Omassa ainakin tuli toi "Ti On"-teksti ja sitten valikkoon kolmas vaihtoehto. TOimivuudesta en sitten mene sanomaan, mutta ainakin mahdollisuus elää.
E: Myös briteissä keskustelua aiheesta
Jos sinne on oikeasti päässy kunnolla likaa, niin kannattaa tehdä toi puhdistuslotraus muutaman kerran. Itselläni täältä forkalta ostetun egripin säätörenkulan kanssa piti 3-5 kertaa käydä tuo puhdistus rumba läpi. Ensimmäiset kerrat noi aineet irroittavat likaa kontaktipinnoilta mutta kun puhdistusaine/alko kuivuu likakin asettuu takaisin. Eli sitten vaan runsaammin ja vaikka 2-3 kertaa tuota huuhtelua, niin eiköhän se siitä taas herää henkiin.
Onnittelut jo etukäteen, oma 50W kesti noin 2 viikkoa kunnes tulitusnappi hajosi lopullisesti. Mallia Authentic By FT.![]()
Mulla about 5kk vanha ja toistaiseksi toimii, vaikka välillä ei tulita. On muuten ihan mahdollista, että klooni istickit toimisivat paremmin, ku ainakin tässä aidossa ongelmana on toi tulitusnappi....ja miks helvetissä se mikrokytkin ei ole alunperin laitettu jonkun silikonilätkän alle. Tuskin valmistuskustannukset olisi ihan kamalasti nousseet.
Tulitusnappi oli aivan surkea, pistin modin osiksi ja piirilevy oli nappeineen murtunut poikki, huonosti suunniteltu ja kasattu.
Tuleeko foorumilaisilta suositukset 60 wattiselle?
Kunnollinen iStick? Taitaa olla se 30W malli ainoa josta ei juurikaan pahaa sanaa ole kuulunut. Yksiakkuisena kapasiteetti toki hieman rajoitettu.
#teamStarre
Lähetetty
minunvaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.
60 wattinen tilattu, toivottavasti nappi pelaa. Joyetechin eVic ainakin toiminut muutaman kuukauden loistavasti, ei mitään ongelmia. Tosin silikonikortsu on ollut päällä jatkuvasti, kai se jotain suojaa.
100W iStickistä on mahdollista saada näkyville myös raudan versionumero. Ainakin itselläni tuli jossakin vaiheessa näyttöön teksti Version 1.6. Arvatkaa olenko saanut sitä uusiksi naputeltua
#teamStarre
Lähetetty
Mulla toiminu 50w ihan loistavasti nyt joku 8 kuukautta. Voin kyl lämpimästi suositella
50W iStick on kova laitos, jos vain sattuu saamaan laitteensa siitä valmistussarjasta jossa tulitustacticle on kunnollinen. Eli se tulitusnappi on tuon vehkeen akilleen kantapää. 20W tikussa taas kierteet oli aika kuraa ja 100W vehkeessä tuo 510-liittimen asennus ei herätä luottamusta. 10W ja TC malleista en omaa kokemusta joten en sano niiden puolesta tai vastaan mitään.
#teamStarre
Lähetetty
Mä liityn Bobin kaveriks odottelemaan kokemuksia tästä 60W TC iTikusta. Olisko tästä eläkeläisbudjettiin mahtuva lämpösäätömodi ja ensimmäinen sellainen.
itikku 50W lähestyy tuota pelottavaa 1/2 vuoden ikää. Käden ulottuvilla myös 2 vähän nuorempaa 30W mallia, näihin iTikkuihin olen ollut tyytyväinen, siksi tuo 60W TC kiinnostaa kovasti, 40W TC ei niinkään.
60 tc testattu. Enpä huomannut tilatessa tarkistaa, että ei voi kovin matalilla ohmeilla tykittää, subtankissa 0.12 ja ei toimi...
No, evickin mukana tulleessa tankissa 0.5 titaanipäät toimii ihan hyvin, tosin hieman lipsahti lämpimän puolelle asteet ja palaneen makua ehti hiukan antaa, uusi ato ja watteja alaspäin, höyryää mukavasti. Sopivan kevyt laitos, hyvin sopii kouraan.
Täytynee subtankkiin vääntää isommilla ohmeilla asetus ja kokeilla.
Edit: Kyllä siinä sanotaan, että nikkelillä pitäisi 0.05 toimia, mikähän tuota vaivaa? Täytyypä asia tutkia kun jaksaa...
Edit2: Toimiihan tuo, taisi olla väärä asetus päällä eka kerralla testatessa...
Viimeksi muokannut Pikkuhannu; 09.11.15 kello 09:27.
Itsellä ollut nyt toukokuusta lähtien istick 20w, 30w ja 50w käytössä ja kaikki toimineet hyvin. Tuttu hajotti yhden 50w istickin tulitusnapin, kun uitti sen nesteellä.
Olen nyt kaverille tilaamassa istick ja nautilus comboa. Oliskohan 30w, 40w vai 50w suositeltavin aloittelijalle?
Itse alotin nautilus + 50w. Meinasin ostaa 30w mut ostin sittenkin 50w huomattavasti pidempään kestävän akun takia eikä hintaerokaan tainnut olla reilua kymppiä enempää. Onhan siinä ns turhaa tehoa mut onpahan sit ainakin varalle jos jatkossa innostuu tankeista jotka vaatii enemmän tehoa
Minä taasen nappasin 40w kamppeen juurikin tuon 50w modin tulitusnapin heikkouden takia, sekä halusin pientä kokoa näin ens alkuun. Kylläpä tässä ainakin helisee toi nappi, mutta eipä tuo mitään ole haitannut. Treeboxia jo odotelles.![]()