Sivu 67 / 88 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 175763646566676869707177 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,321 - 1,340 / 1745

Aihe: Puuvilla / Pumpuli Wick

  1. #1321
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    03/2015
    Viestit
    3
    Heippa kaikille! Tänään tuli värmeet kotiin millä tehdä itse vastuksia ja teinkin sitten heti uuteen tankkiin (kayfun 4) vastuksen, josta tuli 2.1ohminen. Aika korkea mutta ei haittane? Kysymys kuuluukin koskien tuota japanilaista pumpulia, mitä käytin. Maistuu jotenkin "metallimaiselle", eikä itse nesteen maku juurikaan maistu. Osaisko joku neuvoa että missä meni pieleen? Vai onko tuo pumpuli jotenkin huonoa?

     
     
  2. #1322
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Kuulostaa paljolta toi ohmi määrä. Koita laskee vastusta siihe 1 ohmin kohille

     
     
  3. #1323
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Lainaus Alkuperäinen postaaja samsam Näytä viesti
    Heippa kaikille! Tänään tuli värmeet kotiin millä tehdä itse vastuksia ja teinkin sitten heti uuteen tankkiin (kayfun 4) vastuksen, josta tuli 2.1ohminen. Aika korkea mutta ei haittane? Kysymys kuuluukin koskien tuota japanilaista pumpulia, mitä käytin. Maistuu jotenkin "metallimaiselle", eikä itse nesteen maku juurikaan maistu. Osaisko joku neuvoa että missä meni pieleen? Vai onko tuo pumpuli jotenkin huonoa?
    Mä koittaisin laittaa enemmän pumpulia, tuskin metallin maku siitä pumpulista tulee vaan siitä kun lanka pääsee käymään kuivana jossain kohtaa.

    Pumpulia sillai että hieman ahdistaa kun vetää coilin läpi.

     
     
  4. #1324
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    Lainaus Alkuperäinen postaaja samsam Näytä viesti
    Heippa kaikille! Tänään tuli värmeet kotiin millä tehdä itse vastuksia ja teinkin sitten heti uuteen tankkiin (kayfun 4) vastuksen, josta tuli 2.1ohminen. Aika korkea mutta ei haittane? Kysymys kuuluukin koskien tuota japanilaista pumpulia, mitä käytin. Maistuu jotenkin "metallimaiselle", eikä itse nesteen maku juurikaan maistu. Osaisko joku neuvoa että missä meni pieleen? Vai onko tuo pumpuli jotenkin huonoa?
    Eihän oo mistään kohtaa lanka irti pumpulista niin että tulis hotspot?

     
     
  5. #1325
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    22
    Lainaus Alkuperäinen postaaja samsam Näytä viesti
    Heippa kaikille! Tänään tuli värmeet kotiin millä tehdä itse vastuksia ja teinkin sitten heti uuteen tankkiin (kayfun 4) vastuksen, josta tuli 2.1ohminen. Aika korkea mutta ei haittane? Kysymys kuuluukin koskien tuota japanilaista pumpulia, mitä käytin. Maistuu jotenkin "metallimaiselle", eikä itse nesteen maku juurikaan maistu. Osaisko joku neuvoa että missä meni pieleen? Vai onko tuo pumpuli jotenkin huonoa?
    Kai pesit sen kayfunin ensin ja kuivasit hyvin? Ettei olis sorviliemet jotka siellä käryää?

     
     
  6. #1326
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    302
    Moikka moi .Mistähän saisi tuota "Paronin onko se pimpulia/pumpulia) osoite jos joku tietää niin auttakee pliis

     
     
  7. #1327
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jyki Näytä viesti
    Moikka moi .Mistähän saisi tuota "Paronin onko se pimpulia/pumpulia) osoite jos joku tietää niin auttakee pliis
    Facebookista.

     
     
  8. #1328
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Fr0sted Näytä viesti
    Parit twistedit wickattuani tuolla "scottish roll" systeemillä, ei voi muuta kuin hämmästellä. Siinä missä vanha wickki antoi ~5 vetoa ennen uudelleendrippausta, tällä saa vedellä 10-15 kertaa ennenkuin pumpulit on valkoisena eikä dryhittejä esiinny vielä silloinkaan. Suosittelen kernaasti.

    Mikäs juttu tään on? Videoo?

     
     
  9. #1329
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    302
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Facebookista.
    koitin vaimon tunnareilla hakea niin en osannut mikähän on oikea" hakusana" olen vähän Some avuton kun tämä on ainoa paikka mitä käytän.Se varmaan näkyy.Ainoa yotube kanava minkä olen tilannut on Urdu höyryääEt vähän hakuses on vielJos löytyy vielä sen kirpparin haku ohjeet vielä niin Kiitos ja anteeksi

     
     
  10. #1330
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jyki Näytä viesti
    koitin vaimon tunnareilla hakea niin en osannut mikähän on oikea" hakusana" olen vähän Some avuton kun tämä on ainoa paikka mitä käytän.Se varmaan näkyy.Ainoa yotube kanava minkä olen tilannut on Urdu höyryääEt vähän hakuses on vielJos löytyy vielä sen kirpparin haku ohjeet vielä niin Kiitos ja anteeksi
    Mää en tuosta enempää osaa neuvvoa odotetaan viisaampia paikalle

     
     
  11. #1331
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sipsipussi Näytä viesti
    Mikäs juttu tään on? Videoo?
    Ks. postaus #1395, sivulta 70 (tästä ketjusta).
    "Not a bad life really"

     
     
  12. #1332
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jyki Näytä viesti
    Moikka moi .Mistähän saisi tuota "Paronin onko se pimpulia/pumpulia) osoite jos joku tietää niin auttakee pliis
    Tuosta, Paronin Riistovilla K-18 nimellä kulkee. Erittäin pätevää wickimatskua.

    https://www.facebook.com/groups/1633...61128/?fref=ts

    e. Paroni on lomalla wickinteosta ainakin jonkun viikon, ei kannata pommitella yv:llä. Jos pikaista tarvetta riistovillalle on niin kirppikselle ilmoa.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  13. #1333
    Testasin tuota "Scottish roll" systeemiä ja ensivaikutelma on vallan positiivinen, eli wikkaa hienosti. Jatketaan koeajoa.

