Minin 3ml tilavuus on vähän siinä ja siinä, toisaalta joku päällyste tohon isomman tippiin
Kehtaatteko heittää tänne vähän listaa mitkä atopäät käy.![]()
No joo, Minin kanssa jos lähtee vähänkään pidemmälle reissulle niin täyttöpullo on pakko ottaa mukaan, sen verran janoinen.
Et sinä tarvitse muita atopäitä kun Tritonin Clapton ja tuo Vaporesson cCell![]()
Noh noh, on tässä jo neljättä vkoa tobecon 0.2 kiinni jo ollut! Eikä se nyt hittojakaan häviä claptonille, paitsi vie vähemmän nestettä. Olen yrittänyt vältellä, kolmannen minin ostamista, jos vaikka joku RTA sekaan?
Pärjääks joku kolmella?
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Me köyhät ja rahattomat ollaan pakotettu tällaisiin valintoihin= joita ei kiinnosta ostaa tavaraa sotkemaan herkänmielen tasapainoa, mitä naisetkin sanois, jos olis Tenkanen?
Oho, tuli monikko "BUSTED"![]()
Mikään ei oo kallista eikä raskasta kun on rahaa ja voimaa![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
Onhan tämä Super pirun hyvä kotikäyttöön, mutta töissä tarvis kyllä jotain maltillisempaa, tätä kun ei mtl-käyttöön saa hyväksi oikein mitenkään.
Mikä sitten onkin se ainoa huono puoli.
KGO & Twist
Pidätät sitä uloshengitystä vain pidempään?![]()
onko normi supertankilla ja minillä muuta eroa ku nestetilavuus?![]()
Vape till you drop
Minissä ehkä ihan aavistuksen parempi maku kun lyhyempi matka coililta suuhun. Minissä myös muovitippi, tavallisessa metallia. Tavallinen vittumaisempi täyttää paksuilla nesteillä kun on niin pieni ilmareikä täyttöaukon vieressä.
aa okei no sit ehdottomasti lähtee miniversio testiin! toivottavasti on hypetyksen arvoinen kampe.![]()
Vape till you drop
Tavalliseen saa vaihdettua itselle sopivan tipin, eikä täyttökään ole vielä tuottanut ongelmia, tosin pienihän se ilmareikä on, mutta ei ainakaan mulla ole tarvetta truutata sitä lientä sekunnissa tankkiin.
Voisin kyllä hommata Mini version kauppareissuja varten ja rakennettavan pahan päivän varalle. Tuosta rakennettavasta ei taida vielä paljoa kokemuksia löytyä?
Pistäkääs pikagallup parhaat atot tähän vehkeesee.
Oon lukenu et tähä vissii käy tritonin ja vaporesson atot kans?
Vape till you drop
Samalla sivullakin sanottu että kahdella atolla pärjää, Tritonin Clapton ja sitten se Vaporesso cCell. Ei voi niin kiire olla ettei jaksaisi edes samaa sivua selata läpi![]()
Vauhtipallo kysyy mieluummin saman kysymyksen joka ketjussa kuin lukee KOKO sivun läpi...![]()
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Ite oon kyllä tuosta tobecon omasta 0.2 kathalista tykännyt. Varastossa noita claptoneita, mutta ens kerralla taidan ostaa tobecon. En itse juuri eroa huomaa ja tobecon atot halvempia.