Sivu 123 / 158 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2373113119120121122123124125126127133 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,441 - 2,460 / 3146

Aihe: Kanger Subtank

Höyrykonkari

Sijainti
    Turku
    Juu voisin nostaa vielä vähän ja taisin löytää ongelman maku kysymykseen. Käytin aikasemmin inaware niksaa ja tappelin usein makujen kanssa ja tänään sekoittelin kokonaan uudella niksalla mehuja ja testasin toisella tankilla samalla setupilla ja maku aivan eri ja silläkään aikaisemmin saanut makua. Nostin myös niksat 6mg. Huomenna jatketaan harjoittelua ja haetaan sitä täysin omaa sweet spot asetusta. Ajattelin kokeilla taas singlenä ja dualina ja vertailen.

tossa dualissa kusee alle aina kun täytän että jotain vikaa siinä vielä on.

Jou Whity, mä olen käyttäny tasan tota yhtä systeemiä heti alusta saakka, eli jo mainittu 0.4 kanthal spaced ja 2.5mm. Vikki skottirullaa ja siihen hatun reijille saakka suunnilleen ja poikki ja pöyhintää. Ja menoks!
    Näyttäs ehkä siltä, että haet nyt jotenkin vaikean kautta, toi Riman systeemi tai mikä tää mun selostamani hässäkkä nyt on niin, on aivan lyömätön!
    En ole tosiaan ehtinyt ja enkä varmaan mitään muuta kokeillekkaan tässä, heti eka väkerrys alko toimimaan niin hyvin, että mitä sitä voittavaa joukkuetta vaihtamaan!
    Yks mitä ihmettelen on noi watit aina, onko niissä jotain lapinlisää vai mitä paskaa? Mulla on 14-15w, sen jälkeen palaa huulet! 0.7ohm coili. Ja höyryä tulee tollakin määrällä ihan ketusti! Niksaa käytän vaatimattomasti enää 16mg... Terveisin evp.tervakeuhko

Ja vielä sellanen, että onnistuin kiristämään rba sta keskiruuvin poikki! Se on melkosen ohutta kamaa siitä yläpäästä... Oliko jollain ylimääräistä nurkissa, koko laitos tai pelkkä ruuvi? Laittaa tulemaan yv:tä ! Kiitos!

Höyrypää

Sijainti
    Eurajoki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Satyricon Näytä viesti
    Ja vielä sellanen, että onnistuin kiristämään rba sta keskiruuvin poikki! Se on melkosen ohutta kamaa siitä yläpäästä... Oliko jollain ylimääräistä nurkissa, koko laitos tai pelkkä ruuvi? Laittaa tulemaan yv:tä ! Kiitos!
    Mikä on keskiruuvi?
    Mun subtankin mukana tuli vararuuveja, niin posteihin kun se millä kiristetään se hattu pohjaan.

Höyrykonkari

Sijainti
    Turku
    Juu itsekin ihmettelen watteja. Yleensä 12-18 välillä ja ylemmällä palaa pumpuli tai lanka. Makua olen etsinyt siksi säädän ja mehussa taisi lähinnä ollut vikaa. Useamman setuppin testannut ja kokeilu mielessä nostellut tehoja niin 24 pääsin ja palanut maku tuli. En sitten tiedä onko vielä aloittelijan virheitä pumpuloinnissa, mutta niitä on ja aikaa niin harjoitellaan. Kyllä se lähellä on jo ja singlenä paras kuitenkin. Voi myös olla että haen liian alhaisia ohmeja niin jos vaan kokeilis ylemmäksi niitten kanssa ja pitää tehot alhaalla

Höyrykonkari

Sijainti
    Turku
    Nyt löyty oikea ja makua on. Aloittelijan virheitä pumpuloinnissa ja liikaa tehoja ollut ja syynä myös mehut. Nostin coilia ylemmäs ja ihan 14 wattia tehoja niin se on siinä. Kiitoksia kaikille avusta. Singlenä mennään ja ohmit 0,56.

