Itsellä vaivasi tossa eliqssa TH puute. Maku ja höyry kyllä mahtava mut tarviis sitä tuntumaakin.![]()
Itsellä vaivasi tossa eliqssa TH puute. Maku ja höyry kyllä mahtava mut tarviis sitä tuntumaakin.![]()
Toinen peruskoon cartoille ja toinen xl-mallille. Ja omia ovat.
Komea on laatikko(sisältöä en kommentoi
)
Leivänpaahdin?
edit: jaa no olihan se selvempi tosta ekasta. Syystä tai toisesta näin vaan jälkimmäisen kuvan ekaks. :![]()
[19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
[19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta
Nyt näöntarkastukseen ja nopiaan![]()
Isot kuvat ovat hienoja(nyt kyllä ymmärsin tuon leivänpaahdin piikinsori sinne) Vaikka ne vakoilee sua, niin vaikka photobuckettiin kuvat on hyvä säilöä, tai sitten ei? Enhän minä näe kuin tämän oman näyttöruudun
![]()
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Eikös tässä foorumi softassa ole mitään samanlaista kuin 5V vapottimissa? Kas, mä luulin niin, kun kuvat antaa mahdollisuuden suurennokseen!
Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.
Pientä hakua ilmassa mikä combo pelittäisi duunissa parhaiten... =) täl hetkel vaikuttais oleman kyl Vision eGo (stardust) + keyring akku ego adapterilla sekä super tank, toinen elips lopetti leikin duunissa parin tunnin jälkeen =)
Eliq pelittää kunhan ei käy ulkona pakkasessa tai kosteessa ja kuumassa allasosastossa, alkaa vuotaan sekä kondensoimaan reippaasti lämpötilan vaihteluista ja sitte saaki puhallella ja putsailla...
NEO puromizerit onki sitte oma juttunsa välistä ne toimii ja välistä hirveetä palaneen makua, jotkut yksilöt toimii paremmin ku laittaa 510-510 adapterin väliin toisiin ei auta sekään, eikä silikoni lipan availu,
tesminy pelkällä pg nesteellä sekä pg70/vg30 ja pg50/vg50 ei auta![]()
Eliq, Ego-W ja Super Tank (EGO808) voi suositella 801 drip tippii sen muovi suulakkeen tilalle, auttaa reippaasti kondesioon ja Eliq / Ego-W toiminee myös drippailuun.
NEO Black Puromizer + 650 mAh automatic eGo akku + KUWAKO
käytännön kesto/käyttö testissä olevat. (Stardust, Supertank+801 Drip Tip, Eliq+801 Drip Tip, Neo ja Elips)
Peleon 18650 + Esco EGO-W + 801 Drip Tip
SD Keyring + EGO ADAPTER + Vision EGO
Arktista estetiikkaa, sanoi ei rumille muoviputkille.
![]()
KGO & Twist
Mitähän näistä veli venäläisen tuotteista vois modailla
- Jyrki
Tämmösellä tässä nyt pääsääntöisesti höyrytellään.