Just hetki sitte luovuin sigen 100w, jota oon haikeana muistellu joka ilta viskilasin ääressä. (Oli luottopeli). Tää tupla-akullinen lähtee heti ostoon. Suorastaan lahja jumalilta.
Just hetki sitte luovuin sigen 100w, jota oon haikeana muistellu joka ilta viskilasin ääressä. (Oli luottopeli). Tää tupla-akullinen lähtee heti ostoon. Suorastaan lahja jumalilta.
Joo,on se tilattava evic minin kaveriksi,toivottavasti on yhtä huippuvekotin
Jaksaiskohan joku tehdä tankille oman threadin...
"FEAR stands for fuck everything and run."
Cuboid saldoilla, näin väittää tämä varsin tuore kauppa...
Joyetech CUBOID 150W TC Modi -
Tämä Suomikauppa (?) siis M4kevape ja tuo kommentti, saldoilla, löytyy etusivulta.
"Not a bad life really"
Höpistiin offarin puolella tosta makevapesta. Ilmeisesti kauppa tilaa toimittajalta tuotteet aina sitä mukaa, kun tilauksia tulee. Eli käytännössä noilla ei ole mitään varastoa, eikä välttämättä edes toimitiloja.
Asiaan taas. Toi cuboidi vaikuttais ihan ok. vermeeltä, mutta tuntuuko toi laitteen pituus käytännössä ikävältä? Omaan mieleen se laite saa olla mieluummin leveä, mutta lyhyt. Lähinnä ton takia saattaa jäädä kokonaan tilaamatta
Nyt käytössä lähes samankokoinen modi ja koko on mielestäni erittäin jeba. Menee vielä paksuuden puolesta aika hyvin taskuunkin.
Cuboid kyllä painaa kun synti, saa nähdä kuinka siihen tottuu. Saisivat tehdä alumiinisen version.
Jaha. Puffilaan saapunut! Harmaa oli pakko tilata Evic VT Minin kaveriksi. Voi tätä rahanmenoa.
Laiskoille linkki:
Click!
tänään kävin heräte ostoksena hakemassa tälläsen, aikasemmin käytössä ollu rx & dna reuleaux ja nyt on pakko sanoo että joyetech/wismec yhtiö ownaa täysin kyllä näillä viime aikasilla julkaisuillaa vapo markkinat!
laatu kohtaa hinnan, mikään ei helise kaikki toimii kuten kuuluu, ja pääasia näitä vehkeitä pystyy päivittämään + päivityksiä tulee suht rivakkaa tahtia.. on tää lafka kyllä tehny mieletöntä työtä viime aikoina.. pakko melkee hattua nostaa.. jottei liikaa hehkutusta lafkasta niin sananen laitteesta.. modi itse siis cuboid on loistavasti käteen sopiva pyöristetyin reunoin, nappi täydellisessä paikassa "ei helise" itse otin harmaan värin.. näyttö parasta/selkeintä mitä markkinoilla ja mikä parasta HINTA ja törkeen pieni laite tupla akkuseks.. tätä ei voi kuin suositella tähän hintaan iha 5/5 ostos!
Vapetalolle on tätä tulossa kanssa loppuviikosta tahi alkuviikosta viimeistään, tietysti edulliseen hintaan.
Tätä kirjoittaessa Puffilan varastossa on näitä 98 kpl. Mielenkiintoista kattoo, miten nopeesti hylly tyhjenee.
voee, ittelle iskeny kauhea dilemma, koska vois vielä peruttaa fastin tilauksen VTC osalta ja ostaa sen sijaan cuboidin.. Ainoa mikä Cuboidissa vetää puoleensa on tupla akut, mutta VTC vetää puoleensa kokonsa suheen. IMO, Cuboid näyttää vähän hölmöltä pituuden ja leveyden suhteen
Edit: Jaa. Dilemma meni ohi nähtyäni, että paino on 300g
Osta molemmat. VTC-mini on loistovehje mukana kuljetettavaksi, akkukin riittää yllättävän pitkälle jos ei kovin ala tehoilla hevostella.
Eikä ole niin kallis että viikkoa kauempa itkettäisi jos sattuu hajoamaan/tippumaan hukkaan.
Nojuu, ajattelinkin ensiksi ajella VTCllä. Itse en tykkää kauheista höyrykoneista niin eipä sen osalta kulu paljoa akkua. Toisaalta, ainahan sitä toista akkua voi kantaa mukana jos tietää, että ei ole micro-usb piuhaa saatavilla. Jos tämä alkaa käymää sielun päälle pidemmällä ajalla niin sitten lähtee Cuboid tilaukseen.
Onko kellään osunu silmään cuboid + cubis bundlea/ kittiä järkevään hintaan? Vai onko niitä edes missään silleen kaupan?
Viimeksi muokannut ahteri; 06.01.16 kello 23:16. Syy: kirjootteluvirhe
"FEAR stands for fuck everything and run."