Muutaman päivän käytöllä aivan mahtava laite. Jos valita saisin niin ihan hiukan rajoittaisin imuilmaa, mutta kyllä tuo tollaisenaankin on ihan passeli. Tankin kestävyys vaan mietityttää kun tuo sannan sitrukset on muodostunut lempinesteeksi jota en kuitenkaan ole vielä uskaltanut tähän kokeilla. Onkos joku muu ollut jo näin rohkea vai onko pakko vaan ottaa riski
Kuinka väljä tämä on, miten vertautuu mini subtankiin?
Spoileri!
Aikalailla sama kun Subtank mini v2 rööriit täysin auki.
Natureg0ing is a must..pd!
Eli liian väljä minun makuun. (kun minisubikin on liian väljä isoimmalla röörillä)
Viimeksi muokannut RiMa; 06.12.15 kello 12:42.
Spoileri!
Itel kulunu siit pohjaruuvista mis ato on kiini ni iha hiuka maalia, muuten pysyny, kyseessä musta laite. Emännällä on sininen ja se on nyt melkeen viikon jälkeen kuin uusi vaikka kassissa hinkkaa ties mitävasten
Laitteen omalla driptipillä on liian vähän imuvastusta.
Vaihdoin dripin toisenlaiseen ja imuvastus tuli sopivaksi
Onkos ihmiset uskaltanu lämpösäätöä kokeilla ?
Pätevän tuntunen laite muutamanviikon kokemuksella.
1.5ohm atolla totutellut tähän asti, imuvastus lähellä Egripiä rba:lla mikä aikaisemmin käytössä päivittäin.
Kyllähän tuota maalia on pikkasen pohjasta irtoillut mutta saahan noita silikonikuoria näköjään, just Ebaysta tilasin saas nähä taas millo saapuu vai onko laitekin vaihtunut
Pysyy Egrippi matkalaitteena kuitenkin pelottaa tuo iskunkestävyys, mut senhä aika näyttää kun parikertaa tiputtaa..
Piti ostaa, kun halvalla sai. Epäilyksiä laitetta kohtaan oli ja lähdin niitä heti kokeilemaan.
Muovitankki: Olen käyttänyt sitrus, banaani, eukalyptus ja salmiakki nesteitä. Tankissa ei ainakaan ulospäin näy minkäänlaisia muutoksia(~50 milliä mennyt).
Vuotaminen: Olen tankannut laitteen täyteen illalla ja jättänyt paperin päälle pöydälle pystyyn. Olen kuljettanut laitetta kaikissa mahdollisissa asennoissa, ei vuotoa. Kondensio valuu tipistä laitteen ollessa ylösalaisin mutta se on sama kaikissa laitteissa. Lataamiseen liittyvää vuotamista en ole kokeillut, koska en lataa akkuja usb kautta.
Kaiken kaikkiaan pätevä kapine työ,opiskelu tai baarikäyttöön. Kotona käytän edelleen muita laitteita. Itselle imuvastus on liian rajattu ja joudun haukkomaan ekstra ilmaa. Myös höyry on liian viileätä johtuen tietenkin pitkästä höyryputkesta. Tilasin puffilasta clapton coilit, jos ne parantaisi laitetta.
Ohmeja ei kyl oo näyttäny kertaakaa oikein.
Nyt 1.5ohm sisällä, näyttää 1.62ohm mut eipä tuost näytä haittaa olevan ainakaan vielä huomannut.
0.5ohmisel näytti muistaaksei 0.92ohm, pitää viel testailla et mikä on vai onko susi laitos.
Kait tuo takuusee menis.
Elikkäs ongelma rba+:n kanssa. Nebox ei tunnista rba+ coilia. Minulla on subtank+ jolla tuo rba+ coil toimii hyvin. Neboxilla näyttää vain 9.99 vastusta. Olen kokeillut irrottaa coilia ja painaa fireä kerran ja painaa plus nappulaa. Tämä ei tuottanut tulosta. Eli siis kyseinen setup rba+:lle, jonka tein toimii hyvin vanhalla subtank plussalla, mutta ei neboxilla. Voisiko nebox olla viallinen?
edit: occ coilit tuntuvat toimivan ilman mitään ongelmia neboxilla.
Viimeksi muokannut Afom; 17.12.15 kello 21:29.
https://www.reddit.com/r/electronic_...ystallization/
Tommosta tuli vastaan intterwapissa.
2 x Mister V3/G-Tube .. Gister?
https://www.facebook.com/kangerteche...82860865123892
Tuon luettua niin ei muuta kun sauhutella millä tahansa nesteellä ja lähettää takuuseen sitten ja kuvakaappaus tuosta??