Kuten Tero sanoi, tämä ketju on alkuperäiselle laitteelle. Kloonille ei taida ketjua olla mutta sen saa vapaasti tehdä.
No hui, ajattelin vain tuoda tuon seikan esille kun tämähän taitaa olla joka paikasta loppu ja jos joku on hankkimassa tuota ei-aitoa. En siis koittanut kehittää keskustelua tuosta. Ei mulla muuta, jos tuo on suurin rikos ihmiskuntaa vastaan sitten holokaustin tai apartheidin, niin poistakaa se viesti ja tämä
Jos tai kun jossain vaiheessa tulee se tilanne eteen että gripit loppuu käsiin, niin 0,4 kanthaalia kehiin. Setuptikun (eli ei plussatolpan) ympärille kun kietaisee pätkän coilia ja tohottelee niin ajaa asiansa paremmin kuin hyvin, ja on just eikä melkeen passelin kokoinen 0.28 langalle .
Onkos kukaan tuota 16mm versiota omistanut?
Mites jätkät, ruvennut vähän poltteleen gennyt, kokemusta ei juurikaan jos origennyä ei lasketa. Ajossa steamer ollut jo pitkään mutta, voiko tätä verrata kurkku ja makutuntumaltaan millään tavalla siihen? Tottakai dualcoilit vs sinkku mesh on kaks eri asiaa mutta noi on mulle ne tärkeimmät verrokki kohdat.
Maku on hemmetisti puhtaampi naxulla. Kyllähän toi minimaalinen kammio takaa aika hyvän kurkkutuntumankin.
Olisit ollu hetken aiemmin ideoimassa niin olisin voinu tuua sulle vaikka heti tänää
Hetki sitten vaihto omistajaa
Mä ootan tota mk3, mikä pitäs olla kohta saatavilla. Jos hinta yhtään tolkku, niin ostoon. Tosin ennakkokuvien perusteella mk2r on niin paljon nätimpi, että saatan vielä muuttaa mieltä..
Se on varmaan pakko ostaa kans. Tämän löysin edullisesti käytettynä niin ostin pois
Onpa kyllä naurettavan helppo setupoitava. #300 mesh, 0.3 lankaa muutama kieppi päälle ja 16w tulee jo lämmintä.
In'Ax 18 pikaisesti.
Hyvin tehty, helppo purkaa ja pestä, hyvät optiot ilmansäädölle, höyry on kosteaa ja maukasta jo 16w teholla koska kammio on pienimpiä mitä oon nähny, pienempi kuin Diablo Onessa. Wickaa hyvin, helppo setupoida, tilavuus on mitä on mutta jos ostaa 18mm aton niin se on varmaan oletusarvoisesti selvää että kärsiihän se nestetilavuus siinä. Helppo täyttää, ei ole vuotanut vielä vaikka ollut poikittain ja ylösalaisin. Miinuksia ei ole vielä vastaan tullut, paitsi tuo typerä gripstick systeemi.
Nextiny vai In'ax 18? Kolikot polttelee taskussa palkkapäivänä.
Nextiny. Maussa häviää ehkä aivan aavistuksen, mutta tilavuus, helppous ja koko vie voiton. Se on vaan käytännöllisempi.