Höyrykonkari

Itse pystyn kyllä käyttämään 50w tehojakin ~95vg nesteillä noilla omilla ohjeillani jotka jostain tästä langasta löytyy.

Höyryttelijä

Voiko noita ssocc 0.5 käyttää lämpösäätötilassa?
    Evic mini vt jossa ss lämpösäätötila valittavissa.
    No kokeilin ja hyvinhän tuo toimii 235°

Lainaus Alkuperäinen postaaja gike Näytä viesti
    Voiko noita ssocc 0.5 käyttää lämpösäätötilassa?
    Evic mini vt jossa ss lämpösäätötila valittavissa.
    No kokeilin ja hyvinhän tuo toimii 235°
    Mitähä hemmettiä... Eikai niitä o ku nikkeli(sininen), kanttaali (punanen), clapton (musta)

Höyryttelijä

Noita punaisessa boxissa...hienosti pelaa???

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Nuo on ihan kanthalia vaan. Ei oo SS-langalla Kanger vielä julkaissut atopäitä, ja sitten kun ne tulee niin niissä on pinkki tuo tiiviste.

Laitetaan nyt taas tämä kuva

Höyryttelijä

Eikö kukaan muu ole muka kokeillut?
    Hyvät lämpimät höyryt tuottaa...ja toimii myös cut off jos meinaa litku vähiin käydä.
    Hmm.. Onkohan tuosta nyt jotain haittaa laitteelle ja hyppääkö kuppa kurkkuun?

Höyrykone arskaxx's Avatar

Sijainti
    Mynämäki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Nuo on ihan kanthalia vaan. Ei oo SS-langalla Kanger vielä julkaissut atopäitä, ja sitten kun ne tulee niin niissä on pinkki tuo tiiviste.
    Hieman harhaanjohtava tuokin ilmoitus, jos niitä ei edes ole ????
    Clipboard01.jpg

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Se Stainless Steel (SS) tuossa tarkoittaa sitä coilin ulkokuoren materiaalia, ei sitä lankaa siellä sisällä. Se on tuossa mun laittamassa taulukossakin selitetty.

Typerä nimeämiskäytäntö Kangerilta, mutta niin se vaan menee.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Mimoza Näytä viesti
    Mikä on keskiruuvi?
    Mun subtankin mukana tuli vararuuveja, niin posteihin kun se millä kiristetään se hattu pohjaan.
    Tarkoitin sitä mikä ottaa plussaan kiinni ja kiristyy siis siihen palikkaan mihin tulee toinen coilin pää kiinni. Oliko tarpeeksi vaikeasti selitetty???

Höyrypää

Sijainti
    Eurajoki
    Tarkoitin sitä mikä ottaa plussaan kiinni ja kiristyy siis siihen palikkaan mihin tulee toinen coilin pää kiinni. Oliko tarpeeksi vaikeasti selitetty???
    Siis postin ruuvi
    Ei sulla tullu sen mukana sellasta pientä pussukkaa missä ois ollu ruuveja?
    Jos mä lahjotan omat varaosat, hukkaan ihan varmasti huomenna ruuvit...

Keskiruuvvi.jpg

No tätä tarkoitin . Kuten kuvasta näkyy, puuttuu kierreosasta pari kolme milliä tavaraa... Ohutta on materiaali tuossa kohtaa.

Kiitos tarjouksesta! Mutta luulenpa että puhutaan eri ruuveista . Kyllä mulla ne varaosa ruuvit on, tätä ei niissä varmaankaan ole.
    Viimeksi muokannut Satyricon; 27.01.16 kello 15:05. Syy: typo

Höyryttelijä

Sijainti
    Kärkölä
    Ite ajellu SSOCCia ja Claptoneita 30w molemmin puolin. Siellä omasta mielestä se sweetspotti.

Höyrypää

Sijainti
    Eurajoki
    Kiitos tarjouksesta! Mutta luulenpa että puhutaan eri ruuveista . Kyllä mulla ne varaosa ruuvit on, tätä ei niissä varmaankaan ole.
    Anteeks, mut miten helvetissä sä oot onnistunu tossa?

Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •