Sivu 233 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 133183223229230231232233234235236237243 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,641 - 4,660 / 5140

Aihe: Pelaajia forumilla? Yleisesti pelaamisesta!

Lainaus Alkuperäinen postaaja Stroh74 Näytä viesti
    Kuulostipa tuo järkevältä. Jopa niin järkevältä että taidan huomenna hakea PS4:sen.
    Käy ihmeessä, empä jaksanu vääntää asiasta enempää, tämäkin on niitä persereikä asioita.

Höyrypää aatsi's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Lollouttia pelaan

ScreenShot4.jpg

Höyrykone Miru's Avatar

Sijainti
    Järvenpää
    Ostan varmaan pleikka4 koko perheelle jouluna..oon sitä jo pitkään kuolannut.Pojat pelaa enimmäkseen koneella mut ei ole mun juttu ollenkaan ja niin paljon pelejä mitä pitäis päästä kokeilee

Höyrykone Miru's Avatar

Sijainti
    Järvenpää
    Fallout4 on ainakin saatava ja Halo5..sitten Tomb Raideria ja Resident Evil..en oo tätä uusinta pelannut.Ai stana kuhan pääsee taas pelaamaan siinä joulu meneekin rattoisasti..mä niin odotan ja kun pelaan niin pikku piru minussa pääsee valloilleen ja muksutkin ihmettelee

Höyrykone höyrypää92's Avatar

Sijainti
    Raisio
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Fallout4 on ainakin saatava ja Halo5..sitten Tomb Raideria ja Resident Evil..en oo tätä uusinta pelannut.Ai stana kuhan pääsee taas pelaamaan siinä joulu meneekin rattoisasti..mä niin odotan ja kun pelaan niin pikku piru minussa pääsee valloilleen ja muksutkin ihmettelee
    Pleikka4 meinaat ostaa ja sillä pelata Halo5? Ei toi nyt oo vaan mahdollista

Höyrykone Miru's Avatar

Sijainti
    Järvenpää
    No vittu eihän sitä saakaan kun äkspoksille meillä olis 360 mut sekään ei nyt auta.No oma vika kun olin hätänen stana!!

Höyryttelijä Nko+'s Avatar

Sijainti
    Kouvola
    Pelaako kukaa far cry 4 ps4 ? Olis kiva pelata yhteistyöllä läpi...

Sijainti
    Raisio
    No vittu eihän sitä saakaan kun äkspoksille meillä olis 360 mut sekään ei nyt auta.No oma vika kun olin hätänen stana!!
    Hommaa Xone. Just hommasin ite viikolla Fallout4 ja Halo5.

Höyrykone Miru's Avatar

Sijainti
    Järvenpää
    Siis mikä toi xone on? Yritin googlettaa mut meni jotenkin ohi..ei ymmärrä mobiililaitteisiin soveltuva?

Sijainti
    Raisio
    Siis mikä toi xone on? Yritin googlettaa mut meni jotenkin ohi..ei ymmärrä mobiililaitteisiin soveltuva?
    Xbox one

Höyrykone MrDelirium's Avatar

Sijainti
    Tanpere
    Kerkesin jo nyt starttaamaan Witcher 3:n. Helvetin kova peli ja eipä ainakaan ole bugeja. Fallout 3 collectori tos odottelee. Varmaan ens kesään saakka...
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

Höyrykone Miru's Avatar

Sijainti
    Järvenpää
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrypää92 Näytä viesti
    Xbox one
    Ei jumalauta lyhenne siis näkee taas miten pihalla olen ääh..emmä sitä osta,pojat haluu pleikan ja mä myös..

Höyrypää Köhötin's Avatar

Sijainti
    Espoo
    Tulipa imaistua perjaina tuo Kingdoms Of Amalur:Reckoning taas koneelle. Viimeksi pelailtu silloin kun ilmestyi, lopetin reilun kymmenen tunnin tahkoamisen jälkeen kun ilmestyi joku toinen 'must-have' ja palasin sitten takaisin. Viikonlopun saldona reilu 15h takomista, tasolla 14 ja tuntuu että on päässyt vasta raapaisemaan pintaa tuosta.

Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

Höyrähtänyt

Sijainti
    Eno
    Onko täl hetkellä kukaan yrittämässä pelata uutta codia?

Höyrykone Niksi's Avatar

Sijainti
    Satunnainen
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nko+ Näytä viesti
    Pelaako kukaa far cry 4 ps4 ? Olis kiva pelata yhteistyöllä läpi...
    Minä! Paitsi, että enemmän tulee tahkottua Destinyä

Ja eikös tossa FarCryssa ollut joku, että siinä pystyis vetää vaan tiettyjä tehtäviä cooppina, ei koko peliä?

Sijainti
    Kouvola
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Niksi Näytä viesti
    Minä! Paitsi, että enemmän tulee tahkottua Destinyä

Ja eikös tossa FarCryssa ollut joku, että siinä pystyis vetää vaan tiettyjä tehtäviä cooppina, ei koko peliä?
    Hmmm, kerran kaks kokeiltu ja sillon pysty tehä mitä halus niinku yksinki

Höyrykone

hommasin binding of isaac afterbirthin kun se ilmestyi ja eilen Adomin, ei tarvitse miettiä varmaan tänä vuonna muita pelejä.
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

Höyrypää Ukki555's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Noniin, tänään tapahtuu paluu peliareenoille, pikku tauko venyi muutaman kuukauden mittaiseksi, poislukien lasten (Lego yms.) pelit. Aloitellaan bäfä 4:sella 8 jälkeen. Veikkaan, että tulee hauskaa, taistelutoveriksi tulee myös paluun 6kk jälkeen tekevä OGS - konkari.

ps. Juha91, jos olet tonteilla, hyppää mukaan, tarvitaan nuorta ja terävää näkökykyä joka osoittaa vanhuksille kohteet.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukki555 Näytä viesti
    Noniin, tänään tapahtuu paluu peliareenoille, pikku tauko venyi muutaman kuukauden mittaiseksi, poislukien lasten (Lego yms.) pelit. Aloitellaan bäfä 4:sella 8 jälkeen. Veikkaan, että tulee hauskaa, taistelutoveriksi tulee myös paluun 6kk jälkeen tekevä OGS - konkari.

ps. Juha91, jos olet tonteilla, hyppää mukaan, tarvitaan nuorta ja terävää näkökykyä joka osoittaa vanhuksille kohteet.
    Yritän joutaa tulemaan kaveriksi mutta mitään en uskalla luvata. Pittää yrittää työt ensin hoitaa pois alta

Sijainti
    Kouvola
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukki555 Näytä viesti

Milläs pelaatte ? Ps4 ni mäki olen mukana.

Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •