Syökö tuo 100w itikku muuten nännillisiä vai nännittömiä akkuja? Olen jo Sonyn vtc5 akut tilannut, mutta nyt tuli mieleen tarviiko olla nännit![]()
Syökö tuo 100w itikku muuten nännillisiä vai nännittömiä akkuja? Olen jo Sonyn vtc5 akut tilannut, mutta nyt tuli mieleen tarviiko olla nännit![]()
Onko muilla sama ongelma 100w stickin kanssa että rikkoo akun suoja muovin akun kulmista ja kumpi pää edellä akku olisi parempi asettaa laitteeseen. Kiitos ja anteeksi
Itse olen laittanut "alapään" ensin hollille ja sitten koittanut saada sen akun lähes vaakatasoon ennen painamista paikalleen. Menee ilman väkivaltaa kevyesti paikalleen. Akkuina VTC5.
E: löytyi mielenkiintoinenfeaturebugi tuosta 100W iStickistä. Jos et sammuta laitosta (5xclick) akkujen vaihdon ajaksi, niin näyttö kääntyy aina tehdasasetukseen. Sammuttamalla laite ennen akkujen vaihtoa näytön asento säilyy.
#teamStarre
Lähetetty
minunvaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.
Tänään kopsahti 40w postilaatikkoon. Napit ainakin on paremmat mitä 30:sä, mutta tuo 510 kierre on vino laitteeseen nähden.. Eli tankki jää hieman vinoon.. Noo laitoin tommosen O-rinkulatiivisteensinne väliin niin ei ainakaaan klemppaa siinä.
Tarttee viäettiä tollanen pieni meisseli millä sais nuo kruuvit auki, jos kattois tonne 30w.nsisällemikä siä mättää.
Onkohan näitä sitten kahta versiota? Tuo ensimmäinen mikä meni takuuvaihtoon käyttäytyi muistaakseni samalla tavalla, eli akkujen vaihdon yhteydessä näyttö kääntyi aina väärään asentoon. Tässä nykyisessä tuo kuvaamani kikka toimii. Eikä 510-liittimenkään kanssa ole minkäänlaista ongelmaa.
#teamStarre
Lähetetty
minunvaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.
Miksi uudessa 40w ei kestä akku ku just ja just päivän ja paritankillista lientä 0.5vastuksella..
Jääkö muilla istick 100w:sen ja subtank plussan väliin rako?
Ja iStick 100W tilattu ja shipattu. Saa käyttöä 18650 akuille. Vapautuu pienempi iTikku KayFunille.
Mulla ainakin jäi.. Ja väkisin ei viitsi vääntää. siis kysessä subtank ja rako..
Jahas, mietteitä asetelmasta Sigelei 150w vs. iStick 100w.
-laatuvaikutelma huonompi, selittynee puolet pienemmällä hinnalla
-harva ato menee pohjaan asti, varmaan oikeassa kulmassa lattialle kolistessa on koko yhdistelmä entinen
-akkukansi huomattavasti vaikeampi saada irti, vaatii kynttä
-pienempi muissa suunnissa paitsi paksuudessa, jossa jokunen milli enemmän
-mukavampi käteen pyöreytensä ansiosta
-tehonsäätö toimii vikkelämmin, kun ei tarvitse watti kerralla hinkata
Kyllä tämä 37$ hinnalleen vastinetta antaa. Lisäksi jännittäviä ominaisuuksia kuten kahden desimaalin tarkkuudella vastuksen ilmaisu ja usb-lataus, jotka kummatkin enemmän tai vähemmän turhia. Sigelei pöhisee vielä suurinpiirtein kuten uutena näin yhdeksän kuukauden jälkeen. Saa nähdä onko tästä rimpulasta samaan.
7 kuukautta kesti eka 50w stickki. Kuukausi sitten annoin ensiapua paineilmalla, itsestään tulitteluun. Enään sekään ei auta.
iStick 50:n ongelma tuntuu olevan se mikrokytkin. En tiedä hajoaako sieltä sisältä se kalvo vai pääseekö sinne lika vai mikä. Tee-se-itse henkilölle haasteena on tuon kytkimen pieni koko, mutta se mitä voit vielä yrittää (varovasti) on mahdollisimman puhtaan alkoholin tai kontaktipintojen puhdistajalla suhauttaa kytkimen sisälle. Tuon kun teet niin tankki irti, koska se alkaa tulittamaan ihan varmasti non-stop siihen asti kun alkoholi/puhdistaja haihtuu. Omakohtaisesta kokemuksesta dilutus (80% etanoli) toimi paremmin kuin tuo puhdistus spray...muuten voit myydä laitteen mulle varaosiksi jos ei onnistu![]()
Itse olen iStickin 20W versiota käyttänyt pari viikkoa ja täytyy kyllä sanoa, että olen ollut todella tyytyväinen. Loistava laitos ja pieni kuin mikä!![]()
Lotrasin kytkimen teknisellä, ainakin tuntuu pelaavan moitteetta.
Ei kännykällä onnistu etsiä paljonko jo käyty läpi mutta onko porukat testiny tuota mitä ft forumilla väiteltiin:
"The 40w TC has a hidden Ti mode and is activated as follows
Turn off
Hold fire and up buttons for 20-25 seconds and you should see flash up "Ti On"
Turn on and then use the TC button to scroll to Ti"
Ei uskaltas huhun perusteella titaanipäitä tilata. Ja onko sitten parempia vai huonompia mene ja tiedä.
Spoileri!