta samaa vikaa. xl-bogeja. Kaikki 3 pakkausta samanlaisia. No tänään tuli uusi lähetys nikotiiniton.fi ja toivotaan että olisi kunnon toimivia edes pari päivää...onhan ne ennenkin toiminut ja samoilla nesteillä.

Joku ...tanan pilipali erä noi edelliset!!

Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Oma mielipiteeni on se, että 1 reikäkin riittää, jos tankkiin muodostuu reilusti alipainetta (tiukka imuvastus), mutta jos taas imuvastusta ei saa aikaiseksi, niin silloin reikiä pitää olla useampi, jotta tankki pitää Bogen riittävän kosteana.
    +1

Omassa vv boksissa käytän 510-ego adapteria + tälläistä conea http://www.madvapes.com/eGo-Chrome-C...er_p_3447.html

Tuolla saa kätevästi säätää imuvastuksen ja 2 reikää riittää hyvin bogeen, jos ei oo sitä bogen susi sarjaa mitä alkuvuodesta oli liikkeellä.

Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

Sijainti
    Seinäjoki

Lainaus Alkuperäinen postaaja spirit222 Näytä viesti

Omassa vv boksissa käytän 510-ego adapteria + tälläistä conea http://www.madvapes.com/eGo-Chrome-C...er_p_3447.html

Tuolla saa kätevästi säätää imuvastuksen ja 2 reikää riittää hyvin bogeen, jos ei oo sitä bogen susi sarjaa mitä alkuvuodesta oli liikkeellä.

+1

Samanlaisella conella itse menen Darwinin ja eGon kanssa.
    Lavat ja provari ei tietysti mitään conea tarvitse, kun tankin voi kiertää niin tiivisti runkoon kiinni kuin haluaa.

Höyrykone

Sijainti
    Kaarina

Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Lavat ja provari ei tietysti mitään conea tarvitse, kun tankin voi kiertää niin tiivisti runkoon kiinni kuin haluaa.
    Lavan kanssa joudun kyllä jättämään pienen raon tankin ja rungon väliin, muuten imuvastus on kohtalaisen tiukka l. ääretön. Mietin että jos dremelöisi pienen uran, tarvittaessa kaksi. On kumminkin vähän tukevampi setti kun tankki on ihan kiinni.

Sijainti
    Seinäjoki

Ei pöhkö idea ollenkaan.

Tosin omissa Lavatubeissani ehkä kahdessa viidestä on ollut ato-liitin niin suorassa, että ilmavirran saa täysin blokattua kiertämällä tankin runkoon asti kiinni...

Höyrykone Wapari's Avatar

Sijainti
    Helsinki

Mä oon vetässy sahalla ristin tankin pohja cäppiin. Virtaa sopivasti. Provaria käytän.

Höyrypää TrippyG's Avatar

Sijainti
    Helsinki

Lainaus Alkuperäinen postaaja TrippyG Näytä viesti
    Harmittaa kun tuli tilattua juuri tuota susisarjaa bogeja 50kpl... noh kuitenkin tänään sain yhden susisarjalaisen pelittämään hienosti "möyhentämällä" täytettä. Tökin siis neulalla täytettettä useita kertoja ja sehän rupes perkele imemään nestettä paremmin. Saas nähdä kuinka pitkään tämä auttaa. Palaan asiaan, kun tuo pistelty testikarto on ollut pidempään käytössä.
    Hyvin pelitti susisarjan tiukkatäytteiset boget, kun möyhentää täytettä nuppineulalla tms. Tosin Ms.Wangiltä tilattu 50kpl LR versiota. Saa nuo loput 40kpl susia jäädä pahanpäivän varalle.

(Näihin kannattaa myös slotata hieman isompi aukko)

Höyrykone jasseri's Avatar

Sijainti
    Hollola

Pikkaisen olen noita bogeja nyt testaillut, lähinnä normi/Xl. Niin olen tullut siihen tulokseen että sillä nesteellä on älyttömän suuri vaikutus bogen kestävyyteen. Ja sillä myös onko puncherilla reijitetty vaiko slotattu, ja tankki käytössä olen testaillut.

Ensinnäkin kaikki valmis nesteet tuntuvat olevan jotenkin niin paksuja nesteitä omiin sekoituksin verrattuna että carto kestää noin viikon,(ihmettelenkin että mitä noi valmiit nesteet sisältää, kun kaikki omat sekoitukset on kuin vettä noitten rinnalla) ja kuitenkin pitäisi olla samaa kamaa.
    Ja omilla sekoituksilla toi boge on kestänyt tankissa jopa 6 viikkoa.
    Ja oma kokemus on se että2 slottausta dremelillä, toimii paremmin kuin 2 reikää puncherilla. Ja sattuihan minullekkin 50kpl niitä toimimattomia paskoja steel cartoja joiden elvyttämiseen ei minun hermoni riitttäneet, viskaisin suutuspäissäni kaikki roskiin,ja olen sitä mieltä että välttämättä, vika ei ole cartoissa vaan siinä nesteessä, paksut nesteet vaan ei imeydy vanuun, mutta kaikki mun omat DIY:nesteet on imeytyneet ongelmitta. Että tämmöistä tällä kertaa.

-mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

Bogeissa on pieni sisäänajo aika ennen kuin ne pelittää kunnolla.
    Oon viikon verran drippailut normi bogeen Tribecaa ja ajan myötä näyttäisi ottavan vastaan aina vain paremmin nestettä.

Höyrykone K-57's Avatar

Sijainti
    Hobo

Itse olen noita pitänyt vrk pakkasessa, on mielestänyt auttanut?

Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •