Ootko välillä koittanu höyrytellä jotain muuta nestettä? Voi olla, että sulla on maku "turnutunut" niihin, kannattaa väliin kokeilla höyrytellä jotain menthol nestettä, niin se yleensä resetoi makuaistin. Voi myös hyvin olla, että jostain syystä maku vain on kadonnut nesteistä, mutta veikkaisin ennemmi ntuota makuaistin turtumista.
Jeps, ato vaihtoon! Ei ne yli viikkoa kestä
Tallinnaan vain! Siellähän ne tiskin alta tarjoaa nikotiinipitoisinakin
Prätkäreissulla tarttui mukaan virosta yksi puteli tommoista 2DF Fresh Baza 18mg litkua. Pullossa lukee "menthol base to create your own e-liquids". Voiko tuota höyrytellä tuollaisenaan vai pitääkö sekoitella johonkin? Tekisi mieli kaivaa vehkeet taas kaapin pohjalta ja höyrytellä pitkästä aikaa.
Auttakee amatööriä!
Voi sitä höyrytellä suoraankin, se on vaan pohjanestettä jossa on seassa valmiina jokunen prosentti makutiivistettä. En tiedä sitten että miltä maistuu.
Kiittää ja kumartaa.
Kaipa tässä topicissa kehtaisi kysyä. Tullut höyryteltyä kolmisen vuotta jo. Mutta pitkästä aikaa taas aloin perehtymään nykyaikaiseen kalustoon ja Kangerin subox on nyt tulossa. Nyt sitten pitäisi laimeampia nesteitä saada tilattua. Kysymys kuuluu siis että mistä saisi parhaiten 3mg valmis nesteitä ?
Mulle tuli ekaks tuo mieleen Supermieto 3mg/ml | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa
Mut mausta en sit tiedä :P
Vapetalossa on myös valikoima 3mg nesteitä: Valmiit nikotiininesteet | VapeTalo.com
Tai no itse asiassa voit mistä tahansa 0mg nesteestä tehdä 3mg nestettä lisäämällä siihen aavistuksen 100mg/ml nikotiinia. Maun ei luulisi missään nesteessä kärsivän noin pienestä lisäyksestä.
Kiitos linkeistä. Tuo nolla nesteiden saatavuus vois olla kyllä parhainta jos sitten ite lisäilee. Pitää tilailla maistiais paketit ainakin nyt ensi alkuun.
Mikäs mahtaisi tällä hetkellä olla se halvin niksapohja? Tullut vuoden verran tilattua Inawerasta 36mg pohjia(100ml pullolle tulee se ~16e posteineen, jos yhden ostaa kerralla), mahtaako mistään saada halvemmalla? Kaveri uhkaili että Egyptistä(???) saisi halvemmalla mutta ei muistanut kaupan nimeä...
ainakin vapetaloa voi suositella jos ostat heti käytettäväksi etkä, varastoitavaksi,
happyjuicea oon käyttänyt myös menestyksellä
Maku eikä nikotiinipitoisuus muutu mutta väri muuttuu tummanpunaiseksi, jolla ei käytön kannalta ole mitään merkitystä.