    Tähän testiin liittyen tilasin Gearbestiltä mm. tuota muji-pumpulia:

    140pcs Authentic Muji Rectangle Cotton Wick for RDA RTA RBA Atomizer-7.43 and Free Shipping| GearBest.com

    Saman puulaakin Koh Gen Do - pumpulia testaillaan skottimetodilla huomenna.

    E. Ei tullutkaan sivumaku pumpuleista, vaan johtui nesteestä.
    Viimeksi muokannut Pottula; 16.10.15 kello 23:04.
    "Not a bad life really"

     
     
  14. #1334
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Testasin tuota "Scottish roll" systeemiä ja ensivaikutelma on vallan positiivinen, eli wikkaa hienosti. Jatketaan koeajoa.

    Tähän testiin liittyen tilasin Gearbestiltä mm. tuota muji-pumpulia:

    140pcs Authentic Muji Rectangle Cotton Wick for RDA RTA RBA Atomizer-7.43 and Free Shipping| GearBest.com

    Valitettavasti en voi suositella tuota linkkaamaani mujia, ainakin tässä ostamassani paketissa muji-pumpuleiden sivumaku on nätisti sanottuna "ei niin ihana". Ei nämä nyt hukkaan onneksi mene, eiköhän emäntä jotain käyttöä noille keksi...

    Saman puulaakin Koh Gen Do - pumpulia testaillaan skottimetodilla huomenna, toivottavasti ei ole samanlaista sivumakua.
    Ite käytän Subtank Minissä kanssa tota Scottish Roll meininkiä, ja voin suositella. Wikkaa tosi hyvin!!
    Pumpulina http://www.amazon.com/Cotton-Labo-OR.../dp/B000TCEXOS
    Ei o hinnalla pilattu ja toimii!

     
     
  15. #1335
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    199
    Kuin myös. Wickkirullia rullailen origennyyn ja Lemoon, erittäin hyvin toimii. Omassa mujissa en ole mitään erikoista makua huomannut, tosin en muuta käytäkkään.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Testasin tuota "Scottish roll" systeemiä ja ensivaikutelma on vallan positiivinen, eli wikkaa hienosti. Jatketaan koeajoa.

    Tähän testiin liittyen tilasin Gearbestiltä mm. tuota muji-pumpulia:

    140pcs Authentic Muji Rectangle Cotton Wick for RDA RTA RBA Atomizer-7.43 and Free Shipping| GearBest.com

    Valitettavasti en voi suositella tuota linkkaamaani mujia, ainakin tässä ostamassani paketissa muji-pumpuleiden sivumaku on nätisti sanottuna "ei niin ihana". Ei nämä nyt hukkaan onneksi mene, eiköhän emäntä jotain käyttöä noille keksi...

    Saman puulaakin Koh Gen Do - pumpulia testaillaan skottimetodilla huomenna, toivottavasti ei ole samanlaista sivumakua.

     
     
  16. #1336
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    perjantain pro tips.

    jotka tehnyt joskus sätkiä koittakaas pyöritellä sätkäpaperin sisässä tai vaikka keltasen muistilapun sisässä sätkätyyliin scottish rolli. ei tarvii mitään höttöjä levitellä kyllä ne pyörii siellä kasaan kivasti ja nopee tehä. 20sec ja vanu pötkö valmis

    eikä tartu sormista makuja vanun sekaan. toimii!

     
     
  17. #1337
    Ei pitäisi heti olla täällä huutelemassa...

    Eilen moitin Gearbestin mujipumpulin outoa sivumakua. Tänään testailin muilla wikkimatskuilla, ja huomasin, että outo sivumaku tulikin nesteestä. Olin tehnyt oman neste"mixin", josta tuo maku siis tuli. Epähuomiossa en vaan sitä eilen tajunnut, kun otin "väärän" nesteputelin käyttöön.

    Eli eipä tuossa mujissa, eikä sen puoleen Koh Gen Dossa, ollut mitään sivumakuja. Hyvin pelittää skottirulla - metodilla molemmat.
    "Not a bad life really"

     
     
  18. #1338
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    314
    Onko kukaan sattumalta kokeillut ipek merkkistä pumpulia? 100% puuvillaa valkaistu vetyperoksidilla. Uskaltaako tuollaista käyttää?

     
     
  19. #1339
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976

     
     
  20. #1340
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sepi79 Näytä viesti
    Onko kukaan sattumalta kokeillut ipek merkkistä pumpulia? 100% puuvillaa valkaistu vetyperoksidilla. Uskaltaako tuollaista käyttää?
    Kaikkihan ne jollain on valkastu. Jos peräaukkoon sopii niin tuskin kovin pahaa keuhkoillekaan tekee.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •