Hiidenuhman keittiössä: Feta-broilerikääretorttu
vois tommostakin viritellä näyttää herkullisilta.
Hiidenuhman keittiössä: Feta-broilerikääretorttu
vois tommostakin viritellä näyttää herkullisilta.
rullakebabbia oopsipohjalla, aivan jäätävän hyvää. tosta voi huomenna leikellä kääretorttua lopusta. eipä tuu ongelmaa tälle ketoosille, nykyään netti pullollaan hurjan hyviä ohjeita.
Huomasin muuten jännän huomion. on ollut n. 2v järestään toinen sierain tukossa/nuha. nytkun jätin viljat ja gluteiinit pois on molemmat sieraimet auki. aika jännä. en ois kyllä heti tajunnut epäillä tota. pitkään ajattelin että on joku grooninen jälki tauti tupakoinnista.
mulla tulee noista pelkistä munapohjista kaikista liikaa pannari mieleen. tosin nyt oon tässä joku 5 eri versioo kerenny testailee toistaiseksi eilisen pohjalta tämä taitaa olla mieleisin.
Väinämöisen matkassa: Peruspitsa
Tuo psyllium tekee siitä hyvin kuitupitoisen (88g/100g kuitua 2g HH) ja mukavan rapsakan pysyy kasassa tosi ohuenakin ja voi käsin syödä/taitella sliceja. se myös vie pois tuon pannarimaun.
Saa aika huoletta käristää pohjaa rapsakaksi kun korvaa öljyn juustoraasteella.
täytyy tuo pelkkä kananmunakin vielä testata tässä jossain välissä.
Tekiskö rullakebabbia vai pizzaaa hmmmmmmmmmmmmmmm......
Karppipizzaaa! Tämä siis olettaen että vieläkin siellä istut sormi suussa ja mietit kumpaa tekisit...
Mistä saa edullisesti tuota psyliumia?
Meilläpäin ei saa ku pikku purkeissa prismasta.... Kilohinta huitelee jossain 60-70€
Mä tilasin tuolta, halvempaa kuin iherbissä eikä tarvi tullien kanssa voimistella Whole Psyllium Husks
“I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
(03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun
Ihan kivasti on startannut. -5kg on lähtenyt. Yksi todella paha ongelma on kyllä ilmaantunut, nimittäin aivan jäätävät vatsakivut. ihan kuin vatsalihakset ois jännittyneet (niinku ois tehny 200 vatsalihasta putkeen ja vatsa ois ihan paskana). Menee ohi parissa tunnissa mutta on todella tuskallinen. Yleensä ilmenee heräämisestä n. 6h päästä niinkuin tänäänkin tossa puolilta päiviltä tai sitten illalla kun elimistö/tahti rauhottuu. Suolisto pelaa kuitenkin ok ja tulee tyhjättyä pari kertaa päivässä.
Tänään joutu ottaa särkylääkkeen kun ei tienny miten päin pystyy olemaan. Muuten on kyllä ollut loistavaa tämä karppailu. Pitäisiköhän jo reilusti lisätä kasviksia jos tuo liian niukka kasvisten määrä alkaa jo osoittamaan mieltään. Salaatitkin on ollut tässä useamman viikon murto osassa mitä ennen karppijaksoa tuli käytettyä.
Itse huomasin saman asian,hirveitä vatsakipuja ja mullakin kasvikset minimissä.Syön 2krt päivässä ja ihan liian vähän muttei maita eikä oo nälkä nyt pitää tsempata ja lisätä REILUSTI kasviksia
Kannattaa vaikka harkita edes liikuntaa jos ei paino putoa muuten kuin näin vaikeasti.
Olen normaali painoinen eikä tarvitse laihduttaa..en muutenkaan syö viljoja ja vältän sokeria jne..eli ihan elämäntapa ajattelin vaan kokeilla kunnon karppausta piristyäkseni, mutta ruokahalu on mennyt joten taidan palata entiseen malliin mikä oli hyvä mulle.
Luetun perusteella se on vaikeaa kun pitää pohtia mitä pistää kitaansa. -40kg vuodessa liikunnalla. Saattoi siinä kasvaa hieman kuntokin toisin kuin heimolla.
No hyvät sulle. Joko pääsit alle 100 kilon?