Miten nuo 0.25 ja 0.5 ohmiset atot eroaa käytännössä toisistaan? Kumpi on raadin mielestä parempi?
Miten nuo 0.25 ja 0.5 ohmiset atot eroaa käytännössä toisistaan? Kumpi on raadin mielestä parempi?
Toista päivää starret käytössä. Ei vielä ainakaan ole maku yltänyt vision MK:n tasolle. V2 0.5 ja V3 0.25 käytössä. Nestettä kulkenut molemmista noin 10 ml. Puffilan paketti juuttunut kustin taskuun, siksi hiukan vaillinaiset testaukset vielä. VTC ministä hukku V3 ilmoittelee että ato ois liian matala![]()
43w 0,5ohmin atopäillä tuntuu olevan maun suhteen sweetspot. Ja ilmansäätö kaksi naksua kiinni. Jos tuuttaa täysin auki, makua häviää jonkin verran. Ja nestettä tällä kyllä menee ihan liikaa...
"Not a bad life really"
Freemax Scyllasta valmistajan video:
Kertokaa, jos siellä on jotain ihmeellistä. Oma ennätys tähän mennessä 7min putkeen katsottuna tuota heiluvaa tarkennusta, ennenkuin alkoi päässä viiraamaan.
Viimeksi muokannut JesseBob; 12.12.15 kello 16:37.
Nätti tankki ja paljon lupauksia..ihan vähän alkoi kiinnostamaan![]()
Niin kauan kuin starren atopäät on hyviä, niin on laite käytössäkin. Jokaisen atopään sisäänajoa lukuunottamatta maku on aina pysynyt samana. Atopäiden kestokin alkaa vakioitumaan vain muutaman päivän eroihin. Subtankilla atopää kesti pahimmillaan 2 tankkia ja parhaimmillaan 15> tankkia. Tämä on kyllä hyvä laite. Rba:n puutetta korvaan eri vehkeillä sitten. Subtankin aika oli ja meni jo.
Subtank? Mulla on joku etäinen muisto tankista mistä ei saanut makua sitten millään... Tais vielä vuotaakkin joka toisella uhrilla...![]()
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
No huh, vai oikein Pro?Mä oon vallan hyvin pärjännyt näillä omillani, eli Smok 80+ ja eVic VT. Smokilla pääsee 80w, ja erkillä 60w. Molemmissa tehot piisaa vaikka 0.25 atoille. Paha sinäänsä mitään suositella, kun nää vehkeet on aika samanlaisia kaikki nykyään. Jos nyt ostaisin jonkun kalikan niin varmasti kaatuisin ton Wismec Reuleaux RX200 kikkareen suuntaa. Tehot ei varmasto lopu, sitten vielä lämpösäätöd siihen kylkiäisiks. Ei mikään neitimodi toi Wismec, mutta miten olis se eVic VT mini, joka on aika sippoinen ja vaihdettavalla akulla? Saa ihq värejäkin.
![]()
Kiitos vinkeistämä en tartte neitimodia..värilläkään ei väliä kunhan saan parhaat hyödyt irti
nyt alan tutkailemaan mikä sopis mulle ja kyllähän sä pro vähän olet ja kiitti vielä
![]()
Ota suosiolla se VTC mini, ei ole kallis ja 75 wattia lähtee tehoja. Oikein mainio modi
Paven kanssa samaa mieltä
Silitä Miru sitä ukkoasi korvan takaa niin voi herua testiin VTC Mini
E : Extrana voi antaa myös villisikaa (se pervo laittoi mulle kuviakin)
No joo, kävin kattelee nuita ja tuo olis mulle varmaan paras ja onhan noi väritkin kivojakyllä pojat tietää mikä on naiselle parasta tässä asiassa
![]()
Paljonko ni200 .15 atopäissä resistanssin pitäis muuttua? Onko normaalia että nousee tulittaessa 0.15->0.4? Asolosta säädetty 255 asteeseen ja käyttää noin 60wattia tälle asetukselle. Lämpenee koko clearo aika nopeasti, niin mietin että onko atopää vielä ihan kunnossa.
Kaippa toi ihan normaalia sinänsä on. Eikö Assholossa saa ohmeja lukittua? Nikkelillä resistanssi muuttuu kun se lämpenee.