Huomasin tossa että toi suhiseva alkoi rätisemään, kun kostutin vanua enemmän.![]()
Huomasin tossa että toi suhiseva alkoi rätisemään, kun kostutin vanua enemmän.![]()
Kyllä itsellä rätisee täytön jälkeen, vähän aikaa
Ite oon tilannut nyt viimeisen 3kk aikana 4 laatikollista bogea noin 2-3 viikon välein, ja yhdestäkään ei ole ollut valittaminen. Yksi loota mustia boge LR-cartoja tuli tilattua myös vissiinki just siitä satsista, mistä porukka valitteli että "ei toimi" jne. En ainakaan itse ole huomannut mitään muuta eroa noissa, muutakun sen, että ihan uusi carto päästää hieman erilaista ääntä kuin muutaman kerran käytetyt boget, joista on arctic tankillinen vedetty läpi.
Pesemisen jälkeen myös huomasin, että aiemman litkun maku kyllä häviää ihan tehokkaasti pois ja imukyky on lähes yhtä hyvä ellei jopa identtinen, kuin uudessa (olen tosin pitänyt noita tankissa poikkeuksetta, ja jopa 3kk vanha boge josta on aivan varmasti valutettu yli 20ml, toimii helvetin hyvin. Tällä hetkellä on käytössä tuosta libertyn uudesta satsista tilatut boget, ja maku on jagerbombin kohalla ainakin niin kohdallaan kun voi olla, ja toimivuuskin on yhtä hyvää luokkaa kun tammikuussakin tilatut, ei mitään valittamista ainakaan itselläni.
ProVari V2 Blue, ProVari Mini V2 Blue, Arctic Tank, Boge, Arctic Ming (Arctic -tuoteperhettä löytyy http://www.nikotiiniton.fi)
Nyt tuli mullakin vastaan kaksi peräkkäistä bogea jotka kärähtivät molemmat toisella imulla. Ovat tätä HC:n STD XL välisarjaa. Tankki ympärillä ja annoin imeytyä hyvän aikaa. Tiedä sitten onko tiukkaan pakattu vanu syynä, imee nestettä kuitenkin ihan ok.
Nyt lähtee kolmas testiin. Tällä kertaa kortonki menetelmällä ensin karton täyttö ja sitten tankkiin vielä imeytymään hetkeksi. Jos nyt ei toimi, niin ei voi olla käyttäjässä vika.
Tämä nyt on varmaan wanhan kertausta, mutta menköön.
ÄLÄ anna NR Bogelle heti alkuun täydellä jänöä vaan nosta 3,7 hissukseen ylöspäin. Omien kokemusten mukaan 6 V jänöä tankkibogelle polttaa AINA.
KGO & Twist
Itelle onneksi kaikki boget mitä on tullut joko Englannista tai health cabinista on ollut perus boge-laatua, eli hyvää. Ainoan kerran kun olen pilannut boget on silloin kun otin tankin ekaa kertaa käyttöön enkä täyttänyt cartoa kortsumenetelmällä ennakkoon, joten siitä oppineena kannattaa täyttää karto ekaksi, sen jälkeen laittaa reijät(tai edelliset vaiheet toisinpäin jos ei halua sotkea) ja sen jälkeen vasta tankiin niin välttää fillerin polttamiselta.
Ei mun oo tähän mennessä tarvinnu kortsu menetelmää käyttää, kun vaihdan karton tankkiin. Kun tankki on ladattu uudella kartolla ja nesteet sisällä, tiputtelen vielä kartoon reippaasti nestettä ja anna imeytyä 15 min. Sitten ruuvaan kiinni ja 3-4 kuivaimua. Hyvin on toiminut näin. Volttia annoin ihan maltillisesti 4.3v
No ei vielä kärähtänyt tämä kolmas, mutta maku on aika erikoinen. Mikä näissä kusee?
Eilen oli ensimmäinen toimimaton pakasta vedetty LR XL boge. Tein reijät, laitoin tankkiin, täytin tankin, tiputtelin nestettä vanuun ja lopputulemana kurlausta ja ei höyryä... Roskiin lensi mokoma.
Eipä ole paha prosentti kun kahteen kuukauteen oli ensimmäinen toimimatonEn ajatellut reklamoida.
Kotiin tullessa oli Arctic Tank saapunut normi pituisena. Siihen boge ja nesteet ja pelaa kuin unelma.
Dremelillä molemmille puolille viillot, toimii paremmin kuin puncherilla 2 reikää, ei tuu palaneen maku vaikka täysillä voluumeilla madvapesin boxilla tykittää, 2 reikää antaa jo palaneen maun 5 voltilla, testattu on moneen kertaan.
Tältähän tämä nyt näyttäis juu :-\
Kahdessa päivässä meni vielä aivan tukkoon ja seurauksena kun posket lommolla joutu imemään, niin karto imi itseensä tankista "tulvan" sisään. Kaikki aiemmat Boget pelittäny n. kuukauden ajan ilman ongelmia, joten onhan nää uudet ihan sieltä itsestään...
Piti sitten tilata vielä laatikkokaupalla näitäkin :'(
Jotenkin... tuntuu että silloin kun karto vain sihisee, sen navassa kierteiden ja ulkoreunan välisessä rakosessa on nestettä. Kun paperin kulmalla kerää kosteuden pois, alkaa taas maistua, ja vähän rätistäkin paremmin. Kestää jonkin aikaa, ja vaihtelevan ajan kuluttua taas...
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
^Sä teet jotain väärin.
Mulla on enimmillään 8 reikää Bogessa, eikä vuoda pätkääkään.![]()