Itse ostin juuri ebayn kautta itselleni sahkötupakin, Innokin coolfire1. Kuinka kauan yleensä kestää että tilaukset tulevat kiinasta? Tekisi mieli päästä jo pössyttelemään
Itse ostin juuri ebayn kautta itselleni sahkötupakin, Innokin coolfire1. Kuinka kauan yleensä kestää että tilaukset tulevat kiinasta? Tekisi mieli päästä jo pössyttelemään
2-4 viikkoa yleensä. Pikalähetyksellä n. viikossa.
Tässä viimeaikoina on tullu noin viikossa paljon tilauksia kiinanpuolelta, tietenki osassa sit kestää se kuukaus.
Ensimmäistä tilausta laittamassa Kiinan päähän, ja mietityttää tuo tulli. Mikä on nykyään tullivapaan raja? Katselin että Heavenly Giftsiltä lähtis kohtuu huokealla Istick 50W, mutta ennen kuin alan tilaamaan niin haluaisi saada varmistusta noista tullimaksuista.
Tuntuis että ne kuitenkin hieman katsoo mitä paketin arvoksi on merkitty.
FT:ltä ei ole ikinä jäänyt tulliin, näissä tietenkin hinnat merkitty alhaisiksi.
Gearbestiltä tilatessa jäi tulliin kun oli merkitty korkeampi hinta, samoin kävi kaverin paketille sieltä. Muistaakseni Gearbestiltä kerrottiin jonkun kyselyyn etteivät saa merkitä väärää hintaa pakettiin.
Täältä olen tilaillu tulee noin viikossa ellei posti sössi sitten noin 2vko eciggood.com. Saa pisteitä ostoista.
Tilasin Gearbrestistä Kayfun Lite kloonin, siihen varaosasarjan ja vähän kanthalia. Varaosasarja puuttui lähetyksestä, miten tehdään valitus Gearille. Isosta summasta ei ole kysymys, mutta periaatteesta. Monestakin kiinankaupasta olen tilaillut, eikä koskaan ole tällaista tapahtunut. Nyt puuttui tavaraa, ensimmäisessä Gearin tilauksessa. Voiko joku neuvoa mitä tehdä.
Kirjaudu omalle tilillesi (My account) ja sitten valitset MY Orders, klikkaat sitä tilausta mistä nuo kamat puuttui ja sitten sieltä ylhäältä Send / View Message pääset kirjoittamaan tiketin.
Jeah
Kiitoksia neuvosta, pitää yrittää olemattomalla kielitaidolla jotakin sepustaa.
Sain asiani Gearbrestin kanssa järjestettyä. Lupasivat lähettää puuttuvan tuotteen.
Kohta olis aika tilailla fasttechiltä tavaraa, eli siis reuleauxi, akut, tankki, dripperi, atopäitä ja vastuslankaa yms. yhteishinnaksi tulis 110e. Pääseekö nämä siis tullin hellään tarkkailuun vai lyövätkö suoraan läpi? Ja jos jää tullin huomiin nii mitä sitten täytyy tehdä?
Eikös se niin ollut että fasttechin kautta ei kannattanut akkuja tilailla ellei halua odotella niitä kuukausia? Muistan joskus lukeneeni että akkuja ei kuljeteta lentokoneessa vaan laivarahtina.